Stel je persoonlijke vraag #40

Maar je hebt dus wel voldoende financiële ruimte om een ontspannen leven te kunnen hebben? Want als ik geldzorgen heb, heb ik ook geen ontspannen leven.

39 likes

Alsof je elke maand een nieuwe keuken zet haha.

7 likes

Ik haaat elke dag t zelfde ritme. Dus liever lekker veel vrije tijd zodat ik mn eigen ding kan doen.

3 likes

Neen idem. En in mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen die geld kosten (een drankje, shoppen, cinema, uit eten). Dan liever minder vrije tijd met financiele ruimte om die dingen te doen, dan veel vrije tijd en constant geconfronteerd worden dat ik geen geld heb om dingen met mn vrienden in die tijd te doen.

10 likes

Poll hierop inhakend (anoniem)

Heb jij je ooit schuldig gemaakt aan lovebombing?
  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

3 likes

Ja en ik ga er in deze poll ook even vanuit dat we het hebben over ‘gewoon’ fulltime (36/40) uur en niet 80 uur ofzo

1 like

Oh ik ging juist wel uit van meer dan een normale fulltime werkweek. Anders vind ik weinig vrije tijd ook wel meevallen. Natuurlijk zou ik liever meer hebben, maar ik heb genoeg vrije tijd om leuke dingen te doen.

6 likes

Ik stemde op meer vrije tijd maar nu ik dit zo lees ben ik het wel met je eens
Zonder geld vind ik het ook lastig om mezelf continu te vermaken, nu hoef ik geen dure uitgaven te doen maar vind ik musea, ergens een terrasje pakken onder andere wel een graadmeter voor mezelf als kwaliteit van leven.

5 likes

Deze site geeft me goede inspiratie om een 1 april grap uit te halen met mn moeder. Nu al zin in!

1 like

Had je wel hè? :yum:

Bij het worden van influencer: zolang schoolwerk er niet onder gaat lijden en het ‘positief’ influencer is (bijv. Beautybloggen vanuit hobby of Booktok oid), geen zweefteef, LOA, bloedtesten shizzle of extreem fitgirl insta

12 likes

Nouja steunen/accepteren, ik zou mijn kinderen altijd steunen en accepteren als ze écht overtuigd zijn, maar dat vind ik wat anders dan aanmoedigen of het maar gewoon laten gebeuren.

28 likes

Ja precies dat, maar goed geen ruimte voor nuance in de poll

1 like

Dat geloof gedeelte steun en accepteer ik tot een bepaalde hoogte. Stel mn kind wilt bij een of andere cult dan heb ik dat liever niet.

5 likes

Vandaar alleen bij de JFvD op niet accepteren gestemd. Maar zou dan ook heel erg bij mezelf te rade gaan, want dan heb ik ergens iets heel erg verkeerd gedaan in de opvoeding.

Influencer, religie en actievoeren allemaal prima, zolang je andere mensen geen lichamelijke/geestelijke/financiële schade berokkend (uitgezonderd financieel door kraken e.d., dat kan ik alleen maar toejuichen).

8 likes

Ik denk het niet? Heb ik iets gepost? :flushed:

1 like

Zou jij een cliniclown kunnen daten?

• Nee
  • Ja
  • Alleen on the down low

0 stemmers

2 likes

Nee, want 2 clowns in een relatie matcht niet.

42 likes

Ik vind dat soort expressieve types eng.

12 likes

Ja ik dus ook :sob:

4 likes