Stel je persoonlijke vraag #40

Ik heb het niet helemaal, maar ik heb geen vakantiedagen. Mijn beroep kent geen cao en ik ben in loondienst, maar er wordt wel gekeken naar mijn omzet, die ik uit mijn klanten moet halen. Zolang ik voldoende omzet draai, mn klanten blij zijn en ik af en toe op kantoor verschijn, is mijn werkgever blij en wordt het aan mij overgelaten hoeveel vakantie ik opneem.

Voor mij werkt dit, ik voel mij niet schuldig of spijbelen als ik een keer, als het wat rustiger is, een (mid)dag vrij neem, of vroeg naar huis ga. Tegelijkertijd resulteert het er ook in dat ik toch best vaak buiten kantooruren/dagen en op vakantie aan het werk ben

3 likes

GlĂŒhwein

1 like

Andersom, koffie ruikt heerlijk maar smaakt vreselijk.

13 likes

Gevulde eieren

1 like

Stinky tofu!

Die lucht die daarna uit je mond komt is alleen niet te harden

2 likes

Hahah ik moet hier echt om lachen, echt zo’n typisch ouder ding

3 likes

Roquefort!

Kaas idd, durian, bepaalde vissige dingen (ook in verschillende Aziatische condimenten), kimchi. Al vind ik het dus niet echt goor ruiken, meer gewoon stinky.

5 likes

Als je bij de Lidl/Aldi boodschappen doet en je komt er daarna achter dat iets dat je gekocht hebt bij Albert Heijn (veel) goedkoper is, voel je je dan bekocht?

• Ja, dat verwacht je niet!
  • Nee, is toch normaal
  • Ik kom nooit bij AH/Aldi/Lidl

0 stemmers

4 likes

Volgens mij is al een paar keer uit de test gekomen dat de aldi en lidl helemaal niet zo goedkoop zijn

6 likes

Ik deed het na omdat ik het heel mooi vond en lid van k3 en mkids wou Word. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh jeetje bijzondere gedachte wel.

Nou dan hou ik het voor mezelf maar op gemixt/niet wit, dat past het beste denk ik.

3 likes

Alle gerechten met kala namak (zwavelzout) erin.

1 like

Hoe vier jij je verjaardag?

• Kringverjaardag
  • Anders, zoals
  • Niet
  • Met een groep vrienden wat doen (wat?)
  • Met mijn gezin wat doen (wat?)
  • Met familie wat doen (wat?)

0 stemmers

Ik ben niet zo’n fan van kringverjaardagen, maar weet niet zo goed hoe het anders kan.

1 like

Ik ga meestal met iemand uit eten

6 likes

Ik ga met mijn ouders winkelen en een pannenkoek eten, traditie! :joy:

9 likes

Iedere keer als ik denk: ‘oke ik nodig toch wat mensen uit’, is het weer alleen maar stress of gezeik met plannen dus ik ben ermee gekapt :grimacing:

8 likes

Mijn vriend is drie dagen na mij jarig dus we plannen altijd een leuk uitje rond die dagen.

5 likes

Mijn vrienden vieren hun verjaardag meestal niet, dus ik ook niet echt voor vrienden. Dan blijft familie over en zit je toch al gauw in een kringetje met eten in het midden :sweat_smile: wel lekker eten en vegan, dus geen blokjes kaas en plakjes worst.

Vorig jaar met 30e verjaardag wel een groot feest gegeven met thema (death to my 20s/roaring 20s), was wel heel erg leuk om eens te doen.

4 likes

Feestje bij mij thuis voor mijn vrienden, dus zonder familie of m’n gezin
Met mijn gezin vier ik het apart, gewoon taartje eten

Ik vind mijn verjaardag vieren met friends echt een van de leukste dingen. Al m’n friends bij elkaar, mensen die niet in hetzelfde groepje zitten bijv die dan samenkomen. Laf dat

5 likes