Stel je persoonlijke vraag #40

Mijn eerste gedachte was dit

Maar toen viel het kwartje. 1000% voor

31 likes

Oh ik dacht ook bij de fysio/chiropractor (eerst dat zeeding maar daar stapte ik vrij snel vanaf), vond dat eigenlijk niet gek want dat is ook best controversieel toch? Nekwervels kraken enzo

7 likes

Ik snap niet waarom je tegen zou zijn. Heb je dan medelijden met de eigenaar die meerdere (hele mooie) panden opkoopt en ze vervolgens LETTERLIJK laat verrotten?

16 likes

Haha ja ik kende het wel maar voor mijn gevoel is dat meer iets van de jaren 90/00. Niet verrassend dat het nu weer veel gebeurt eigenlijk.

Ik vind dat wel echt heel kwalijk als een imam of moskee dit faciliteert. De islamitische wetgeving wordt niet gevoerd in Nederland dus je hebt als vrouw helemaal geen rechten. Hierdoor zijn zoveel vrouwen in de maling genomen. Terwijl vrouwen juist zoveel rechten hebben gekregen in de Islam.

5 likes

Haha ik had eerst tegen kraken gestemd, omdat ik dacht dat het om het kraken van je lichaam ging. Ik zat ook echt na te denken over de uitslag van de poll even voordat het kwartje viel. Ik was al verbaasd over de positiviteit erover :grimacing:

5 likes

ik ben ‘tegen’ omdat ik het gewoon een kromme beleidskeuze vind die je in een neoliberale samenleving toch niet zal aangepast krijgen. Krakers zullen op lange termijn uieindelijk ook niet veel resultaat boeken met hun acties volgens mij. Begin met een gigantisch hoge leegstandsbelasting te heffen. En het bezit van meer dan één woning veel harder te belasten zodat je minder grootgrondbezitters hebt en meer inkomsten genereeert die je rechtstreeks naar lage-inkomens kan laten vloeien. Ja ik ben naïef, maar ik wacht op mijn kans tot utopische dictatuur!

6 likes

Ik stem tegen msar met een dubbel gevoel. Er zijn genoeg regels om leegstand tegen te gaan. Gemeentes hebben bijvoorbeeld best wat mogelijkheden om op leegstand te handhaven maar kennelijk willen ze daar niet graag genoeg tegen optreden. Ik vind protesteren om hier verandering in te brengen dan een betere actie dan kraken.

2 likes

en @Nysmn omg dit lijkt me nou ECHT iets wat misgunnende boomers zouden snitchen bij de overheid zonder reden of toegevoegde waarde

6 likes

Heel basic: omdat er regels zijn die gebruikt kunnen worden om het probleem op te lossen. Soms zijn die regels er nog niet dus dan is eigenrichting misschien meer gerechtvaardigd, maar in dit geval zijn er gewoon mogelijkheden

4 likes

Ben je voor de kraken die @kika postte?

• ja leuk grote tentakels enzo net als pirates of the caribbean
  • nee eng

0 stemmers

Of deze:

16 likes

Nja kan niet bewezen worden :joy: en like I said zonder imam is het niet verboden

6 likes

Dat er op FF bijna geen topics zelf aangemaakt kunnen worden zoals op EGF:

• vind ik fijn
  • vind ik vervelend
  • vind ik overzichtelijk
  • Ik mis dat
  • Dit is beter
  • Anders?

0 stemmers

Nav het meld problemen hier-topic

1 like

Er zijn al zoveel topics. Ik weet niet wat voor topic we eigenlijk missen

1 like

Hahaha ik dacht echt dat dit over kraken bij de chiropractor ging :joy:

4 likes

Die was ik vergeten maar schaar ik onder anders

3 likes

Heb je een topic dat je mist hier op het forum?:

• Ja, namelijk
  • Nee
  • Ik wil gewoon een topic maken
  • ‘T zal me aan mij reet roesten

0 stemmers

2 likes

Het drugstopic :broken_heart:

41 likes

Oh nee ik kan de reacties op deze poll al ruiken.

31 likes