Stel je persoonlijke vraag #40

Ik haat het! Is volgens mij geen goed teken. Maar ik haat het echt. Voel me dan zo kwetsbaar en niet beschermd etc. Nee niks voor mij. Daarom zou ik ook nooit naar een sauna willen want ik wil niet dat een onbekende mijn naakte lichaam ziet bijv. Blijkbaar vind ik dat nogal een ding.

4 likes

Hoeveel abonnementen heb jij? Denk aan: internet, telefoon, tijdschrift/krant, bioscoop, bieb, wc papier, printer inkt, SCHEERMESJES

• 0
  • 1-2
  • 3-4
  • 5-6
  • 7-8
  • 9-10
  • 11+

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk alleen maar internet en telefoon wil wel wat meer gaan abonneren

2 likes

Ik vind mezelf gewoon mooier in kleding (en eigenlijk de meeste mensen) en kleding ook gewoon leuk. Soms als ik de hele dag thuis ben probeer ik liever wat kleding opties uit dan half aangekleed te zijn.

2 likes

Elke maand doneren? Is dat een abbo?

Disclaimer; geen humble brag dit want het is maar 3 euro per doel xx

1 like

Ik heb wel alleen gerekend met abonnementen die ik echt zelf betaal (dus niet streamingdiensten waar ik freeload, het FD via werk etc).

1 like

Nee das geen abbo

2 likes

Ik weet niet hoe ik moet tellen haha. Alle streamingsdiensten ook? Lidmaatschap van een politieke partij en omroep, of is een lidmaatschap nooit een abonnement?

Confronterende poll wel haha. Spotify, internet, mobiel, Disney, HBO, NPO, prime, illumicrate, sportschool, Vue pas, en als laatste Microsoft. En dan heb ik nog het gevoel iets te vergeten.

3 likes

En hierop inhakend. Vind je het fijn om in zwemkleding rond te lopen? Dat boeit mij dan weer helemaal niks. Het is denk ik bij mij vooral het idee dat ik iig iets aanheb en bedekt is.

• Nee daar voel ik me niet prettig in en draag ik nooit
  • Ja geen probleem
  • Ik draag het wel maar ik voel me er niet fijn/prettig in
  • Anders:

0 stemmers

2 likes

Ik vind zwemkleding echt kut. Zit nooit lekker, en als het nat is, is alles zo kledderig en voelt het zo smerig.

24 likes

Zwemkledingstof vind ik ook niet prettig aanvoelen.

5 likes

Ja lol ik begon bij 3-4 maar zit nu al op 8😅
Telefoon, internet, Netflix, hbo, Spotify, sportschool, bieb, cineville

En dan heb ik voor mn gevoel niet eens ‘onzin’ abos zoals wc papier

8 likes

Ik vind plassen en dan je natte zwemkleding weer aandoen echt horror :nauseated_face: dat koude natte tegen je lijf

20 likes

Vooral als je een badpak aan hebt :confounded:

1 like

Ik vind een openbare niet privé sauna sowieso stom naakt of niet. Vind daar niks ontspannends aan met allemaal klamme naakte vreemden om me heen.

5 likes

Grappig, door deze twee polls merk ik dat ik in een omgeving waar iedereen badkleding draagt veeeel onzekerder ben over mijn lichaam dan in een blootomgeving als de sauna of naaktstrand. Op de een of andere manier maakt een bikini, die eigenlijk nooit flatteert bij mij, me veel bewuster van alle flaws dan als ik gewoon in m’n naakte niksie rondloop.
Ik vind de sfeer op plekken met alleen blote mensen ook eigenlijk vaak prettiger qua judgement over lichamen. Minder bekeken worden en, iedereen is even kwetsbaar omdat je je letterlijk blootgeeft.

Plus naaktzwemmen is 1000x fijner dan met badkleding, voelt zo heerlijk!

18 likes

Zou jij er een het erg vinden als je partner een tattoo op zn onderbeen laat zetten?

• Zou me niet eens boeien
  • Ja
  • Nee
  • Anders:

0 stemmers

Oke mijn vriend heeft het dus sowieso al op 1 been helemaal. Ik heb er geen mening over merk ik? Hij vindt dat volgens mij irritant. Ja het is maar een been? Het is geen tatoeage in zn gezicht ofzo. Het kan me echt niks schelen merk ik. Als hij dat wil, prima toch? Het boeit me echt niet en ik vind zn stijl wel mooi. *oja hij wil zn andere been ook dus. Ja BOEIE.

1 like

Maar het gaat nooit meer van je lichaam af hé?

2 likes

Ik denk dat mensen die dat denken te weinig te vrezen hebben

6 likes