Stel je persoonlijke vraag #40

Zoals het liedje van mijn groep 8 musical ging:

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld.

5 likes

Was die musical Switch?

1 like

Ja!

4 likes

Heb dit liedje meteen weer in mn hoofd hahaha!

1 like

En dan nu de vervolg vraag:

Voel je je ook wel eens beter dan iemand anders omdat jij (in jou ogen he) iets beter voor elkaar hebt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan even geen voorbeelden erbij doen, want ik word op dit moment eigenlijk betaald om te werken.

3 likes

Mega onzeker miepje hiero, dus ik herken dat gevoel niet

1 like

Nee dan voel ik dat ik ergens meer geluk in heb gehad.

5 likes

Nee eigenlijk niet. Meestal maken mensen mensen toch keuzes met de beste bedoelingen en de meeste mensen doen hun best om er wat van te maken in het leven. Dus geen reden voor de een om zich beter te voelen dan de ander.

2 likes

Ja precies dat eigenlijk!

3 likes

Ik ben jaloers op mensen met een goede gezondheid, waar naast gewoon geen pijn, maar wel energie dan ook weer bij komt kijken dat je meer kan werken en dus meer inkomen hebt. Wij hebben het echt niet slecht, maar ik zou wel erg graag uit m’n kleine appartementje willen en ben jaloers op bv forummers die een huis laten bouwen want dat is mijn droom maar onbetaalbaar.

Ik ben ook jaloers op jullie (2!) auto’s hoor @anon3219017 , zouden graag een auto willen maar te duur. Het zou mij veel vrijheid geven, want nu alles met ov doen, wat veeel meer tijd kost en waardoor ik vrienden en familie niet vaak zie.

Verder ben ik jaloers op van die mensen die naast super knap, ook echt heel lief zijn en die alles voor elkaar lijken te hebben. Van die mensen die bij het uitdelen van alle positieve aspecten bij alles voorraan stonden zeg maar :sweat_smile:

5 likes

Ja dat ik niet (meer) in een relatie zit met een lichamelijk volwassen man maar die het innerlijke leven van een dreinende kleuter heeft.

29 likes

Nee, ik heb een goed leven en ben van nature best wel een tevreden persoon. En de keren dat ik in het verleden weleens jaloers was op mensen irl kwam eigenlijk altijd op een bepaald moment uit dat ook zij problemen hadden dus die levensles heb ik wel geleerd inmiddels :joy:

6 likes

Dat zou voor velen een goed voornemen voor 2023 moeten zijn.

15 likes

Dit zijn ook de enige mensen waar ik jaloers op kan zijn. Dat je knap en heel charismatisch en sociaal en slim bent en dan vaak zo’n lekker leedloos leven heb geleden. Maar ik ken denk ik twee mensen op wie dat van toepassing is

15 likes

Ja en bij mensen die altijd (forumdisclaimer: bedoel niet alleen een momentje he, maar waarbij een relatie hun identiteit is) slecht single kunnen zijn en denken dat een relatie al hun problemen oplost, denk ik altijd:

Wat vervelend voor je, maar ook: :roll_eyes:

6 likes

Op iedereen die arbeidsgeschikt is.

9 likes

Maar geld maakt niet gelukkig
Maar mijn vriend Def Rhymz wel

18 likes

Eerst nachos in Barcelona, daarna patisserie in Parijs.

3 likes

afbeelding

In elke smaak wenselijk

  • Yummy
  • Goor
  • Chips = chips :woman_shrugging:t3:
  • Chips is goor :poop:

0 stemmers

3 likes

Gore droge zooi

9 likes