Stel je persoonlijke vraag #40

Heb jij zelf een tatoeage?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het meest hypocriete van mn vriend vind ik dus dat hij zegt dat hij liever niet wil dat ik tatoeages neem omfg. En hij is zelf helemaal ondergekliederd wtf. Dus daar doe ik sowieso 0.0 opuit en dat weet hij zelf ook.

1 like

Boeie het is niet mijn been. Zal me een rotzorg zijn.

5 likes

Ik zou zo een tattoo nemen, maar ik verander gewoon te snel van mening en stijl

2 likes

Wel 20

1 like

Ja heb precies hetzelfde! Vind een naaktstrand ook best wel chill, lekker in m’n nakie zwemmen en mensen houden standaard ook wat meer afstand. Vind een sauna ook altijd heel bevrijdend voelen en voel me dan altijd juist goed in m’n lichaam.

Maar in een bikini ben ik me opeens heel bewust van elk rolletje en vel en putje

4 likes

Ik wil alleen maar omdat mn vader en mn vriend niet willen dat ik een tatoeage neem. Daarom alleen al zou ik er 1 nemen :joy: maar ik ben vrij impulsief maar tot nu toe heeft iedereen me tegen gehouden. Mn vriend heeft het ook echt mooi geblend en weetikhet. Dus niet alsof je plakplaatjes van kauwgom die je vroeger kreeg op je huid hebt geplakt. Dus ik snap het ergens ook wel. Maar ik vind het bij zijn huid sowieso mooier staan en ja. De ene week wil ik die, de andere week toch week die.

Tatoeages met kleur:

• Vind ik mooi
  • Vind ik niet mooi
  • Het ligt eraan

0 stemmers

Inkbox heeft wel goeie!

3 likes

Elk tv abbo ook los? Poe; disney, npo, prime, netflix, spotify, hbo, videoland. Tikt aan in totale abbonementen. Verder: bloomon, tel, sportschool, bibliotheek, internet

2 likes

Ja hoe gaan mensen die een relatie hebben maar niet voor de wet getrouwd zijn uit elkaar? Poh

12 likes

Zo ontzettend mee eens. Ik snap dat hele concept niet volgens mij. Ik had nog bonnen gekregen van een openbare sauna en die heb ik maar weggegeven.

1 like

Hahahaha echt zo ik ga stuk
Verder vind ik het onderwerp totaal niet erg en vragen zijn welkom, maar deze vraag :sob:

9 likes

Mijn vriend heeft juist maar 1 been niet hahah de rest zit z’n hele lichaam vol. Vind het wel mooi, heb er zelf ook een paar. Zijn lichaam toch. Maar als ik iets echt niet mooi vind wat hij wil laten zetten zeg ik het wel gewoon hahah maar verder zou ik het niet erg vinden ofzo

Als hij maar niet mijn naam of hoofd neemt ofzo dat vind ik awkward hahah en ik zou niet hetzelfde voor hem doen

3 likes

Ik vind het juist oprecht interessant want jij bent niet islamitisch opgevoed toch? Dus dan lijkt het me dat je dat via je man vooral hebt geleerd zegmaar?

Nou en dan over tatoeages en religie gesproken mn vriend heeft ook ergens een kruis nog getatoeerd etc. Zodat het dan duidelijk is dat hij een christen is? Pff, heb hem nog nooit praktiserend er iets mee zien doen maar oke. Maar hij heeft nogal lange ledematen. Benieuwd wat hij er nog allemaal gaat optekenen.

1 like

Whaha hmm ja, een groot wietliefhebber of vindt hij de vorm van de plant gewoon mooi? :rofl:

1 like

Haha wat is dit nou weer voor 'n sneu concept

Hoezo sneu?
Het is nou niet bepaald anders dan alle andere neptattoo’s

4 likes

Nee klopt. Door mijn nu man, mijn stiefvader, en veel vriendinnen die allemaal moslim zijn ermee in aanraking gekomen.

:rofl:

1 like

Vond jij het laten zetten van een tatoeage pijn doen?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik weet dus bijna zeker dat mn vriend expres zegt dat het echt pijnlijk is.

Eerste 1-2 uur echt prima maar na een aantal uur werd het voor mij wel pijnlijk. Maarja het verschilt mega per persoon en de plek op lichaam, sommige mensen voelen bijna nooit iets en anderen hebben direct super veel pijn.

Sowieso duurt het dus max een paar uur pijn en heb je het daarna voor altijd, die paar uur kom je wel door.

1 like

Voor het grootste deel vond ik het vooral een irritant gevoel en slechts op bepaalde plekken op mn lijf echt pijnlijk

2 likes