Stel je persoonlijke vraag #40

Als je naar Krakauw zou gaan, zou je dan ook naar Auschwitz gaan?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik denk dat ik het veeeel te heftig vind om daar te zijn, krijg soms al buikpijn als ik foto’s zie van die bergen met haar enzo
maar dat voelt ook wel weer een beetje stom want ja, het is ook super heftig natuurlijk, het is een beetje makkelijk om te zeggen ‘dat wil ik niet zien’

3 likes
Ben je ooit in Auschwitz geweest?
  • Ja
  • Nee
  • Nee, wel een ander kamp

0 stemmers

2 likes

Die TikTok-trend (#celebritydeathprank) waarin kinderen hun ouders wijs maken dat hun favoriete sterren overleden zijn

• Grappig
  • Niet grappig
  • Ik heb hier nog nooit een video van gezien???

0 stemmers

Ugh ja een goede vriendin is tegenwoordig coach en nu kan ik ook niet meer even tegen haar aan ranten zonder gelijk allemaal levensadviezen te krijgen.

2 likes

Zou jij het erg vinden als mensen jou burgerlijk vinden?

• Ja, want ik vind dat ik niet burgerlijk ben
  • Ja, ook al ben ik wel burgerlijk
  • Nee, want ik vind dat ik niet burgerlijk ben
  • Nee, ook al ben ik wel burgerlijk

0 stemmers

2 likes

Ligt er wel heel erg aan wat voor coach. Als het om iets simpels gaat zoals mensen coachen die digital nomad willen worden (daar bestaan er echt veel te veel van ook haha) of om beter te leren plannen, heb ik er niet zo veel problemen mee. Daar doe je niet echt iemand kwaad mee behalve in z’n portemonnee dan misschien.

Maar iemand die mensen met psychische problemen wil gaan coachen zonder een diploma of kennis, zou ik geloof ik niet echt in m’n vriendenkring willen hebben.

12 likes

Ik vind mezelf niet burgerlijk, maar denk wel dat ik het ben. Ik ben nog een beetje in denial.

11 likes

Ik vind burgerlijk zijn helemaal geen probleem. :woman_shrugging:t2:

13 likes

Dan vul je Nee in

5 likes

Ontbijten op een werkdag

• Doe ik voor werk
  • Doe ik onderweg naar werk
  • Doe ik op werk
  • Doe ik nie

0 stemmers

2 likes

Bij m’n horecabaan op werk, bij m’n kantoorbaan onderweg naar werk en als ik vanuit huis zzp hangt het er net vanaf hoe druk ik ben wanneer ik eraan toe kom

1 like

Same haha. Ik woon nog thuis heb geen relatie of iets woon niet in een vinex wijk. Mn leven is verder niet spannend ofzo maar niet huisje boompje beestje burgerlijk.

5 likes

Ik vind dat dit niets met burgerlijkheid heeft te maken.

3 likes

Als we al hecht waren, zou dit het moment zijn dat ik verwijdering begon te voelen

3 likes

Klopt

Bijvoeglijk naamwoord 1. tot de burgers behorend, tot de middenstand behorend ♢ Hij was van burgerlijke afkomst. 2. horend bij de staatsburger of in een geregelde maatschappij, bekrompen en saai niet avontuurlijk

3 likes

Nee en ik heb er totaal geen zin in om na te denken over of ik dan eerder wel dan niet of wel of niet etc burgerlijk ben.
Trouwens dat gelul over burgerlijkheid is hard op weg om zelf burgerlijk te worden, nietwaar.

9 likes

Oké volgens dit lijstje, wat doe jij allemaal?

• Werken in loondienst op kantoor
  • Af en toe op zondag naar Ikea
  • Op Tweede Paasdag naar de meubelboulevard
  • Op zaterdag de boodschappen doen
  • ‘S avonds tv programma’s kijken waar iedereen naar kijkt
  • Met Koninginnedag iets oranjes aantrekken
  • Sparen voor pensioen en werken voor de hypotheek

0 stemmers

Koningsdag oeps

3 likes

Burgerlijk klinkt gewoon als het leven, zoals heel veel mensen leven.

4 likes

Krijg meteen zin om weer eens te kijken hoeveel burgerpunten ik nu heb.

je bent toch in berlijn???

2 likes