Stel je persoonlijke vraag #40

Oh ja, mannen hebben daar ook vaak wel tatoeages op de borstkas. Maar dat lijkt me dus idd een pijnlijke plek. Sowieso alles op het middenrif. Wel een mooie plek hoor! Misschien moet ik daar mn eerste tatoeage laten zetten :joy:

1 like

Je hypotheek word afgelost, je ziet daar zelf geen euro van terug. Gaat linea recta naar de bank :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja het zou dus kunnen dat @anon3219017 dat niet weet, vandaar mijn oPrEcHt bEzoRgDe reactie. Want dan gaat dat flink tegenvallen. Een andere optie is dat ze het bedrag voor een uitvaart gewoon op de plank heeft liggen en dat bij het vervallen van de hypotheek kan missen omdat ze daarna minder maandlasten en dus minder buffer nodig heeft. Dan zou ik gewoon zeggen dat je veel spaargeld hebt maar dat is op dit forum misschien wat gewaagd :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

heb jij een abbonement op een tijdschrift?

• ja, meerdere
  • ja, één
  • nee, wel gehad
  • nee, nooit gehad
  • anders

0 stemmers

heb jij een favoriet volkslied?

• ja, nederlandse
  • ja, franse
  • ja, britse
  • ja, andere
  • nee

0 stemmers

1 like

Wat zie jij in onderstaande foto?

• Een vrouw die boven de wc aan het overgeven is (en een hand die haar haar opzij houdt)
  • Een vrouw die op een massagestoel zit (en een hand die haar masseert)
  • Iets anders

0 stemmers

Context:

Deze foto staat op de voorpagina van ons Intranet op werk bij een artikel over fit het nieuwe jaar in. Ik dacht dat het een barfende vrouw was en vond het wel een hele aparte keuze
maar het is dus idd een vrouw die gemasseerd wordt :joy:

11 likes

Ik mag hopen dat je in jouw situatie je hoofd iets boven de bril houdt :joy:

8 likes

Whaha jahoor, geen zorgen, hoe langer ik naar die foto kijk ook hoe meer ik ook denk huh dat is toch geen wcbril :sweat_smile:

Maar blij dat ik niet de enige ben @Canvastas

2 likes

ik hoop ook dat mijn hoofd niet zo groot is als het gat in een wc bril

8 likes

Fries

3 likes

Doen ze bij jou op werk nieuwjaarswensen met zoenen?

• Ja wordt gedaan, ik doe hieraan mee
  • Ja wordt gedaan, maar ik weiger dit zelf
  • Nee wordt niet gedaan
  • Ben zzp’er dus heb niemand om te zoenen
  • Weet ik niet

0 stemmers

1 like

Marokkaanse en Italiaanse
Frans volkslied vind ik ook mooi een Surinaams ook!

3 likes

Mijn beste secundaire arbeidsvoorwaarde is 45 minuten gratis massage onder werktijd

29 likes

Ik kies altijd de signature massage, dus dan gebruikt de masseuse verschillende soorten technieken. Afhankelijk per lichaamsdeel/of je nog klachten hebt. Ik ga denk ik al 4 jaar naar hetzelfde adres en zij is echt fantastisch!

1 like

Kun jij makkelijk mensen (oude vriendschappen, dates, scharrels, exen etc.) loslaten?

• Ja, ik kan me redelijk makkelijk over iemand heen zetten
  • Nee, ik heb daar best veel moeite mee en blijf toch vaak hopen op contact
  • Beetje er tussenin

0 stemmers

Slaap jij met oordopjes?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar zou eig wel moeten

0 stemmers

If yes, waarom?

• Snurkende partner
  • Luidruchtige huisgenoten
  • Lawaai van buiten
  • Overlast van buren
  • Luidruchtige huisdieren
  • Luidruchtig kind

0 stemmers

Geen van allen, gewoon lichte slaper zonder oordopjes. Ik denk dat ik nog wakker wordt van een blaadje dat op de grond valt als ik ze niet in heb.

16 likes

Als ik niet wakker hoef te worden van de wekker, dan altijd. Anders niet, dus verschilt.

1 like

Italia :heart_eyes:

Zeker als een Italiaans team wint in Italië :smiling_face_with_three_hearts: vanaf 1:35, daarvoor is het volkslied van Monaco, ook leuk maar daar word ik verder niet heel wild van haha

7 likes

Ben je wel eens naar Auschwitz geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En hoe was het?