Stel je persoonlijke vraag #40

Haha die is wel Nice ja

Alleen geloven we echt dat de Roemeense overheid die pizzadoos nodig had om te weten dat hij in het land was? Ipv vluchtinformatie of douaneinfo wanneer hij het land is binnengekomen.

Als dat zo is ben ik blij dat ze niet in Schengen zitten want yikes wat zijn je grenscontroles dan totaal nutteloos?

5 likes

Die droefhaas woont daar toch. Maar ik geloof het ook niet. Klinkt alleen veel spannender.

1 like

Nah, ik denk dat ze al een flinke zaak tegen hem aan het bouwen waren en dat ze alleen nog ff “bewijs” nodig hadden dat hij thuis zou zijn op het moment dat ze een inval wilden doen. Lijkt me niet dat alleen die pizzadoos het was.

3 likes

Daarom is het een raar verhaal dat ze hem konden arresteren via de pizza die zou bewijzen dat hij in het land was ipv in Amerika.

1 like

Mijn koffer inpakken voor vakantie duurt altijd veel korter dan ik denk. Dan krijg ik stress als ik het een dag van te voren nog niet heb gedaan maar ben er uiteindelijk in een half uurtje klaar mee.

Ikea meubels in elkaar zetten duurt altijd veel langer dan ik denk. :sweat_smile: En Hello Fresh recepten maken ook (de tijden die erbij staan kloppen iig niet!)

6 likes

Ik keur alles wat zij doet om van zich af te bijten goed

42 likes

Ik dacht eerst ik overschat nooit, maar onderschat vrijwel altijd. Maar dat is gelukkig niet helemaal waar. Maak regelmatig een ‘planning’ voor een dag en denk dan wooow als ik het maar allemaal red. En dan ben ik om 15.00u ofzo klaar met alles

1 like

Mwah dat vind ik echt wel een beetje gezeur in de marges hoor, eerlijk gezegd. Duidelijk dat die term verwijst naar toxische mannen met een groot en fragiel ego. Ik wil best toegeven dat de koppeling van die ‘kwaliteiten’ aan een lichamelijk kenmerk in de kern niet per se iets goeds is, maar in de context van het patriarchaat en het feit dat mannen over het algemeen ĂŒberhaupt weinig te vrezen hebben van bodyshaming heb ik ook zoiets van kom op. Laat zo’n Greta Thunberg die van jongs af aan al wordt bedolven onder een berg shit lekker van zich afslaan tegen zo’n ontzettende zak met veel meer privileges zonder op iedere slak zout te leggen zeg.

37 likes

Ja dan kijk ik zuchtend naar de (af)was terwijl ik echt wel weet dat het maar 10 min duurt. Maar dan denk ik pffffffff ja weer zoohooveel werk

6 likes

Ik heb het ook niet per se over Greta, en snap je punt ook zeker. Het gaat inderdaad om het koppelen van gedrag aan lichamelijke kenmerken en mensen zich daar slecht over laten voelen. Daar strijden wij als vrouwen al jaren tegen dus zou ik het persoonlijk sterker vinden als we het andersom ook niet deden. That is all. Verder ben ik helemaal bij Greta die die vreselijke man op z’n plek zet. Zoveel zout leg ik er niet op, hoor.

6 likes

Ben jij wel eens naar het top2000 café geweest?

  • Nee, zou ik wel willen
  • Nee, wil ik ook niet
  • Nee, maar ik ga dit jaar nog
  • Ja, was leuk
  • Ja, was niet leuk
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ja ik bedoel ook niet per se jij hoor, eerder die instagram poster. En ik begrijp je punt ook wel maar ik vind het (ook los van Greta nog) sowieso een beetje dubbel want aan de andere kant vind ik ‘small dick energy’ ook wel weer een hele passende en verdiende term in de context van al het (ook seksuele) geweld dat mannen plegen vanuit hun fragiele ego/mannelijkheid.

12 likes

Ja, in 2019. Ik vond het toen heel leuk! Dat cafĂ© zelf is leuk, maar niet heel bijzonder of zo (je mag er een half uur in en dan hopen dat er leuke liedjes zijn), maar er wordt ook veel ‘omheen’ georganiseerd en je kan voor een paar euro gelijk Beeld en Geluid meepakken.

2 likes

Ik heb het nu op tv staan en ik erger me zo aan die mensen in dat café.

5 likes

Ik ben er geweest ivm werk en dat was leuk, maar ik zou er niet snel zo’n tijdslot reserveren waarmee je een half uur naar binnen mag en dan weer weg moet

4 likes

Ja was leuk om er bij te zijn! Alleen jammer dat ze geen alcohol schenken in de ochtend. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Je mag dit jaar een uur naar binnen, dus dat is wel leuker maar helaas is er verder niks meer omheen georganiseerd, omdat je niet mag blijven plakken ivm corona

2 likes

Het ziet er altijd zo volgestouwd uit. Ik heb geen zin om een halfuur lang daar tussen te staan.

2 likes

Nee hij is zo groot omdat hij content farms heeft opgezet en dan gaat de bal aan het rollen

Omdat het broodje aap is, de Roemeense instanties bevestigen niet eens dat hij aangehouden is. Alleen zijn eigen advocaat heeft dat gedaan . Natuurlijk hebben ze geen pizza dozen nodig gehad hiervoor, ze waren gewoon aan het wachten op het juist moment om iedereen tegelijk op te pakken.

4 likes

Even een paar As told by ginger vragen

Vulde jij weleens je bh/bikini op vroeger?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Had je ook een middelbare school nemesis (zoals Miranda)?

  • Ja
  • Nee
  • Ik was zelf een Miranda

0 stemmers

Mocht jij je benen wel of niet scheren van je moeder?

  • Mocht wel
  • Mocht niet

0 stemmers

Heb je weleens opgetreden in de aula (aka kleine zeehondmeid)?

  • Ja, iets soortgelijks
  • Ja, iets minder genants/meer low key
  • Nee

0 stemmers

Tot slot: wist je dat Macy Gray de Engelse versie van de titelsong heeft gezongen?

  • Ja, pas achtergekomen door social media
  • Ja, wist ik altijd al
  • Nee, maar cool
  • Nee, en ik ken Macy Gray niet

0 stemmers

Hier is ie

"As Told By Ginger" Theme Song (HQ) | Episode Opening Credits | Nick Animation - YouTube

7 likes