Stel je persoonlijke vraag #40

Nee mijn ouders hebben juist hun hele plafond vol met spots gezet en vinden dat ik in mijn huis te weinig verlichting heb.

4 likes

Ja mijn moeder haat fel licht. Ze vind dat typisch bingo licht? :joy: En riep vroeger altijd heel geergerd “zooo bingo!!” Als ze thuis kwam en het groot licht aan stond.

12 likes

Op mijn werk hebben we met een soort van strategisch adviesbureau samengewerkt en een van de grote thema’s was de ‘verhuftering’ van de maatschappij. Ik dacht daarvoor dat ikzelf gewoon sneller dingen asociaal was gaan vinden oid, maar blijkbaar is het inderdaad meer dan dat.

3 likes

Bij mijn ouders gaat er pas een lampje aan als het echt stikdonker is buiten (en dan dus ook binnen). Dus je zit eerst een uurtje of wat in het donker tot mijn vader zegt “zal ik eens een lampje aan zetten”.

MAAR zelf hou ik absoluut niet van fel licht. Wij hebben in de woonkamer ook geen plafondlamp bijvoorbeeld, alleen sfeerlampen her en der dus je zou ons huis misschien ook wel donker kunnen noemen.

1 like

Hebben jullie wel eens dat je iets echt vindt
stinken maar wel goed vindt smaken?

• Ja, namelijk
  • Nee als het stinkt is het vies
  • Ik kan niet ruiken/ proeven
  • Ik vind alles lekker ruiken

0 stemmers

Zachte stinkkazen :heart_eyes:

29 likes

Truffel en knoflook hebben een penetrante lucht

2 likes

Ik heb het niet helemaal, maar ik heb geen vakantiedagen. Mijn beroep kent geen cao en ik ben in loondienst, maar er wordt wel gekeken naar mijn omzet, die ik uit mijn klanten moet halen. Zolang ik voldoende omzet draai, mn klanten blij zijn en ik af en toe op kantoor verschijn, is mijn werkgever blij en wordt het aan mij overgelaten hoeveel vakantie ik opneem.

Voor mij werkt dit, ik voel mij niet schuldig of spijbelen als ik een keer, als het wat rustiger is, een (mid)dag vrij neem, of vroeg naar huis ga. Tegelijkertijd resulteert het er ook in dat ik toch best vaak buiten kantooruren/dagen en op vakantie aan het werk ben

3 likes

GlĂŒhwein

1 like

Andersom, koffie ruikt heerlijk maar smaakt vreselijk.

13 likes

Gevulde eieren

1 like

Stinky tofu!

Die lucht die daarna uit je mond komt is alleen niet te harden

2 likes

Hahah ik moet hier echt om lachen, echt zo’n typisch ouder ding

3 likes

Roquefort!

Kaas idd, durian, bepaalde vissige dingen (ook in verschillende Aziatische condimenten), kimchi. Al vind ik het dus niet echt goor ruiken, meer gewoon stinky.

5 likes

Als je bij de Lidl/Aldi boodschappen doet en je komt er daarna achter dat iets dat je gekocht hebt bij Albert Heijn (veel) goedkoper is, voel je je dan bekocht?

• Ja, dat verwacht je niet!
  • Nee, is toch normaal
  • Ik kom nooit bij AH/Aldi/Lidl

0 stemmers

4 likes

Volgens mij is al een paar keer uit de test gekomen dat de aldi en lidl helemaal niet zo goedkoop zijn

6 likes

Ik deed het na omdat ik het heel mooi vond en lid van k3 en mkids wou Word. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh jeetje bijzondere gedachte wel.

Nou dan hou ik het voor mezelf maar op gemixt/niet wit, dat past het beste denk ik.

3 likes

Alle gerechten met kala namak (zwavelzout) erin.

1 like