Stel je persoonlijke vraag #40

Haha I know :sob: Volgens de blog is het alleszins een teken dat jullie veel dingen gemeenschappelijk hebben.

Nee, maar ik las het en dacht echt wtf :exploding_head: Ik zou het niet appreciëren moest er iemand zo proberen te flirten in de supermarkt. Maar ik ben dan ook een beetje een gesloten persoon, dus ik weet niet of dat aan mij ligt.

4 likes

Harde wener zal ik nooit meer vergeten haha! 1 2 3 en een eitje (100 gr suiker, 200 gr boter en 300 gr bloem).

En met jouw ingrediënten kun je ook soezendeeg maken. Daar is alles 100 gram (melk, water, boter, bloem en dan 3 tot 4 eieren erbij).

3 likes

Ik ben niet zo goed in luisteren. Ik vergeet ook altijd terug te vragen hoe iemands vakantie was enzo. Niet dat ik het niet wil weten, maar ik denk er altijd pas na het gesprek aan.

1 like

Pannenkoeken gaan wel lukken.

Edit: pannenkoekentaart dan maar want het moet natuurlijk gebak oid zijn. En anders misschien een vier delen cake. Al ben ik niet heel goed in uit mijn hoofd recepten volgen

2 likes

Ga jij nieuwjaarsduiken?

• Ja
  • Nee
  • Plausibel
  • Niet plausibel maar er is een kans

0 stemmers

Met een Unox muts?

• Nee want ik ga dus niet
  • Nee als ik ga ga ik zonder
  • Nee zonder
  • Ja met

0 stemmers

Herinner jij je dat de Telegraaf vroeger een middelbare scholier met grote borsten had gefotografeerd zonder haar medeweten tijdens de nieuwjaarsduik, haar toen op de cover zette en half veel te oud mannelijk Nederland toen op haar geilde?

• Ja!
  • Nee ?!

0 stemmers

1 like

Een paar weken geleden heb ik tegen mijn vriend geopperd om te nieuwjaarsduiken (niet de officiële, maar gewoon op een rustiger stuk strand) en ik hoop dat hij vergeten is dat ik dit heb gezegd.

9 likes

Bij mij is echt veel afhankelijk van mijn gesprekspartner. Ik heb echt die klik nodig. Anders val ik toch stil/ tune ik uit.

9 likes

Heb jij een kindertong?

• Ja ik lust nie zo veel
  • Nee absoluut niet
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel

0 stemmers

2 likes

Weet niet hoe de poll bedoelt is maar vind kindertong wel een stomme term. Er wordt door sommige echt neergekeken op mensen die “niets” lusten en t is niet per se kinderachtig gedrag. Mn leven zou zo veel simpeler zijn als ik wel die paprika zou kunnen eten of die salade. T is vaak al kut genoeg zonder dat anderen je belachelijk maken.

19 likes

Overkapping man is gelukkig inmiddels een fantastische hulp in de huishouding geworden en wordt in het nieuwe jaar zolder man :nerd_face:

24 likes

Moet jij dan nu de overkappingen bouwen?

3 likes

Eentje is genoeg meid.

4 likes

Ja vertel mij wat. Meid.

3 likes

oh shit wordt dit bedoel? ik zat even bij mezelf te meten hoe lang mijn tong is.

16 likes

Ik dacht eerst ook ‘wtf word hier bedoelt’, maar door de ik lust niet zoveel optie ga ik er van uit dat dat wordt bedoelt.

Maar als je het niet kunt eten ben je allergisch, dat is iets anders dan het niet lusten. Ik kan prima paprika eten, ik wil het alleen niet want ik vind het goor :woman_shrugging:t3:

6 likes

Mn vriend wil samen de gracht in, ik weet het nog niet zo. Paar jaar geleden, toen ik nog een auto had, heb ik een keer tijdens een feestje spontaan besloten met een groepje de volgende dag te gaan nieuwjaarsduiken (met unox muts). Was echt top! Zelfs nog in het lokale sufferdje beland.

3 likes

Ik dacht even dat hij met auto en al de gracht in wou. Dat is inderdaad niet heel verstandig.

8 likes

Maar ben je alergisch of is het een structuur ding?
Wat dat noem ik geen kinder tong. Maar volwassen mensen die over normale dingen zoals bijv een tomaat vet overdreven doen “Ik vind dat vieees” die mensen hebben een kinder tong.
Overigens gebruik ik “een kindertong hebben” nooit serieus haha.

5 likes

Ja of al iel zeggen als ze iets niet (her)kennen. Zo boers.

Lijkt me logisch dat ik anders denk over mensen die echt (mentale) issues hebben met eten. Al zou ik alsnog niet me ze uit eten willen, maar zij waarschijnlijk ook niet met mij dus dat scheelt.

15 likes