Ik ben een keer in de Royal Albert Hall geweest voor BBC Proms en toen zag ik heel veel verschillende kleding. Van truien en spijkerbroeken tot wat chiquere outfits. Ik zou me niet al te druk maken. Ook in Nederland zie ik uiteenlopende outfits.
Als twee (waarschijnlijk) minderjarigen jou aanspreken op straat en vragen om een pakje sigaretten te kopen, zou je dit dan doen? Ze betalen zelf.
- Nee natuurlijk niet
- Misschien, ligt aan de situatie
- Ja denk het wel
0 stemmers
Tel je Night of the Proms ook goed?
Dat gaat jou echt wel goed staan!
Edit : maar je moet natuurlijk dragen wat je zelf fijn vind!
Ah dankjewel. Nou ik ga gewoon voor een leuk jurkje wat ik al heb hangen over de knie en hakken.
Dankjewel meiden voor het meedenken
Hahah love deze video, 2 blokken kaas en van alles veel, maar nog geen half potje doperwten. Vraag me af hoe het smaakt
Als iemand zoiets tegen jou zegt, leg jij de focus op:
- Het positieve: zelfs mijn haters vonden het goed!
- Het negatieve: ik zwaar irritant???
0 stemmers
Kerstster
- Rood
- Geel
- Blanco
0 stemmers
Sorry voor wie al gestemd had, heb deze poll zojuist per ongeluk overschreven.
Heb jij last van een verminderde weerstand als je ongesteld bent?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Roze
OMG
Ik kijk graag naar filmpjes van christelijke Amerikaanse huisvrouwen die allerlei eten in elkaar flansen, maar vaak is het een kwestie van blikjes met eten in een slowcooker of braadslede gooien en komen er nauwelijks verse ingrediënten aan te pas. Dit filmpje is wel heel extreem.
Mijn dochter van 4 keek mee en vroeg “mama, maakt ze dat voor de kat?”
Sowieso snap ik niet goed dat men zo vaak cream of mushroom soep gebruikt in allerlei ovenschotels etc. Lijkt me helemaal niet lekker.
Wat is het juiste antwoord? Niet spieken naar pollantwoorden of je antwoord veranderen dat is valsspelen
- 16
- 14
- 1
- 0
0 stemmers
Lol ik heb al nu 2 mensen zien valsspelen met polantwoorden
Kan iemand uitleggen hoe je in godsnaam op 16 uitkomt? Ik zie het echt niet?
Edit: OH ik zie het al! haakjes eerst is er zo ingeramd dat eerst delen niet eens bij me opkwam :’)
Of anderen zijn domme alfa’s
For the sake van de poll g ik t antwoord niet spoilen nog haha want ik ken mensen die lezen dit dan eerst
Mijn theorie is idd eerst haakjes, die zijn 4. Dan 8:2 = 4 dan ook x 4. 4x4 = 16.
Maar ik ben geen rekenkundig wonder dus kan het zeker fout hebben.
Hoe iemand op 14 komt is me echt een raadsel.
Ik was goed bezig, maar 8/8=0 is een klassieke fout weer
Ik wil uitleg
Ik snap dit ook niet. Heb ook echt t gevoel alsof de regels na mn basisschooltijd nog veranderd zijn.
Haakjes gaan voor dus 8 : 2 x 4. En vanaf dan ga je gewoon de volgorde af. Dus 8 : 2 is 4. 4 x 4 is 16.