Ik vind het ook zo verbazend dat zoveel mensen gewoon niet kunnen koken. Maar als je mensen hebt die wle kunnen koken dan is Hollandse pot goed te eten.
Er wordt NU €100.000 op je bankrekening gestort.
Wat is het eerste dat je doet?
- Een mooi (designer) item kopen
- Schuld(en) aflossen
- Extra hypotheek betaling doen
- Een (betere) auto kopen
- Een vakantie boeken
- Je baan opzeggen
- Iets anders
0 stemmers
Ja oestersaus is ook mijn holy grail
Niks, want dan zal je zien dat ik alles terug moet betalen
Hoe bedoel je?
Huis kopen
Nice! Wel knap dat je er dan helemaal vanaf kan blijven haha voor de rest
Ik heb speciaal tiktok gedownload om deze look te creëren en vanavond (hopelijk) te shinen met krullen
Haha zou denk ik ook wel lekker uitgebreid uit eten gaan hoor, maar ben 27 en woon nog thuis dus een huis is wel een beetje m’n prioriteit
Nieuwe vloeren laten leggen en een nieuwe poort in de tuin.
ik heb opeens sinds een paar dagen een soort eczeem in mn gezicht, dus zie er rood en puffy uit, dus ik laat het helaas maar neutraal vandaag. not feeling myself
Ik ga dit zometeen, als de kerstboom opgeruimd is, ook doen. Nu al zin in
Erwtensoep
Ik heb eigenlijk nooit echt speciaal eten gegeten voor oud en nieuw, is dat een ding? Na kerst heb ik het wel een beetje gezien in de keuken. Ken eigenlijk ook niemand die een bijzonder diner ofzo doet
Ik ga eten met iets van 10-15 vrienden en het zijn heel veel verschillende gerechtjes. Allemaal vega maar van de meeste weet ik nog niet wat het gaat worden dus ben benieuwd.
Wij gaan eten bestellen dus zal wel pizza of maccie worden.
Dan zou ik wel serieus gaan kijken naar een ander huis. Of misschien een vakantiehuisje in Zuid Europa
Huh de mac dicht?! Hahah ik heb die hier nog nooit dicht gezien Zelfs met oud & nieuw is die volgens mij gewoon tot snachts open. De meeste eettentjes bij in de buurt sowieso wel. Meestal waren de feestjes bij mij thuis en er was altijd wel iemand die halverwege dronken naar beneden ging en met eten weer naar boven kwam.
Ik heb vanochtend al sushi besteld haha dat word vanavond bezorgd.
Haha touché. Nee ik vind eigk dat ik wel een verfijnde smaak heb, maar dat Hollandse pot ook gewoon heel lekker is.