Hahaha ja mn doucheputje leeghalen. Gatverdamme. Of al mn parfumflesjes afstoffen?? Doe normaal
Soms is er een mogelijkheid om het geneesmiddel vanuit duitsland te krijgen, maar dat is de laatste tijd ook steeds minder. Er is gelukkig tot nu toe nog geen moment geweest dat iemand echt zonder medicijn of alternatief van een medicijn zat, maar er zijn al veel close calls geweest.
Ja ik kreeg mn recept medicatie in een lage dosis omdat de normale dosis er niet was. Maar kreeg m wel dubbel mee dus kennelijk is niet het hele medicijn schaars? Maar alleen de hogere dosis versie ofzo?
De Indiase en sri lankaanse restaurants zijn wel echt
Ik had net op āneeā geklikt en kreeg een minuut later een telefoontje dat bepaalde medicatie voor een patiĆ«nt niet meer geleverd kan worden :ā)
Het valt me nog mee dat dit de eerste is, maar als er meer tekorten komen dan vrees ik echt wat dat met mijn doelgroep gaat doen, zitten echt hele kwetsbare mensen tussen.
Ja maar is dat niet vooral in Engeland? Heb wel Indiaas gehad in Engeland maar niet in Ierland of Schotland. Geloof dat dat daar idd goed is en ook veel bekender dan in Nederland bijvoorbeeld.
Edinburgh kun je ook prima Indiaas eten. Ik heb daar trouwens niet slecht gegeten destijds.
Gezien de massale afkeer voor Claudia ben ik even benieuwd wie jullie wel leuk vinden.
Dus welke vinden jullie het leukst of minst kut van onderstaande lijst?
Ik weet dat de lijst incompleet is maar dit zijn volgens mij ongeveer de bekendsten van nu, van de cabaretiers die nog actief zijn.
- Claudia de Breij
- Hans Teeuwen
- Guido Weijers
- Peter Pannekoek
- Ronald Goedemondt
- Dolf Jansen
- Jochem Meijer
- Najib Amhali
- Javier Guzman
- Theo Maassen
- Youp van t Hek
- Daniel Arends
- Brigitte Kaandorp
- Karin Bloemen
- Tineke Schouten
- Freek de Jonge
- Bert Visscher
- Carolien Borgers
- Erik van Muiswinkel
- Jandino Asporaat
0 stemmers
Echt leuk: Ronald en Daniel
Niet kut: Theo en Peter soms
De rest zou ik niet heen willen nee
En welke is het allerkutst?
- Claudia de Breij
- Hans Teeuwen
- Guido Weijers
- Peter Pannekoek
- Ronald Goedemondt
- Dolf Jansen
- Jochem Meijer
- Najib Amhali
- Javier Guzman
- Theo Maassen
- Youp van t Hek
- Daniel Arends
- Brigitte Kaandorp
- Karin Bloemen
- Tineke Schouten
- Freek de Jonge
- Bert Visscher
- Carolien Borgers
- Erik van Muiswinkel
- Jandino Asporaat
0 stemmers
Kan je aub doen dat je op meerdere kan stemmen want vind veel van hen echt 100% kut
Same girl, same. Maar de regels zijn hard.
Om welke reden vind jij die persoon het kutst?
Je mag er nu wel twee kiezen.
- Dom niveau van grappen / weinig intellect
- Manier van praten is vervelend
- Politieke kleur of zijn / haar overtuigingen kan ik me niet in vinden
- Om iets wat die persoon in zijn dagelijks leven doet / uitdraagt
- Mijn mondhoek kan nog niet eens omkrullen van zijn / haar grappen
- Te kleinkunsterig
- Te veel muziek tussendoor
- Hoofd staat me niet aan
- Andere reden namelijk ā¦
0 stemmers
Van de cabaretiers in dit lijstje die ik ken is Claudia de enige die met haar grappen consequent omhoog schopt
Mij maak je sowieso niet blij met een cabaretvoorstelling. Ik vind het vaak wat gekunsteld. Daarnaast ben ik heel recalcitrant in dat soort situaties. Als er verwacht word dat er wordt gelachen, ben ik meestal de zuurpruim. Ik bepaal zelf wel wanneer ik lach.
Ik ben in 2020 naar een show van Bert Visscher gegaan, omdat we daar kaartjes voor hadden gekregen. En het is de allereerste show ooit waar ik gewoon naar huis ben gegaan in de pauze. Ik kon het mezelf niet langer aandoen en heb de eerste helft echt compleet stoĆÆcijns voor me uit zitten kijken en af te vragen welke godvergeten gek dit nou oprecht leuk vindt. Ik snap het niet.
Ik vond hem in t begin wel leuk. Maar ik heb t gevoel dat hij alleen dronken leuk was. Toen hij afgekickt was waren het allemaal herhaalde grappen enzo.
ik heb het laatst nog half mijn provincie moeten doorkruisen om conserveermiddelvrije oogdruppels met antibiotica te vinden
Goh wat opvallend dat de bekendste cabaretiers voornamelijk witte oude mannen zijn.
Ik was trouwens het meest verbaast dat ik Hannah Gadsby leuk vond.
Toen ik haar zag en las autistisch dacht ik echt dit wordt helemaal niks voor mij. Maar die was dus echt beter dan ik had verwacht.