iPhone
Tablet
MacBook
Werk IPad
Apple TV.
Mn vriend heeft ook nog 3 Apple dingen. Ik wou dat ik Apple stom vond want het is zo duur, maar ik zou echt niet meer anders willen.
iPhone
Tablet
MacBook
Werk IPad
Apple TV.
Mn vriend heeft ook nog 3 Apple dingen. Ik wou dat ik Apple stom vond want het is zo duur, maar ik zou echt niet meer anders willen.
Prive:
iPhone
iPad + Pencil
AppleWatch
MacBook Pro
iMac
AppleTV
Even een disclaimer dat mijn MacBook al bijna 8 jaar oud is en mijn iMac iets van 6 Doen het nog perfect.
Op het werk helaas Windows
iPhone
iPad
AirPods
Apple Watch
MacBook Air
MacBook Pro
iMac
iPod (gebruik ik altijd op zonvakantie)
Haha ja. Ik had een aantal jaar geleden een verjaardagsfeestje waarbij familie en vrienden tegelijk kwamen, met het idee van lekker mixen (vind ik ook altijd gezellig) maar de familie (50+) bleef zitten en deed niet aan zelfbediening terwijl dat in principe wel het idee was. Dus ik had toen eigenlijk twee feestjes naast elkaar - de boomers zaten aan de ene kant van de kamer en werden bediend, de leeftijdsgenoten stonden/zaten/hangen aan de andere kant en pakten zelf alles.
Ik was lang single en dat had voor- en nadelen en nu 7 jaar een relatie en dat heeft ook voor- en nadelen.
toen ik alleen was boeide het me nul. prettig leven hoor. de break-up an sich was wel kut, maar dat komt na een tijdje los van elkaar te staan
Ik heb het beste van twee werelden (vind ik) want door langeafstandsrelatie soms maanden alleen en dan weer maanden volledig samen. Maar echt single zijn, dus zonder dat je met iemand een speciale band hebt ook al is het dan op afstand, zou ik wel slechter trekken hoor denk ik.
Soms denk ik dat ik iets té comfortabel geworden ben met single zijn. Ben eigenlijk amper nog bereid om de nodige compromissen te sluiten die vaak bij een vaste relatie horen. Ben het gewoon helemaal gewend om enkel mezelf als basis te zien. Terwijl ik ooit wel weer relaties zou willen. Soms vraag ik me af of ik niet een beetje egocentrisch ben dat ik zo denk
@anon53137221 daar kan ik me helemaal in vinden. ik denk dat ik ook gemaakt ben voor langeafstandsrelaties! Mijn meest diepgaande / betekenisvolle relatie was ook zo. Het was ook moeilijk en de visa problemen waren uiteindelijk ook wel deels de doodsteek van de relatie, toch zou ik het zo opnieuw doen. Lekker intens samen zijn maar ook je eigen leven houden. En iemand die enthousiast voor mij wordt wanneer ik voor een paar maand naar de andere kant van de wereld ga, ipv te janken dat ik mijn zomervakantie liefst alleen doe zoals mân laatste ex.
iPhone
Apple Watch
iPad
MacBook
Apple TV
AirTag
AirPods
HomePod 3x
De HomePod heb ik drie keer geteld haha, dan kom ik op 10. Mân telefoonhoesje is overigens ook van Apple zelf.
Ja herken me helemaal in wat je over een langeafstandsrelatie zegt! Al is de onzekerheid over wanneer en hoe lang je samen kunt zijn wel killing soms (kuch corona) dus we zien samenwonen wel als doel uiteindelijk. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat het dan stukloopt, ofwel door visagedoe ofwel dat de een niet kan aarden of geen werk kan vinden oid. Ideaal voor mij zou denk ik zijn een half jaar samen, dan 3 maanden alleen, dan weer een half jaar samen, enz.
Welke zou jij kiezen om te eten? En ik ben heel streng je mag er maar 1. Ik heb blijkbaar 78 pakjes instant ramen in huis. Zelf niet geteld maar oke. En zoveel rare ook zag ik, maar deze heeft een vriend van mij uitgekozen om mee te nemen haha net haha. En ik weet het, heel erg maar de foto is gekanteld dus zo kijken zoals de foto staat. Linksboven is dus die gele.
0 stemmers
Linksboven is op de foto zo chicken toch?
Iig niet die hot cheese chicken ramen want die zijn zo pittig dat ik moet huilen als ik terugdenk aan die keer dat ik ze onderschatte
Samyang hot chicken halal. Ik haal blijkbaar maar altijd voor iedereen van alles wat. @vitaminwater haha die vind ik echt heel lekker maar het is echt heel 50/50 verdeeld als ik mensen er persoonlijk over hoor. Denk dat die rechtsboven nog meer spicy is. Als ik soms al waarschuw dat het misschien echt pittig is dan moet ik alsnog een pakje melk met een rietje komen brengen. Het is zeker pittig ja!
Naaah die rechtsboven valt wel mee. Is niet erger dan de cheese vind ik! Sowieso mijn favo noodlemerk dit.
Hoe bekijken we de foto nou. Zoals ie gepost is of gedraaid zoals de pakjes liggen ?
Ja heeft ook de best structuur wat betreft instant ramen vind ik. Alleen die cheese vind ik dus soms lekker en soms ineens kut of naja niet kut maar dan komt die smaak er totaal niet bovenuit. Ik wil bij deze ook direct mijn haat voor die rode yumyum delen . Heb ze al heel lang niet meer gehad trouwens dus misschien is het nu beter. En die rechtsonder ken ik zelf niet eens. Heb ook wel wat âechteâ lol uit korea gekregen vorig jaar maar ik zou niet meer weten welke dat waren.
Vind het ook belachelijk dat ik er blijkbaar zoveel had/heb. Voel me zoân Amerikaanse extreme coupon mom. Heb wel een vriend die vaak van heel veel zakjes instant noodles dan zoân hele kom maakt. En dat zijn dan vaak van die dunnere en dat doet hij van alles erdoor. Echt top.
Zoals de pakjes op de foto liggen.
Nu snap ik het nog minder.
Linksboven is dat de hot chicken of de kaasversie Samyang?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Nog geen eigen situatie, maar ik zoek een nieuw appartement en bijna nergens mag de kat officieel mee (niet in NL). Maar ik kan haar echt niet achterlatenâŠ