Heel basic: omdat er regels zijn die gebruikt kunnen worden om het probleem op te lossen. Soms zijn die regels er nog niet dus dan is eigenrichting misschien meer gerechtvaardigd, maar in dit geval zijn er gewoon mogelijkheden
Ben je voor de kraken die @kika postte?
- ja leuk grote tentakels enzo net als pirates of the caribbean
- nee eng
0 stemmers
Nja kan niet bewezen worden en like I said zonder imam is het niet verboden
Dat er op FF bijna geen topics zelf aangemaakt kunnen worden zoals op EGF:
- vind ik fijn
- vind ik vervelend
- vind ik overzichtelijk
- Ik mis dat
- Dit is beter
- Anders?
0 stemmers
Nav het meld problemen hier-topic
Er zijn al zoveel topics. Ik weet niet wat voor topic we eigenlijk missen
Hahaha ik dacht echt dat dit over kraken bij de chiropractor ging
Die was ik vergeten maar schaar ik onder anders
Heb je een topic dat je mist hier op het forum?:
- Ja, namelijk
- Nee
- Ik wil gewoon een topic maken
- ‘T zal me aan mij reet roesten
0 stemmers
Het drugstopic
Oh nee ik kan de reacties op deze poll al ruiken.
Tot nu toe gedraagt iedereen zich nog netjes.
Breezahtopic
En geen sex ofc
Oja en rate je boyfriend
Wacht wat is dit
Plaats je dan een foto van je vriend en gaat de rest hem een cijfer geven???
Daarvoor is het leed dat een relatie topic heet. Ik hou een bestand bij waar ik iedere vriend die niet zelf de was doe een cijfer geef.
Er komt een herinnering naar boven met een guy die Trein of Talys heette en door zo’n meid in dat topic was gepost en dat niet kon waarderen? Wie kan me het hele verhaal vertellen.
Of ik lul nu maar wat, dat kan ook.
Eigenlijk niets, behalve aparte topics voor tv programma’s. Gelukkig hebben veel populaire programmas wel een apart topic, maar de rest wordt dan in het nu op tv topic gegooid. Nu gaat het volgens mij ook tegelijkertijd over verschillende programma’s en dan ben ik de draad snel kwijt. Dus zou het alleen fijn vinden als daar gewoon snel aparte topics per programma aangemaakt kunnen worden
Oja en ik vind het ook altijd wel leuk om een topic van een programma in te halen als ik bijvoorbeeld een seizoen ga bingen en dat is niet te doen als er allemaal programma’s door elkaar heen lopen
Ja Thalys volgens mij en ze zei dat ze hem aan het daten was volgens mij. Moest daar ook meteen aan denken bij bovenstaande posts.
Sowieso chill dat al onze social media uit onze puberteit niet meer te vinden is. Arme kinderen wiens hele leven op social media staat.
Oh hyves paginas kan je als het goed is nog vinden met zon terug zoek ding. Msn gelukkig niet.