Weer je of zenog steeds bij elkaar zijn? Moesten ze ook in de ochtend op een ijskoud strand op Ameland verschijnen?
Nee ze had een nieuwe vriend en die zagen haar in een terugblik met de Australische ex voorbij komen ![]()
Ik ben sinds zaterdag ziek en bid echt dat ik met kerst beter voel, baal zoooā¦
Pfff ik ook, 2 weken doodziek geweest. Heb met kerst nog wel antibiotica maar ben er in ieder geval bij ![]()
Lekker voor ze
Wow nu ik Canon in D luister hoor ik dat Memories van Maroon 5 hier op gebaseed is
Ik had dit bij mijn vorige praktijk ook, elke keer standaard mondhygienist. Ze wonnen vaak prijzen voor beste tandarts oid, dus vertrouwde het wel en voelde juist professioneel ofzo. Heb nu een nieuwe tandarts in mijn nieuwe wijk en hij deed dat dus nooit dus ik vroeg hem ooit: moet ik niet eens naar de mondhygienist, want ik houd het graag goed bij? Toen was zijn antwoord dat het onzin is en alleen doorstuurt wanneer het echt nodig is. Heb het gevoel dat die eerste dus gewoon op geld uit was uiteindelijk
Woops dubbelpost, ik post normaal erg weinig dus ik houd er niet eens rekening mee dat dit mij kan gebeuren haha
Sowieso. Ik ben in 34 jaar 1 keer naar de mondhygiƫnist geweest. Het is gewoon niet nodig bij mij?
Nee ik slik al meer dan een week antibiotica en ben niet meer besmettelijk! Heb het de huisarts gevraagd. Ben ook bijna klachtenvrij ![]()
Onmisbaar op een pizza?
- Ui
- Champignons
- Paprika
- Ananas
- Olijven
- Tomaat
- Asperges
- Pepers
- Artisjok
- Rucola
- Ham
- Kip
- Salami
- Spek
- Zalm
- Tonijn
- Ei
- Gorgonzola
- Mozzarella
- Anders;
0 stemmers
me favo
Een goede pizza heeft eigenlijk alleen maar tomaat en kaas nodig vind ik. En vooral goed deeg. Verder hou ik wel van ui op mn pizza, pepperoni en jalapeno.
Niets van dit.
Zelfs pizza marinara (=tomaat en oregano, dus zonder kaas) is heerlijk! Het is een van de originele traditionele pizzaās.
En pizza bianca zonder tomatensaus kan ook heerlijk zijn.
Als je kerst met cadeauās viert, doe je dat dan op kerstavond of de ochtend van eerste kerstdag?
- Kerstavond
- Ochtend 1e kerstdag
0 stemmers
Avond 1e kerstdag ![]()
Verspreid over de drie momenten (kerstavond, eerste, en tweede kerstdag)
Courgette
en vegasalami
Hier even een wat positiever berichtje. Dinsdag werd ik ziek en nu ben ik alweer beter! Ik was mega verkouden, koorts en hoesten. Maar het is alweer weg!
Ik ben zo blij dat er mensen zijn die niet zonder ananas op de pizza kunnen. Het internet verklaart je altijd voor gek als je dat lekker vindt.