ik kwam net dit geweldig epistel tegel op een forum over autorijden, kan echt genieten van rageposts die nergens op slaan. TW extreem haatdragend taalgebruik.
Zeer autistische examinator aka die blonde kak wijf me zwarte ogen, laten we beginnen met dat ze totaal niet vriendelijk was ma echt totaal niet, ze keek vies sinds het begin precies ofda ze juist taakstraf had gekregen ofzo. Op een gegeven moment zegt ze stop en parkeer hier tussen twee autoâs, dat lukte mij perfect. nadat ik geparkeerd had vraagt ze me om uit te stappen âdoe alsof je voor een lange tijd weg bentâ, dus ik pak mijn GSM, Sleutels en Portefeuille en op dat moment zegt âge moogt da hier achter laten da maakt ni uitâ dus ik laat alles liggen. nadat ik uitstapte en een rondje rond de wage stapte zegt ze âgeef de route van het examencentrum maar in uw GPSâ nadat zijn we gewoon terug gekeerd. wanneer we arriveerde zei ze van âge zijt ni geslaagd omda ge uw deur ni opslot hebt gedaanâ terwijl die teef zei dat ik alles achter mocht laten. zoals ik al zei wou ik alles uit de auto pakken omdat ik âvoor een lange tijdâ weg moest en toen zei ze van nee ge moet niet alles mee pakken. vervolgens heeft ze alle âGOEDEâ dingen doorstreept (echt met een pen) dus dingen dat ik goed deed doorheen het examen heeft zei doorstreept een een PEN, 3x heeft ze dit gedaan op mijn uistlag praktisch examen. Dit is ronduit schandalig. Ik snap niet dat er zulke mensen in deze wereld bestaan.
Terecht dat deze jongeheer gebuisd werd voor het examen?
Lezen na de poll!!
Uiteindelijk heeft dit mannatje zijn papier gepost en blijkt hij gebuisd te zijn voor het negeren van voorrang van rechts en te hard rijden in een zone 30