Vond t ook smerig hoor 🫢
Ooit naar Schotland geweest en vooral in de bus gezeten. Ik kan me er ook niet meer veel van herinneren. Zou tegenwoordig niet zo snel meer gaan, omdat ik dat accent echt niet kan handelen.
Ik vind dat accent juist zooo sexy haha schots en iers beide echt heerlijk omg
En dat is lekker of? Sowieso heeft de UK niet echt lekker tradioneel eten vind ik . En ja iedereen heeft het dan over shepherds pie maar ik vond dat ook eigenlijk niks aan.
Ik heb dus laatst voor het eerst haggis gegeten en ik vond het best lekker haha. Sowieso dol op de Britse keuken met alle pies en vieslekkere aardappelpurees, fish&chips enzo.
Nou, een goede verse fish & chips in een Ierse pub
Ik kan fish en chips echt waarderen. Moet nu direct denken aan zo’n youtube kanaal met 2 britse jongens die de engelse “keuken” voor zover dat bestaat altijd zo haten. Maar eigenlijk al die noord Europese landen hebben niet bepaald een goede keuken.
Vind alles er alsnog onsmakelijk uitzien. Wie heeft ook ooit bedacht om bonen op brood te gooien. Nahhh niet mn ding.
Hahaha ahhh nee is dat niet “mushy peas”? Ofzoiets dat groene. Ik moet er denk ik aan wennen laat ik het zo zeggen
Omg en je friet verdrinken in vinegar
Ja, er hangen bij mijn Kruidvat bordjes dat je maar 2 pakjes per persoon mee mag nemen.
Volgens mij is er altijd een tekort dus het verbaast me ook niet meer.
Ja en nee. Ik heb de helft van de hoeveelheid medicatie meekregen die ik normaal krijg. Dus ik kan daar prima mee vooruit alleen minder lang en dan dus weer opnieuw bestellen. Het is geen hele heftige medicatie ofzo maar ja wel eigenlijk vervelend als ik het niet heb zegmaar.
Ik heb van twee medicijnen een paar keer het A-merk gekregen ipv de goedkope versie die ik normaal krijg. Was wel wat extra gedoe want daar moest blijkbaar speciaal toestemming voor zijn ofzo dus het duurde wat langer, maar op zich prima verder.
Ja ik moest switchen van medicatie vanwege een tekort, gelukkig geen last van gehad
Nicely displayed tho
Ja ik moest antibiotica maar het meest geschikte middel was niet leverbaar, en het vervangende middel ook niet. Toen kreeg ik iets anders waarvan ik ook maar een derde dosis kreeg omdat het het laatste doosje was. Vergde volgens mij een hoop creatief nadenkwerk van de huisarts en apotheek. Lijkt me voor hen heel vervelend ook
Ik vind het zo sneu voor onze patiënten (apotheek), soms is zelfs het alternatief van het alternatief niet meer te krijgen. Onze handverkoop is ook echt schrikbarend leeg door tekorten bij de groothandel
Mijn broer heeft vorig jaar een huis gekocht in Schotland dus ik heb nu een logeeradresje.
Ben er nog nooit geweest, maar verwacht er vanaf dit jaar lekker vaak heen te gaan. Kan niet wachten.
Kun jij goed/makkelijk leren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jij ergens geen zin in hebt, ga je dan ook ineens allemaal rot klusjes in huis doen?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ik ga wel iets anders doen
0 stemmers
Ik moet deze maand twee certificaten halen en mn motivatie is echt ver te zoeken momenteel. Dus heb het hele huis opgeruimd🙄