Stel je persoonlijke vraag #40

Ik mis Marc Marie Huijbregts in dit lijstje, die vind ik het leukst. Afgezien van de liedjes in zijn shows trouwens, dat hoeft van mij echt niet.

6 likes

Geen Nederlanders maar van Chris Rock en Dave Chapelle kijk ik soms hun oude shows terug als ik chagrijnig ben haha helpt altijd

6 likes

Jaaa stom, en ook @Kultakala. HvL is ook leuk idd. En Merijn Scholten had er eigenlijk ook in gemoeten.

Maar iemand zei het net al, het zijn inderdaad bijna alleen maar witte mannen. Hebben wij allemaal het beeld geïnternaliseerd dat vrouwen niet grappig zijn? Of zijn er gewoon minder vrouwen in NL die het proberen? Heb nl het idee dat er wel meer vrouwelijke Amerikaanse comedianten zijn, al moeten mannen altijd onder hun instaposts reageren met “when does the fun part start?” Of andere fragiele mannenego opmerkingen :cry:

2 likes

ik vind eigenlijk alleen Herman Finkers echt leuk

20 likes

Ik vind Katherine Ryan altijd leuk, maar die is Canadees. En Kerry godliman vind ik ook leuk, die is Brits. Sarah idd ook @Bakkes maar haar stem vind ik dan weer niet fijn en daardoor kijk ik alleen korte stukjes.

Kan me geen leuke Nederlandse vrouwen bedenken eigenlijk.

8 likes

O, dat was echt de meest slaapverwekkende oudejaarsconference ooit. Maar mss heb ik net de leuke filmpjes gemist.

1 like

Houd van Herman Finkers inderdaad. Micha Wertheim vind ik ook leuk.

2 likes

Hahaha Martijn Koning, zijn oudejaarsconference was net als die old school Idols audities. Cringend het jaar in, kon het niet aaaan hahaha.

Dat hij daarna nog met z’n kop op tv is gekomen vind ik onbegrijpelijk.

4 likes

Zijn oudejaarsconference kan ik mij niet direct voor de geest halen, maar bedoelde meer hem in het algemeen haha. Love Kroamschudd’n in Mariaparochie

4 likes

Ik vind die affiches van Nederlandse caberatiers vaak zo stom. Ze moeten altijd zo raar in een weiland of sloot staan en dan heb ik er al niet echt zin meer in

26 likes

Ik ben laatst naar een show van Pieter Derks geweest en die vond ik echt fantastisch! Nog beter dan ik had verwacht. Verder vind ik zowel Claudia de Breij als Bert Visscher heel leuk dus mijn smaak gaat alle kanten op haha. Oh en qua buitenlandse caberatiers kan ik heel hard lachen om Daniel Sloss. Twee van zijn shows staan op Netflix en zijn aanraders!

4 likes

Is taylor tomlinson al genoemd? Love haar :heart:

2 likes

Niet heel bewust, maar betrap me er altijd op dat ik gezelschap vraag waar mn auto staat. :smiling_face_with_tear:
Vaak resulteert het overigens in een rondje lopen en op de knoppen van de sleutel drukken om de kijken waar t licht aan gaat. Echt idioot, toch vergeet ik altijd hierop te letten bij het initieel parkeren.

5 likes

Ik verwacht dat degene die rijdt / van wie de auto is, onthoudt waar de auto staat. Dus als ik dat ben, let ik zelf op en als iemand anders dat is, verwacht ik dat diegene er op let.

16 likes

Ik check altijd, omdat ik dit in het verleden meermaals heb meegemaakt. Ben echt blij dat we de auto nu ook via de app kunnen lokaliseren.

Jaa Marc Marie! Ik vind hem geweldig.

Overigens mis ik Roue Verveer ook in de lijst! Vind hem ook heel leuk.

€74 :flushed: :sob:

2 likes

Oh dit heb ik een keer gehad toen we onder de Arena hadden geparkeerd! Blijkbaar hebben die een noord en zuid gedeelte ofzo? Of A en B? Geen idee maar we stonden echt precies bij de goede plek maar dus wel aan de verkeerde kant hahaha. Moesten al bijna huilen.

2 likes

Ik maak altijd een foto van waar mijn auto staat aangezien ik al veel vaker rondjes heb gelopen in een garage omdat ik m’n auto kwijt was. En dan op zoek naar een zwarte polo waar er 100 van in een garage staan :joy:

2 likes

Je kunt je auto toch gewoon aanzetten met de sleutel? Dan zie je toch lampen branden of mn persoonlijke favoriet: de kofferbak open maken

2 likes