Ik verwacht dat degene die rijdt / van wie de auto is, onthoudt waar de auto staat. Dus als ik dat ben, let ik zelf op en als iemand anders dat is, verwacht ik dat diegene er op let.
Ik check altijd, omdat ik dit in het verleden meermaals heb meegemaakt. Ben echt blij dat we de auto nu ook via de app kunnen lokaliseren.
Jaa Marc Marie! Ik vind hem geweldig.
Overigens mis ik Roue Verveer ook in de lijst! Vind hem ook heel leuk.
€74
Oh dit heb ik een keer gehad toen we onder de Arena hadden geparkeerd! Blijkbaar hebben die een noord en zuid gedeelte ofzo? Of A en B? Geen idee maar we stonden echt precies bij de goede plek maar dus wel aan de verkeerde kant hahaha. Moesten al bijna huilen.
Ik maak altijd een foto van waar mijn auto staat aangezien ik al veel vaker rondjes heb gelopen in een garage omdat ik m’n auto kwijt was. En dan op zoek naar een zwarte polo waar er 100 van in een garage staan
Je kunt je auto toch gewoon aanzetten met de sleutel? Dan zie je toch lampen branden of mn persoonlijke favoriet: de kofferbak open maken
Of je hebt een Toyota Aygo van 11 jaar geleden die je nog handmatig van het slot moet halen en die tussen 100 andere Toyota Aygo’s, danwel Peugeot 108’s danwel Citroën C1’s staat (allemaal 1 pot nat qua uiterlijk). Good luck!
Ik vind comedy cafe of comedy train altijd wel heel leuk. Heel anders dan echt 1 persoon die uren staat te praten
Alleen als ik op straat loop en er word muziek afgespeelt. Dan voel ik me heel even de hoofdpersoon in een film op een missie.
Hahahahh, jij bent echt geen oude auto gewend hè?
Ik heb eerder non playable character syndroom
Ik mis: ???
Late to the cabaretier-party maar ik heb ook altijd een zwak voor Herman Finkers
In april wil ik met 2 vriendinnen op stedentrip. Nu hebben we het teruggebracht tot 3 steden. We hebben eigenlijk geen voorkeur en alledrie de steden lijken ons leuk.
Welke stad zou jij kiezen ?
- Berlijn
- Boedapest
- Praag
- Ik heb een andere leuke stad voor je (niet Spanje, Portugal, Italië en Frankrijk)
0 stemmers
Praag vind ik echt overrated. Bespaar jezelf de teleurstelling. Boedapest en Berlijn daarentegen, beide geweldig.
Als ik nog mag toevoegen: Krakau en Kopenhagen zijn mijn favoriet!
Ja helemaal mee eens @Barbie! Ik vond Praag echt een van de grootste tegenvallers van alle steden waar ik ooit ben geweest. Berlijn is sowieso fantastisch en Boedapest vond ik ook heel tof.
Ljubljana
Nee ik ben solipsist.
Krakau! Hele mooie stad en ook nog eens goedkoop.