Stel je persoonlijke vraag #40

Geert Wilders porde mij daar prive en stuurde berichten.

4 likes

Geen krabbels?

6 likes

nee. de dansende bananen werden louter prive verzonden.

:dancingbanana:

4 likes

WACHTEN!!!

6 likes

“Niet mijn smaak, maar veel plezier ermee!!”

3 likes

Die is gewoon meeverhuisd naar FF gelukkig :wink:
Nmsvpe

1 like

Moet zeggen dat ik de verkooptopics van Trendstyle met haar Chineze rotzooi wel mis hoor. OG dropshipper was dat

8 likes

Schreef je vroeger in vriendenboekjes wel eens Computeren als hobby?

• Ja
  • Nee
  • Vriendenboekjes? Deed ik niet aan maar wil toch stemmen
  • Ik weet het niet meer

0 stemmers

(Mijn hypothese is: relatief meer ‘ja’s’ dan in een random steekproef van nederlanders, omdat wij op een forum zijn gaan posten. Wat denken jullie?)

5 likes

Bedankt! Neee we hebben gewoon etentje gedaan met de directe familie en that’s good enough for me haha houd helemaaaal niet van in de belangstelling staan dus geen bruiloften voor mij!

4 likes

Dit lukt mij nooit :sob: ik heb mijn hyves url best vaak veranderd dus ik denk dat ik de laatste gewoon niet meer weet helaas

2 likes

Ik ben daar te oud voor en/of wij hadden laat een computer. Toen ik ging computeren, was de tijd van vriendenboekjes voorbij.

13 likes

Voor mijn gevoel was computeren vroeger echt een ding, voor PC-games maar ook MSN enzo, terwijl jeugd van nu alles op mobiel of tablet doet

3 likes

Vind jij je partner nog net zo aantrekkelijk als toen jullie verliefd werden? Anoniem.

• Ja net zo aantrekkelijk
  • Zelfs aantrekkelijker!
  • Is wel iets minder geworden
  • Voel me eigenlijk helemaal niet meer aangetrokken

0 stemmers

Edit. Wat is aantrekkelijk een weird woord eigenlijk

1 like

Heb jij een uitvaartverzekering?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat heb je vandaag (zaterdag) gedaan of ga je nog doen?

• Met vrienden afspreken
  • Met familie afspreken
  • Boodschappen doen
  • Naar een woonwinkel
  • Naar een restaurant
  • Naar een bar/café
  • Naar de bios
  • Naar de kapper
  • Naar het bos
  • Naar het strand
  • Huis schoonmaken
  • Werken
  • Klussen in huis
  • Naar een voorstelling/evenement

0 stemmers

1 like
  • Sporten

0 stemmers

1 like

Oh ik googelde ff want ik weet echt helemaal niks over het islamitische geloof maar het islamitische huwelijk is dus niet geldig in Nederland? Waarom niet? Vind dat echt heel vreemd maar ik zal wel iets over het hoofd zien.

Als je even verder had zitten googlen:
“Zodra je bij de burgerlijke stand getrouwd wordt door een buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand, is je huwelijk rechtsgeldig”

En dit:
“In Nederland bepaalt artikel 68 van Boek 1 van het Burgerlijk Wetboek: Geen godsdienstige plechtigheden zullen mogen plaats hebben, voordat de partijen aan de bedienaar van de eredienst zullen hebben doen blijken, dat het huwelijk ten overstaan van de ambtenaar van de burgerlijke stand is voltrokken.”

Voor mijn gevoel beschermt dit juist mensen.

6 likes

Racisme. En dan onder het mom van " Ja om vrouwen te beschermen".
Vrouwen met een christelijk geloof maken ook shit dingen mee maar dat soort dingen worden gedoogd omdat christendom hier bekender is.

En ja het zal vast allemaal genuanceerder liggen maar daar ben ik te moe voor.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #3