Linksboven is op de foto zo chicken toch?
Iig niet die hot cheese chicken ramen want die zijn zo pittig dat ik moet huilen als ik terugdenk aan die keer dat ik ze onderschatte
Samyang hot chicken halal. Ik haal blijkbaar maar altijd voor iedereen van alles wat. @vitaminwater haha die vind ik echt heel lekker maar het is echt heel 50/50 verdeeld als ik mensen er persoonlijk over hoor. Denk dat die rechtsboven nog meer spicy is. Als ik soms al waarschuw dat het misschien echt pittig is dan moet ik alsnog een pakje melk met een rietje komen brengen. Het is zeker pittig ja!
Naaah die rechtsboven valt wel mee. Is niet erger dan de cheese vind ik! Sowieso mijn favo noodlemerk dit.
Hoe bekijken we de foto nou. Zoals ie gepost is of gedraaid zoals de pakjes liggen
?
Ja heeft ook de best structuur wat betreft instant ramen vind ik. Alleen die cheese vind ik dus soms lekker en soms ineens kut of naja niet kut maar dan komt die smaak er totaal niet bovenuit. Ik wil bij deze ook direct mijn haat voor die rode yumyum delen
. Heb ze al heel lang niet meer gehad trouwens dus misschien is het nu beter. En die rechtsonder ken ik zelf niet eens. Heb ook wel wat “echte” lol uit korea gekregen vorig jaar maar ik zou niet meer weten welke dat waren.
Vind het ook belachelijk dat ik er blijkbaar zoveel had/heb. Voel me zo’n Amerikaanse extreme coupon mom. Heb wel een vriend die vaak van heel veel zakjes instant noodles dan zo’n hele kom maakt. En dat zijn dan vaak van die dunnere en dat doet hij van alles erdoor. Echt top.
Zoals de pakjes op de foto liggen.
Nu snap ik het nog minder.
Linksboven is dat de hot chicken of de kaasversie Samyang?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Kat(ten)
- Hond(en)
- Konijn(en)
- Cavia(‘s)
- Iets anders
- Niks maar ik wil stemmen
0 stemmers
- Ja
- Soms, een beetje
- Nee
0 stemmers
Nog geen eigen situatie, maar ik zoek een nieuw appartement en bijna nergens mag de kat officieel mee (niet in NL). Maar ik kan haar echt niet achterlaten…
![]()
Linksboven is geel. Had het weer verkeerd veranderd want leek mij wel duidelijk maar excuus ![]()
Ja het kickt wel wat later in, dat je het voelt branden. Wel opgegeten? Haha
Haha thanks, heb een beetje moeite vandaag.
Maar mooie timing deze poll. Ik heb de bovenste twee laatst in huis gehaald na mega lang geen instant ramen meer gegeten te hebben.
Ben super benieuwd. Die rechts onder ga ik ook nog proberen.
Alle ramen tips zijn welkom!
Samyang zijn echt de lekkerste noodles, lekkere dikke. Ik doe wel maar de helft van het zakje saus, anders vind ik het te heet haha.
Ik heb een hond terwijl dat eigenlijk dus niet mag. Het enige voordeel (of nou ja voordeel haha, in dit geval wel. Maar ik wil hem liever altijd bij me en ik mis hem heel erg!) is dat mijn hond eigenlijk 80% van de tijd bij mijn ouders is. Dat maakt dus dat ik niet fulltime stiekem een hond heb en dat als hij er is en ik betrapt zou worden ik ook kan zeggen dat hij bij mij logeert ipv dat hij er fulltime is.
oh kut ik had de foto recht gedraaid en ik was al verontwaardigd dst iedereen slechte smaak had
Ik twijfel altijd tussen mijn 2 kapsels.
- Los met rare kruinen
- Vast met superplatte bovenkant
0 stemmers
Ik vind vast haar bij mensen met stijl haar het 9 van de 10 keer een saai suf kapsel.
In welk land is het en zijn er nationale/lokale regels over en/of hoe is de huurderbescherming?
Gewoon doen joh, jouw kat is rustig en maakt niks kapot toch.
Ja, geen huurdersbescherming als het in het contract staat dat het niet mag
maar idd, een rustig oudje! Is bij wijze van amper vooruit te branden. Ze zal idd nooit in de gordijnen hangen ofzo
Heb nu een eigen huis maar hiervoor huur en katten gehad terwijl in het contract geen huisdieren stond. Nooit iets over gehoord en die katten zaten ook gewoon voor de ramen en zo.