Dat geloof gedeelte steun en accepteer ik tot een bepaalde hoogte. Stel mn kind wilt bij een of andere cult dan heb ik dat liever niet.
Vandaar alleen bij de JFvD op niet accepteren gestemd. Maar zou dan ook heel erg bij mezelf te rade gaan, want dan heb ik ergens iets heel erg verkeerd gedaan in de opvoeding.
Influencer, religie en actievoeren allemaal prima, zolang je andere mensen geen lichamelijke/geestelijke/financiƫle schade berokkend (uitgezonderd financieel door kraken e.d., dat kan ik alleen maar toejuichen).
Ik denk het niet? Heb ik iets gepost? ![]()
Zou jij een cliniclown kunnen daten?
- Nee
- Ja
- Alleen on the down low
0 stemmers
Nee, want 2 clowns in een relatie matcht niet.
Ik vind dat soort expressieve types eng.
Ja ik dus ook ![]()
Ik vind mensen die zo overdreven acteren voor kinderen sowieso heel ongemakkelijk. Mijn kind kijkt graag The Wiggles of Playschool en ik kan gewoon echt niet meekijken, het is zó cringe omdat die mensen zo overdreven doen.
Clowns is nog wel een categorie erboven, maar het doet me er wel aan denken.
Jemig ik krijg gewoon rillingen als ik dit lees. Clowns zijn echt eng
Love it
Vervang het woord clown met Corona en je hebt een goede uitleg over virus verspreiding
Ik kreeg dit idee altijd wel van Cam in Modern Family maar ik had niet het idee dat dit in het echt ook zo was?? bizar
![]()
Ik neem mn stem op de poll terug.
Dit was ik ook niet echt van plan.
Hahaha ja ik had ook ja gestemd van goh zijn vast lieve types maar na alle reacties eronder heb ik nu nee ervan gemaakt. Holy shit.
Hahahaha ik moest ook gelijk aan modern family denken

Ja ik ben zo dankbaar dat ik deze poll heb gemaakt dankzij de antwoorden van @Totoro
Wil hier echt alles van weten
Jij schaamt je sowieso niet, jij duimt iedereen die je ergert publiekelijk haha.
Weinig dingen die ik meer haat dan CliniClowns.
Ohja, wacht, ik weet wel iets: CliniClowns die ongevraagd mensen (volwassenen) aanspreken in het ziekenhuis.
Was in het ziekenhuis, loopt er een CliniClowns de trap af, dus ik dacht meteen āoh no, echt geen zin in, wegkijkenā, loopt ie langs, zegt ie āoh je mag me wel aankijken hoor!ā ![]()
Kom overigens in het ziekenhuis ivm depressie maar dit was geen efficiƫnt onderdeel van de behandeling ![]()