Stel je persoonlijke vraag #40

Dit is echt te typisch :joy:

1 like

Dit werkt dus niet als je familie in de ouderenzorg werkt :cry:

1 meter maar ben wel al overstroomd geweest, hopelijk niet nog eens.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Pfff deze dingen zijn zo fucking lekker :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face: gewoon zonder iets erop

2 likes

Hoe vaak ga jij naar klassieke concerten, balletten of opera’s?

• Één keer per jaar
  • Vaker dan één keer per jaar
  • Maandelijks
  • Nooit

0 stemmers

Nou dit is een heel goed moment voor mijn vraag. Ik ga echt nooit, laatste keer was 10 jaar geleden en weet niet eens wat ik aanhad. Nu heeft mijn vriend gehoord dat ik dat ballet theather en klassieke muziek wél leuk vind en heeft hij voor 3 voorstellingen kaartjes gekocht. En ook meteen de beste plekken. Wtf moet ik aan?? Heb er echt paniek voor. Ik ken 1 van die plekken wel en het is een enorm chique gebouw waar ik altijd dames in avondjurken en hoedjes zag lopen. (Nee ik doe geen hoed op)

6 likes

De voorstellingen waar ik naar toe ga is het publiek overhemd, nette broek. Als je weet dat het poep fancy is? Nieuwe (vintage) gala jurk kopen. Zijn maar weinig gelegenheden waar het kan. :smile:

Maakt niks uit! Gewoon waar je zin in hebt. Spijkerbroek of jurk, alles is prima!

5 likes

Ik ben te dik en te klein voor een galajurk echt alles is lelijk :fearful: ben 1.53 ik heb wel hakken maar dan ben ik alsnog niet eens 1.60 fml

3 likes

Ik viel laatst in Londen al uit de toon in zwarte spijkerbroek bij een net restaurant, laat staan in royal albert hall :sob:

2 likes

@chasingrainbows Ik ken je natuurlijk niet echt, maar ik weet zeker dat een mooie galajurk je echt heel leuk gaat staan! :smiling_face_with_three_hearts: Er is vast een hele mooie jurk waar je je goed voelt. Niemand is te min voor een mooie jurk.

13 likes

Heb je niet een jurk of outfit waar jij je mooi en fijn in voelt? Gewoon dat aantrekken.

5 likes

Die lijken wel hetzelfde als deze!

2 likes

ik durf nooit als noob

Oke ik ben geshockeerd

Ik vroeg “schat random vraagje, weet jij wat t maagdenvlies is?”
Hij: “ehm ja, ja dat is hmm een vliesje… wat voor de baarmoedermond zit…? Denk ik? Wat dan moet rijpen…”
Ik: :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

wtf dude

28 likes

tip; even doorscrollen, ik ging opgeven tot plots de ene na de andere het in de broek deed, begint met iemand die spoilert met emetofobie

3 likes

Ik heb jaren geleden toen ik 18 was een mannelijke begeleider op een zomerkamp uit de brand moeten helpen omdat een van ZIJN cursisten voor het eerst ongesteld was en hij geen idee had. Hij zou 3 weken later beginnen aan het laatste jaar van zijn studie geneeskunde :smiling_face_with_tear:

15 likes

Haha, 5,5 m, ik woon een paar min van zee dus ik kan wel een bootje in de schuur leggen :+1:t2:

3 likes

nou dit was deceptie, 3 mensen hadden schijterij maar geen drama
ik had me helemaal warm gemaakt met de gedachte dat grace ontmaskert werdt als een vleesgeworden kweek die de matrix gekraakt heeft waarna ze gewoon doet alsof er niets aan de hand is

3 likes

Ik was laatst naar een stuk van het Nederlands danstheater en het was AMAZING en nu wil ik regelmatiger gaan

3 likes