Ik kies altijd de signature massage, dus dan gebruikt de masseuse verschillende soorten technieken. Afhankelijk per lichaamsdeel/of je nog klachten hebt. Ik ga denk ik al 4 jaar naar hetzelfde adres en zij is echt fantastisch!
Kun jij makkelijk mensen (oude vriendschappen, dates, scharrels, exen etc.) loslaten?
- Ja, ik kan me redelijk makkelijk over iemand heen zetten
- Nee, ik heb daar best veel moeite mee en blijf toch vaak hopen op contact
- Beetje er tussenin
0 stemmers
Slaap jij met oordopjes?
- Ja
- Nee
- Nee maar zou eig wel moeten
0 stemmers
If yes, waarom?
- Snurkende partner
- Luidruchtige huisgenoten
- Lawaai van buiten
- Overlast van buren
- Luidruchtige huisdieren
- Luidruchtig kind
0 stemmers
Geen van allen, gewoon lichte slaper zonder oordopjes. Ik denk dat ik nog wakker wordt van een blaadje dat op de grond valt als ik ze niet in heb.
Als ik niet wakker hoef te worden van de wekker, dan altijd. Anders niet, dus verschilt.
Italia ![]()
Zeker als een Italiaans team wint in Italië
vanaf 1:35, daarvoor is het volkslied van Monaco, ook leuk maar daar word ik verder niet heel wild van haha
Ben je wel eens naar Auschwitz geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En hoe was het?
Is het laatst best wel uitgebreid over gegaan in een ander topic
Oh weet je toevallig welke? Ik heb het niet gezien en kon niet bij de zoekresultaten vinden
Gezellig.
Oh haha 5 dagen geleden ook echt, thanks, ik verwijder mijne ![]()
Ik vond het heel indrukwekkend en heftig. Echt wel de hele tour kippenvel gehad, vooral in Auschwitzâ Birkenau.
Ik had alleen wel verwacht dat ik er echt âs avonds en de dag erna nog heel erg mee in mân maag zou zitten maar dat viel achteraf wel mee opzich.
Ga jij dit jaar op vliegvakantie
- Ja, meerdere vliegvakanties staan op de planning
- Ja, eentje
- Misschien
- Nee, ik ga niet op vakantie
- Nee, ik ga met een ander vervoersmiddel
- Nee, ik blijf in Nederland
0 stemmers
Ik heb echt nog geen idee
Ja heb ook op misschien gestemd omdat ik nog geen idee heb of ik ĂŒberhaupt echt op vakantie ga dit jaar.
Ik vond vooral heftig dat je ook de gaskamers inging en de bergen haar van slachtoffers die je achter het glas zag.
Ah okĂ©, ja wij zijn een trip naar Krakau aan het plannen en willen dan ook naar Auschwitz maar ik ben er best zenuwachtig voor dat ik er ook langer mee in mân maag zit en hoe het is sowieso. Ik ben mentaal niet op mijn best zeg maar, vandaar. Maar we gaan het zien
Ik snap echt niks van het gemak waarmee er nog gevlogen wordt. En dan ook nog meerdere keren per jaar. Leef ik op een andere planeet ofzo?
Ik hoop weer naar mn familie te kunnen en dat gaat helaas alleen met het vliegtuig. (Heb geen rijbewijs en trein is geen optie)