Stel je persoonlijke vraag #40

Ik ben wel eens jaloers op mensen die hier iets posten over hun lieve kind, wil ook heel graag moeder worden (met een goeie lieve emotioneel volwassen partner). Maar ken de rest van hun leven natuurlijk niet precies dus weet niet of ik jaloers ben op alles!

7 likes

Ondanks dat ik nu 4 jaar vegan eet denk ik nog steeds wel eens aan je verhalen over die nacho’s en zou ik ze 100% met je eten in Barcelona

7 likes

De barbecue hiervan is een van m’n lievelingschips

2 likes

oke

28 likes

Haha, vega zijn ze even lekker, maar vegan wordt een deceptie. Sletsgo. En de malverde cocktail is hurrlak.

3 likes

Maar ik moet wel zeggen dat ik dit eigenlijk alleen heb bij mensen die ik niet aardig vind. Bijvoorbeeld bij onaardige collega’s, als ik dan iets beter doe. Dan denk ik wel even een extra keer: oh heerlijk dat dit mij beter afgaat! Of als ik dan weet dat iemand iets onaardigs over mij gezegd heeft, dan denk ik zelf ook altijd wel iets van: maar gelukkig heb ik niet zo’n saaie relatie als jij/ ben ik een stuk knapper/ doe ik veel meer leuke dingen! Slaat eigenlijk nergens op, want het boeit me eigenlijk geen reet wat diegene met zijn/haar leven doet.

4 likes

Kan jij er goed mee om gaan als iemand waarmee je niet super close bent spontaan iets heel liefs voor je doet?

  • Ja hoor, ik bedank gewoon en geniet ervan
  • Geen idee/ Nvt
  • Nee, ik voel me schuldig en wil direct iets terug doen

0 stemmers

Sgat, zullen we beginnen in de Randstad :sweat_smile:

1 like

Maar Patisserie in Parijs allitereert zo lekker.

5 likes

Die eeuwige Randstad…

3 likes

Eigenlijk alleen met eten, dan heb je van die mensen waarvan je weet dat ze er het dubbele bedrag van jou aan boodschappen doorheen jassen elke maand en dan is het allemaal van dat hele matige eten. En dan denk ik ja dat heb ik toch echt veel beter bekeken met mn beperkte budget

30 likes

Ja dit idd iemand kan zo een mooi koophuis hebben en de perfecte relatie en mooie reizen maken. Maar misschien heeft diegene wel een vet pijnlijke wrat bij dr anus ja nee dankje.

11 likes

Ja heb je gewoon 100% gelijk in

3 likes

Vind jij het belangrijk dat je een klik hebt met je kapster? Dat je die aardig vindt?

  • Nee idgaf als ze maar goed knipt
  • Ja vind ik belangrijk
  • Mwah neutraal
  • Heb geen vaste kapper dus nvt

0 stemmers

1 like

Zolang ze niet de oren van mijn kop af lullen, vind ik het prima.

1 like

Ik ben toevallig deze week bij een nieuwe kapster geweest en ik heb echt gezellig met haar zitten praten, de tijd vloog zo voorbij. Terwijl ik het normaal vaak als een verplicht gesprekje vind voelen.

8 likes

Vind echt dat dat stomme konijn die hier een sarcastische lach reactie op geeft een keer heel erg op mag hoepelen btw.

Edit: maarja misschien moeten we juist medelijden hebben met deze forum troll die tussen kerst & oud en nieuw niks beters of leukers te doen heeft dan trollen, kracht en wijsheid meid!

59 likes

Oo wat ongemakkelijk :sweat_smile: dat had ik nog niet eens gezien.

Ach dat figuur is niet goed hoor. Lekker niks van aantrekken! :kissing_heart: Maar zou wel mooi zijn als die een keer geband wordt ofzo.

14 likes

@Konijntje ga jij eens heel snel een nieuwe hobby zoeken, mafkees. Er zijn grenzen hé. Ik wens je een voller leven dan dit nodig hebben om je plezier uit te halen.

22 likes