Stel je persoonlijke vraag #40

Wij zijn 17 jaar samen, hebben samen een huis gebouwd en hebben een fertiliteitstraject van 5 jaar achter de rug. Allemaal geen probleem, we konden over alles praten, lachen,… en sinds onze dochter er is hebben we elke dag ruzie en hebben we al meermaals op het punt gestaan om er een punt achter te zetten.
Dus daarom eerder geen gezonde relatie.

En graag gedaan voor diegene die zo een posts lezen als dit is waarom ik geen kinderen wil.

28 likes

Mooi voorbeeld.

4 likes

El Pachuco. Gewoon nachos die op de kaart staan. Als je zonder vlees wil, dan kan dat ook. Cocktail: malverde.

En oh ja: niet naar hun tweede locatie La Pachuca gaan, veel groter en minder gezellig. Tenzij je met een groep gaat natuurlijk, dan kan je bij El P niet terecht. Bij La P hebben ze helaas ook geen cocktails. Qué pena.

6 likes

Ha, ik had die openingspost nooit gelezen somehow. Die is wel leuk.

4 likes

Wat naar om te lezen zeg :pensive: heb je verhaal vroeger een beetje gevolgd en vind dit echt naar. :heart: voor jou

7 likes

Ik houd maximaal van m’n vriend, en vind hem nog steeds een rare snuiter met een hart van goud. We zijn allebei dit jaar bijna dood geweest, door pech met onze gezondheid, en hebben elkaar daar doorheen gesleept. Ik hoop op een aanzoek, want ik zou aan de ene kant niets liever dan met hem trouwen.
Aan de andere kant hebben we al 3 jaar steeds dezelfde ruzie waarbij hij iets niet doet wat voor mij een absolute prioriteit is in een relatie. Dit komt met wisselende intervallen terug en ik heb al heel geregeld aangegeven dat het een reden is om niet samen verder te gaan. Hij vertelt me steeds weer dat hij zich gaat inspannen om het te veranderen. Ik zei vandaag nog tegen hem dat ik het moeilijk vind te geloven dat het echt ooit verandert. Ik laat het daardoor ook wel gebeuren want ik ga niet weg. Verder hebben we dan ook nooit ruzie of gedoe dus ja, goed en slecht zijn beiden erg sterk vertegenwoordigd.

5 likes
Heb je een oudejaarslot?
  • Ja
  • Gedeeltelijk
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik vind het altijd onzin, maar mn man heeft een halve gekocht.

3 likes

Ik vroeg mij al af hoe je een gedeeltelijke staatslot kunt kopen. Ach, je man heeft weer de staatskas bijgespekt.

3 likes

Twee halve

Wij doen eigenlijk nooit aan loten, maar eens in de paar jaar komt hij blij als een klein kind thuis en dan verklaart ie het voor zichzelf dat ie betaald heeft voor het ‘kunnen dromen over misschien winnen’. Als ie daar dan als een blij ei zegt dat het geld al waard te vinden, wie ben ik dan om in z’n bed te zeiken.

37 likes

Ahhh ik vind dit aandoenlijk en lief.

2 likes

  • Iconische burn!!
  • Goeie burn!
  • Eigenlijk is dit een hele matige voorspelbare burn die al 14643577 gebruikt is

0 stemmers

1 like

Ik vond hem vooral leuk omdat ze in mijn ogen nog 14 is. Maar niet iconisch, gewoon wel grappig.

Ik vond vooral zijn reactie erop weer heel erg cringe en sneu.

15 likes

True

Maar zo’n type wil alleen aandacht. Hem negeren is normaalgesproken beter. Hij is oa zo groot omdat mensen over hem praten, negatief of positief.

En greta is over een maand ofzo 20 jaar :exploding_head:

2 likes

Ik las gister een insta post waarin iemand zei dat het hele gebruik van ‘small dick energy’ ook gewoon een vorm van bodyshaming is, wat een goed punt is. Dus ik vind het geen supersterke burn.

19 likes

Vond deze wel leuk

81 likes

Dat was zeker een man

8 likes

Nope, een vrouw (tindertranslators).

Ik heb één taak op werk die ik iedere maand moet doen en iedere maand valt het me weer tegen hoe lang ik er mee bezig ben. Gelukkig kan ik de rest wel goed inschatten haha.

1 like