Stel je persoonlijke vraag #40

Ze zijn hier aan het einde van de straat mortieren aan het schieten :dizzy_face: het lijkt hier elke fucking seconde wel 0.00 uur. Ik heb diepe haat voor vuurwerk.

6 likes

Kijk je liever een uitlegvideo of lees je liever de uitleg? (Bijv van een spel)

• Lezen
  • Video kijken

0 stemmers

Als iemand zegt aan de telefoon: ‘Ik heet Hanna met twee H’s. Wat denk je dan?

• Hannah
  • Hannahh

0 stemmers

Als je in een restaurant iets te eten hebt besteld wat je uiteindelijk ÉCHT niet lekker vindt, wat doe je dan? (Niet slecht bereid ofzo, maar het is gewoon je smaak niet)

• Toch opeten met tegenzin
  • Beetje eromheen eten en de helft laten liggen, als ‘t kan afdekken met een zakdoek
  • Alles laten liggen

0 stemmers

2 likes

Ik voer t aan m’n vent, die eet alles wel lol. Of ruil dan Bijv met hem als hij wel iets heeft wat ik lekker vind.

2 likes

een bouwgrond kopen en nu al beginnen aan mijn project voor op mijn 50ste

5 likes

Hoe laat ging je vannacht naar bed?

• Voor 00:00
  • tussen 00:00 en 01:00
  • tussen 01:00 en 02:00
  • tussen 02:00 en 03:00
  • tussen 03:00 en 04:00
  • tussen 04:00 en 05:00
  • tussen 05:00 en 06:00
  • tussen 06:00 en 07:00
  • na 07:00
  • ik weet het niet meer

0 stemmers

1 like

Ik vind haar de leukste voor de conference (wat verl zegt over de rest), maar elke keer als ze die gitaar pakt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zij is echt mijn BEC.

13 likes

Ik vond het weer een goede show (de afsluiting was ook echt zo mooi gedaan), maar wel cringe bij aaaaaal het zingen idd

lijk jij op je partner qua uiterlijk?

• ja, we zouden als siblings door kunnen gaan
  • beetje, we zouden als neefjes/nichtjes door kunnen gaan
  • nee
  • nvt

0 stemmers

2 likes

wat zou je erger vinden

• iemand die denkt dat jij en je partner siblings zijn
  • iemand die denkt dat jij en je sibling partners zijn

0 stemmers

In het buitenland (niet westers land) dachten alle locals dat m’n vriend en zijn zus een stel waren, en dat m’n vriend en ik siblings waren :joy:

3 likes

Ja, wat is op elkaar lijken? We hebben allebei redelijk dezelfde huidskleur, oogkleur en haarkleur. Zelfs aan siblings zie je vaak niet per se dat ze familie zijn, laat staan neven & nichten.

3 likes

Ik vind het beiden niet erg haha. Mijn broertje en ik zijn heel vaak als partners aangezien. Vooral vroeger, toen we nog samen naar de kroeg gingen.

3 likes

Ik moet nu direct denken aan max verstappen en die vriendin. Lijkt net zn oudere zus. Vroeger dacht ik altijd bij dat soort stellen, nou ben je lekker op jezelf aan het geilen :smiling_face_with_tear:

25 likes

Wow ogen, wenkbrauwen én mond. Een moderne narcissus die op een genderneutrale echo valt.

3 likes

Zou Kelly die nosejob hebben gedaan zodat ze iig op 1 aspect niet op elkaar lijken? :sob:

5 likes

Haha nou ik las ergens dat zij dan wel graag een kindje met hem zou willen. Het eerste wat door mn hoofd ging was, het is iig geen verrassing hoe dat kind eruit gaat zien.

1 like

Ga jij morgen starten met een goed voornemen?

• Ja, afvallen
  • Ja, gezonder leven
  • Ja, stoppen met roken
  • Ja, een ander goed voornemen
  • Nee ik doe daar niet aan
  • Ik ben vandaag al gestart

0 stemmers

2 likes

Nou, ik was een keer met mijn broer en een van zijn zoons was met ons mee en iemand dacht dat wij een stel waren en mijn neefje ons kind was :sob: dat voelde echt weird haha. Snap ook niet hoe, want ik hoor vaak dat ik de vrouwelijke versie van mijn broer ben :skull:

2 likes

Hmm een klein beetje. Geen thuisbezorgd meer. Of iig het minderen. Maar dat lukte de afgelopen maanden al wel en hoop dat ik dat kan doorzetten. Ik heb in november 1 keer thuisbezorgd gehad. En daarna niet meer. Dat is voor mij al een groot verschil.

1 like