Oke maar dat klinkt niet echt als clownesk gedrag van de CC, zoiets had een dokter ook kunnen zeggen?
Vind dit voor een clown zeker geen problematisch gedrag.
Oke maar dat klinkt niet echt als clownesk gedrag van de CC, zoiets had een dokter ook kunnen zeggen?
Vind dit voor een clown zeker geen problematisch gedrag.
Hoe oud begon jij met koffie drinken?
0 stemmers
Ik dronk als baby al koffie met een scheutje moeder melk.
Dit ben jij toch

Nja het is een beetje lastig uit te leggen, maar ik vond het heel ongemakkelijk en niet grappig. En met een dokter heb je in een gespreksruimte toch een hele andere situatie?
Het is meer dat ik aanneem dat je als cliniclown een beetje om kunt gaan met signalen en lichaamshouding van mensen. Dus als je dan ziet dat iemand actief wegkijkt, dan kun je toch bedenken dat die gene geen zin heeft in je grappen?
Vond het nogal ongepast. En ja, ik weet dat ze er juist zijn om mensen op te vrolijken, maar doe dat dan met mensen die daar voor open staan, dat leer je vast op de clownsopleiding ![]()
Omg
En toch - geen vezel in mij wil dit.
Het salaris van cliniclowns wordt ook vaak vergeleken met zorgpersoneel
Er gaat echt een wereld voor me open. Ik dacht dat CliniClowns vrijwilligerswerk deden, net als die muzikanten die voor stervenden komen spelen. Maar het zijn dus professionele clowns met een bovenmodaal startsalaris ![]()
Ik heb mān antwoord op de poll gewijzigd. Cliniclowns zijn dood eng en mogelijk goed verdienende seriemoordenaars.
Ze komen trouwens ook langs in verpleeghuizen bij dementerende ouderen.
Hopen dat je dan echt helemaal weg bent in je hoofd, je zal nog met een beetje helderheid in zoān huis zitten, staan er opeens cliniclowns voor je neus ![]()
De implicatie dat je andere morele standaarden hebt voor clowns tov andere mensen hahaha
Iemand die ik ken lag in het ziekenhuis en was er super op gefocust dat ze voor dinsdag naar huis wilde. Dus ik vragen wat er dan zo belangrijk was: dinsdag kwam de gitarist weer langs de bedden en dat kon ze niet meer aan
Ik weet nog steeds niet hoe je dat moet doen.
Ja eigenlijk wel
Wel een aantal die ik zoveel mogelijk probeer te negeren.
Dit doet me denken aan mijn moeder die alvast is begonnen met een āzorgplanā op te stellen, geĆÆnspireerd op een bevalplan.
āGeen clowns of muzikanten aan mijn bedā staat bovenaan ![]()
Ik wilde dit vroeger worden maar ik was bang dat ik het niet durfde. Verlegen en introvert en ik kon me niet voorstellen dat dat magisch zou veranderen met een rode neus ![]()
Cao stichting cliniclowns holy moly ![]()
Eerlijk is eerlijk ik zou me nog niet in een clownspak hijsen als ik er een ton voor kreeg
Maar nu je het salaris gezien hebt???