Stel je persoonlijke vraag #40

ik heb morgen een dubbele kinderverjaardag :joy: siblings zijn beide op 1 januari de wereld op geslingerd, happy birthdayyyy

2 likes

Oh wat erg hahaha

2 likes

Ch!pz in de C&a! Of misschien toch V&D, dat laatste klinkt logischer maar m’n geheugen zegt C&A. Wel al heel lang geleden

5 likes

C&A! Die verkochten de kleren!

2 likes

Nooit geweten dat dit ooit een ding was haha

3 likes

Ben toen naar Hind geweest :joy:

2 likes

Ohja paus Benedictus was vandaag overleden

4 likes

Dj Tony star toen ik in een donkere donkere geschiedenis bij de mediamarkt werkte.

4 likes

Een keer per ongeluk Wolter Kroes in de V&D in Zaandam voordat ie echt bekend werd.

2 likes

Ja ik had daar dus opeens zin in maar ik heb een megagevoelige huid en vrij kort haar dus ik kon niet echt iets bedenken wat enigszins zinnig was :") Dus heb het maar bij veel make-up gehouden en geprobeerd mezelf een hoofdmassage te geven met mn haar wassen haha

3 likes

Ik kan je vertellen, de 30e is ook een schijtdatum😂

2 likes

Die kwam eens in de zoveel tijd zijn auto wassen bij de wasstraat waar ik toen werkte.
Heb nog wel wat verhalen over hem :joy:

1 like

Ik was uitgerekend op 1 januari. Ik ben blij dat ik toch wat later ben gekomen

4 likes

Is er bij jullie veel vuurwerk?

• Ja veel vuurwerk en ook veel illegaal vuurwerk
  • Wel veel vuurwerk maar vooral siervuurwerk en rotjes
  • Het valt hier wel mee wel wat knallen maar niet mega hard
  • Het is hier heel rustig

0 stemmers

1 like

Helemaal niks in België :pray:

6 likes

Vergeleken de weken in Den Haag is het hier heel rustig nu het mag.

1 like

Spruitjes met slagroomijs van the Kik is ook nog wel leuk. Ander thema, maar moest er hierdoor wel aan denken haha

3 likes

Nou dat zijn van die intens harde knallen. Echt 10x harder dan een normale vuurwerk knal.

5 likes

Ze zijn hier aan het einde van de straat mortieren aan het schieten :dizzy_face: het lijkt hier elke fucking seconde wel 0.00 uur. Ik heb diepe haat voor vuurwerk.

6 likes

Kijk je liever een uitlegvideo of lees je liever de uitleg? (Bijv van een spel)

• Lezen
  • Video kijken

0 stemmers

Als iemand zegt aan de telefoon: ‘Ik heet Hanna met twee H’s. Wat denk je dan?

• Hannah
  • Hannahh

0 stemmers

Als je in een restaurant iets te eten hebt besteld wat je uiteindelijk ÉCHT niet lekker vindt, wat doe je dan? (Niet slecht bereid ofzo, maar het is gewoon je smaak niet)

• Toch opeten met tegenzin
  • Beetje eromheen eten en de helft laten liggen, als ‘t kan afdekken met een zakdoek
  • Alles laten liggen

0 stemmers

2 likes