Stel je persoonlijke vraag #40

Aan wat voor artiesten moet ik denken? Rene Froger?

Hahahahaha close!
In mijn geval was het Gerard Joling die voor 5 man Maak Me Gek zong. Hij riep nog dat ze mee moesten zingen, maar de mensen bleven stil :joy:

8 likes

ik heb morgen een dubbele kinderverjaardag :joy: siblings zijn beide op 1 januari de wereld op geslingerd, happy birthdayyyy

2 likes

Oh wat erg hahaha

2 likes

Ch!pz in de C&a! Of misschien toch V&D, dat laatste klinkt logischer maar m’n geheugen zegt C&A. Wel al heel lang geleden

5 likes

C&A! Die verkochten de kleren!

2 likes

Nooit geweten dat dit ooit een ding was haha

3 likes

Ben toen naar Hind geweest :joy:

2 likes

Ohja paus Benedictus was vandaag overleden

4 likes

Dj Tony star toen ik in een donkere donkere geschiedenis bij de mediamarkt werkte.

4 likes

Een keer per ongeluk Wolter Kroes in de V&D in Zaandam voordat ie echt bekend werd.

2 likes

Ja ik had daar dus opeens zin in maar ik heb een megagevoelige huid en vrij kort haar dus ik kon niet echt iets bedenken wat enigszins zinnig was :") Dus heb het maar bij veel make-up gehouden en geprobeerd mezelf een hoofdmassage te geven met mn haar wassen haha

3 likes

Ik kan je vertellen, de 30e is ook een schijtdatumšŸ˜‚

2 likes

Die kwam eens in de zoveel tijd zijn auto wassen bij de wasstraat waar ik toen werkte.
Heb nog wel wat verhalen over hem :joy:

1 like

Ik was uitgerekend op 1 januari. Ik ben blij dat ik toch wat later ben gekomen

4 likes

Is er bij jullie veel vuurwerk?

• Ja veel vuurwerk en ook veel illegaal vuurwerk
  • Wel veel vuurwerk maar vooral siervuurwerk en rotjes
  • Het valt hier wel mee wel wat knallen maar niet mega hard
  • Het is hier heel rustig

0 stemmers

1 like

Helemaal niks in Belgiƫ :pray:

6 likes

Vergeleken de weken in Den Haag is het hier heel rustig nu het mag.

1 like

Spruitjes met slagroomijs van the Kik is ook nog wel leuk. Ander thema, maar moest er hierdoor wel aan denken haha

3 likes

Nou dat zijn van die intens harde knallen. Echt 10x harder dan een normale vuurwerk knal.

5 likes