Aan wat voor artiesten moet ik denken? Rene Froger?
Hahahahaha close!
In mijn geval was het Gerard Joling die voor 5 man Maak Me Gek zong. Hij riep nog dat ze mee moesten zingen, maar de mensen bleven stil
ik heb morgen een dubbele kinderverjaardag siblings zijn beide op 1 januari de wereld op geslingerd, happy birthdayyyy
Oh wat erg hahaha
Ch!pz in de C&a! Of misschien toch V&D, dat laatste klinkt logischer maar mān geheugen zegt C&A. Wel al heel lang geleden
C&A! Die verkochten de kleren!
Nooit geweten dat dit ooit een ding was haha
Ben toen naar Hind geweest
Ohja paus Benedictus was vandaag overleden
Dj Tony star toen ik in een donkere donkere geschiedenis bij de mediamarkt werkte.
Een keer per ongeluk Wolter Kroes in de V&D in Zaandam voordat ie echt bekend werd.
Ja ik had daar dus opeens zin in maar ik heb een megagevoelige huid en vrij kort haar dus ik kon niet echt iets bedenken wat enigszins zinnig was :") Dus heb het maar bij veel make-up gehouden en geprobeerd mezelf een hoofdmassage te geven met mn haar wassen haha
Ik kan je vertellen, de 30e is ook een schijtdatumš
Die kwam eens in de zoveel tijd zijn auto wassen bij de wasstraat waar ik toen werkte.
Heb nog wel wat verhalen over hem
Ik was uitgerekend op 1 januari. Ik ben blij dat ik toch wat later ben gekomen
Is er bij jullie veel vuurwerk?
- Ja veel vuurwerk en ook veel illegaal vuurwerk
- Wel veel vuurwerk maar vooral siervuurwerk en rotjes
- Het valt hier wel mee wel wat knallen maar niet mega hard
- Het is hier heel rustig
0 stemmers
Helemaal niks in Belgiƫ
Vergeleken de weken in Den Haag is het hier heel rustig nu het mag.
Spruitjes met slagroomijs van the Kik is ook nog wel leuk. Ander thema, maar moest er hierdoor wel aan denken haha
Nou dat zijn van die intens harde knallen. Echt 10x harder dan een normale vuurwerk knal.