Stel je persoonlijke vraag #40

Snap ik maaar er staat als eerste haha

1 like

Meteen deel doorpasen naar Ome Duo.

5 likes

Lekker toch zo’n koude schotel

30 likes

Hahahaha godver ik schrik me de tering

13 likes

Happy 2023! Inwendig vuurwerk

3 likes

Stel, je hebt het winnende oudejaarslot en wint 30 miljoen. Zou je dat hier posten?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Niet posten maar vast wel dom genoeg om mn aankopen te showen en opeens in t huizentopic te zitten terwijl daar nu echt geen sprake van is. En vast melden dat ik ontslag heb genomen, dus als je dan oplet denk je alsnog huh hoe dan.

28 likes

~vakantiehuis in florida gekocht~

Maar idd, denk dat je het bij mij ook wel aan mijn berichten zou merken hahaha

4 likes

Niet mijn eigen schulden, maar van twee mensen die heel dicht bij me staan. Daarna zou ik een sabbatical nemen en een paar maanden gaan reizen

6 likes

Wtf. Sowieso als je veel geld hebt of bijv. Gemiddeld etc. Vind ik niet dat je dat op een openbaar forum met 4000 leden moet delen.

1 like

Ew mijn moeder was dus uitgerekend op 30 december. Nou dat me wel zo’n schijtdatum op op geboren te worden he. Ook de dag before oud en nieuw wtf allemaal KUT.

Ben jij tussen 27 december en 1 januari geboren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee of eigenlijk ja ik ben tussen 27 januari en 1 januari geboren :stuck_out_tongue:

Oh je hebt het aangepast :smile:

1 like

Jaaha rustig maar lol. Maar mijn moeder zegt altijd dat ze zo blij is dat ik niet toen ben geboren. Klinkt een beetje lullig trouwens want je hebt niet altijd een keuze. Maar ze vond dat zon kut data. Ik ook.

Uiteindelijk kwam ik véél later trouwens. En ja januari is kut. Maar januari mensen mogen ook bestaan :cry:

3 likes

Iemands kind is op 1 januari jarig en het moet altijd op 1 januari gevierd worden. Ga jij?

• Ik prakkiseer er niet over, ze vieren het maar een paar dagen later
  • Ene jaar wel andere jaar niet
  • Ja tuurlijk, kan dat kind toch niks aan doen

0 stemmers

1 like

Ligt er ook aan hoe moe ik ben. Anders blijf ik lekker thuis en kijk ik een oude film :sweat_smile:

@Jammerwel ik vind het typisch iets voor mij dat de Belastingsdienst dan opeens al dat geld van me gaat eisen. Dat ik ergens zonder te weten een enorme schuld heb oid :sweat_smile:

Ik ben zelf 1 januari jarig en wil gewoon in bed taart eten met champagne. Zou wel lekker brak verjaardag vieren van een vriendin ofzo, maar zeker niet in een kamer vol skreeuwende kinderen zitten. Ook een dagje ouder.

8 likes

Ik ga sowieso niet naar een kinderverjaardag.

13 likes

Vorig jaar omdat ik toen voor het eerst xtc heb gebruikt. En dat was voor mij een mijlpaal omdat ik nooit drugs durfde te gebruiken omdat ik mijn lichaam niet vertrouwde (angsten en hypochondrie). Het ging nieteens om die kutpil maar wel dat ik het vertrouwen weer terug had. Dat vond ik heel waardevol!

Sorry als ik dit niet mag posten mods!

25 likes

Wel een januari

4 likes

Zijn jullie ooit naar een optreden van een artiest in de Media Markt geweest?

• Ja
  • Nee
  • Ik liep toevallig in de Media Markt tijdens een optreden
  • Ik heb een artiest in een andere winkel zien optreden

0 stemmers

2 likes