Goeie, ik heb de vraag weer doorgestuurd.
Ik heb dit ook altijd een drama gevonden.
Ik laat mijn dochter het doen
Hier in dit huis in ieder geval wel
Ja ik zit hier ook in de troep, altijd maar weer hopen dat ik een buurman zo ver krijg een vuilniszak aan zān naar de bak te brengen
Ik heb een vriendin dus ook geen man in huis om het vuilnis weg te gooien, jammer weer
En hoe is de rest dan verdeeld bij jullie? Wat vind je typische mannelijke en vrouwelijk taken.
Pitbull?
Haha eigenlijk doen we alles een beetje samen behalve dat ik standaard de was opvouw en hij standaard het vuilnis doet. We koken beide, stofzuigen beide, ruimen beide op. Maar hij doet standaard vuilnis en ik standaard de was. Oh en hij doet 9 van de 10 keer de afwas want daar heb ik een hekel aan. En bij mijn vriendinnen die samenwonen met een man hoor ik eigenlijk ook altijd dat de man het vuilnis doet, los van hoe de rest dan verdeeld is.
Dat of ze hebben vergelijkbare eigenschappen
Hier ook, maar dat is omdat hij dat zelf wil. En ik wil liever zelf de was doen. Dat is niet afgesproken maar gewoon zo gegroeid.
Welk instrument is de meest irritante om te horen wanneer er een straatmuzikant erop speelt:
- Gitaar met zang
- Gitaar zonder zang
- Keyboard
- Accordeon
- Blokfluit
- Een ander instrument
- Ik vind het allemaal wel gezellig
0 stemmers
Oke geen instrument maar ik heb ooit een tijd een draaiorgel onder mn raam gehad. Hij leek ook niet te verplaatsen we werden helemaal gek.
Elke taak die ik kut vind is een mannentaak, zodat ik hem niet hoef te doen
Ik vind dat echt niet makkelijker hoor
Maar woon ook in een appartement, kliko staat niet voor de deur dus vind zoān eind met een zware vieze zak lopen niet easy
Ik hoop dat ze dan snel stopt met bijles geven want dit is incorrect.
Ik geef wiskunde aan een technische faculteit aan engineering studenten, het antwoord is 16.
8/2(2+2) = 8/2*(2+2)
Eerst doe je wat tussen de haakjes staat.
(2+2) = (4)
Dan wordt de som dus:
8/2*(4)
Daarna is de regel van links naar rechts, delen en vermenigvuldigen hebben geen voorrang op elkaar.
8/2 = 4
Dat maakt de som
4*(4) = 16
Sorry dat ik hier nog zo laat mee kom maar mijn wiskunde hart huilt dat een algebra juf zoiets makkelijks fout doet. Mocht iemand het niet geloven, controleer het met WolframAlpha of Symbolab.
Om 1 te krijgen had de formule 8/(2(2+2)) moeten zijn.
Dank je voor deze opheldering!
Ik ga het opslaan, mijn dochter zit nu in 1 vwo en gaat dit vaak genoeg tegenkomen.
Ik mis de optie āik vind het allemaal kutā
Geen probleem! Ik raad studenten ook echt wolfram of symbolab aan als ze niet tot een antwoord komen. Beide geven hele stappen met uitleg wat tot meer begrip kan leiden. Sommige maken er misbruik van en pleuren alles er in, maar die gaan met tentamen weer op hun bek.
Dit is echt de beste uitleg van alles haha. Ik haat wiskunde al is mn vader er altijd van overtuigd dat ik het eigenlijk heel goed kan maar faalangst heb. Sure. Ik moet zeggen de eerste keer kwam ik op 0. De 2e keer wel op 16. Maar pff ik krijg hartkloppingen van wiskunde.
Draaiorgel. Woon in het centrum en elke woensdag moet ik 1.5 uur naar die takkeherrie luisteren.