Stel je persoonlijke vraag #40

Heb jij dit jaar dus vanaf 1 januari

• Op enige wijze lichaamshaar verwijderd
  • Op enige wijze gebloed
  • Handmatig iets afgewassen
  • Geniest
  • De hik gehad
  • Een volledige podcast geluisterd
  • Een volledig niet digitaal krantenartikel gelezen
  • Spierpijn gehad die daadwerkelijk ontstond uit lichamelijke beweging
  • Iets belangrijks (tijdelijk) verloren
  • Een afspraak vergeten
  • Een grijze haar gespot in je haar
  • Je nagels geknipt
  • Een kaars aangestoken
  • Geflosst of geragerd tussen je tanden
  • Medicijnen geslikt of ingebracht
  • Een blaar gehad

0 stemmers

11 likes

Afgelopen verjaardag was ik op mijn verjaardag zelf een weekje weg met partner en zijn we luxe uit eten geweest op de dag zelf om het te vieren, dat zou ik op zich elk jaar wel willen, maar ben weer partnerloos (alhoewel dat wellicht ook tijdelijk is, it’s complicated). En dit was ook een bijzondere, dus misschien meer iets voor elke vijf jaar om het bijzonder te houden.
Verder meestal picknick in het park met vrienden, ben midden in de zomer jarig, dus gaat dan meestal wel qua weer. Beetje ouwehoeren, spelletjes spelen, muziek luisteren, dansen en drinken. Met mijn familie vier ik het meestal niet, want woon ver weg, maar als, dan uit eten met mijn gezin.

3 likes

Door Jeroen Post en Velvet en B.E.D. moet ik hier aan denken: ik heb ooit met de basisschool aan een quiz mee moeten doen in een schouwburg/theater, ik denk voor Unicef ofzo, het werd gepresenteerd door Jochem van Gelder en het ging over Ecuador. Ik denk dat ik in groep 7/8 zat. We moesten in een duo op het podium die quiz doen tegen duo’s van andere basisscholen.

Zegt iemand dit iets…?

Krijg echt niks gegoogled en heb echt flarden van herinneringen.

• Ja, dit zegt me iets, namelijk…
  • Nee, zegt me helemaal niets

0 stemmers

Welk jaar hebben we het over?

Ehm ik denk 1996-1997-1998.

2 likes

Ik was gisteren jarig (30! Omg) en vond het zo lastig, het is sws een lastige datum na alle feestdagen.

Uiteindelijk is mn vriend in de ochtend langs gekomen met slingers en prosecco, heb ik geluncht met mn ouders, ben ik met mn vriend naar een mooie film geweest en heb ik 's avonds 2 goeie vrienden uit eten genomen naar een fine dining restaurant :grin: was echt goeie mix van familie/partner/vrienden.

Ik wil miss nog wel een borrel voor de rest van mn vrienden en collega’s samen geven met een goeie vriend maar dat doen we dan in maart ofzo.

17 likes

Ja dat ken ik nog van tv, maar waar ik aan mee moest doen (:smiling_face_with_tear:) kwam niet op tv.

2 likes

Hahaha ik kende dit niet maar teruggekeken net
Sissy boy is echt zo

3 likes

Heeft wel vaak met intensieve dagen ervoor te maken. Of alcohol. Of die combi. :laughing:

8 likes

Vandaag :ok_hand:t2:

3 likes

Het spotten van een grijze haar en het verwijderen van lichaamshaar betreft bij mij één en dezelfde

7 likes

Ik had eerst nee gestemd maar door jou realiseer ik me: gochujang! Ik vind die geur zo vies maar het is heerlijk

2 likes

Ik geef een feestje voor vrienden. Tegenwoordig wel eens een themafeestje. Kan ik aanraden, heel leuk als iedereen zn best doet op een outfit.

4 likes

Ben jij comfortabel in alleen/single zijn?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee
  • Weet ik niet want ik ben al heel lang niet single
  • Anders

0 stemmers

Voor mensen in een relatie, ben je weleens jaloers op singles?

• Ja
  • Soms
  • Vrijwel nooit

0 stemmers

Voor singles, ben jij weleens jaloers op mensen in een relatie?

• Ja
  • Soms
  • Vrijwel nooit

0 stemmers

4 likes

Ik heb ook echt een hekel aan kringverjaardagen… Ik doe altijd iets met eten; een brunch, cocktail-borrel, winterbbq & dan nodig ik mensen uit die ik er graag bij wil hebben (familie/vrienden).

2 likes

0 :grin:

60 likes

Privé: 0
Voor mijn werk: 2

5 likes

Beetje suf maar tellen apple opladers ook mee? Want die liggen echt overal en gebruik ik wel maar vind dat niet echt meetellen.

Heb het niet meegeteld.
Edit: oja apple tv vergeet ik. Maar ik kijk zelf bijna nooit op dat ding. Telt ook niet echt.

1 like

Privé: iPad
Privé gekocht, maar gebruik ik meestal voor werk: Airpods
Van werk gekregen, maar gebruik ik ook privé: iPhone

3 likes

Oke ik vond dat ik er al veel had, wat heb jij allemaal @Dr.Watson ?

1 like