Stel je persoonlijke vraag #40

Ik vind mensen die zo overdreven acteren voor kinderen sowieso heel ongemakkelijk. Mijn kind kijkt graag The Wiggles of Playschool en ik kan gewoon echt niet meekijken, het is zó cringe omdat die mensen zo overdreven doen.

Clowns is nog wel een categorie erboven, maar het doet me er wel aan denken.

7 likes

Jemig ik krijg gewoon rillingen als ik dit lees. Clowns zijn echt eng

12 likes

:joy: Love it

2 likes

Vervang het woord clown met Corona en je hebt een goede uitleg over virus verspreiding

13 likes

Ik kreeg dit idee altijd wel van Cam in Modern Family maar ik had niet het idee dat dit in het echt ook zo was?? bizar

17 likes

:flushed:

Ik neem mn stem op de poll terug.

9 likes

Dit was ik ook niet echt van plan.

13 likes

Hahaha ja ik had ook ja gestemd van goh zijn vast lieve types maar na alle reacties eronder heb ik nu nee ervan gemaakt. Holy shit.

3 likes

Hahahaha ik moest ook gelijk aan modern family denken
image

23 likes

Ja ik ben zo dankbaar dat ik deze poll heb gemaakt dankzij de antwoorden van @Totoro

Wil hier echt alles van weten

7 likes

@evert ik zag het wel.

1 like

Jij schaamt je sowieso niet, jij duimt iedereen die je ergert publiekelijk haha.

20 likes

Weinig dingen die ik meer haat dan CliniClowns.
Ohja, wacht, ik weet wel iets: CliniClowns die ongevraagd mensen (volwassenen) aanspreken in het ziekenhuis.

Was in het ziekenhuis, loopt er een CliniClowns de trap af, dus ik dacht meteen ‘oh no, echt geen zin in, wegkijken’, loopt ie langs, zegt ie ‘oh je mag me wel aankijken hoor!’ :angry:

Kom overigens in het ziekenhuis ivm depressie maar dit was geen efficiënt onderdeel van de behandeling :skull:

14 likes

Oke maar dat klinkt niet echt als clownesk gedrag van de CC, zoiets had een dokter ook kunnen zeggen?

Vind dit voor een clown zeker geen problematisch gedrag.

3 likes

Hoe oud begon jij met koffie drinken?

• 14 of jonger
  • 15-20
  • 21-26
  • 27+
  • Bah

0 stemmers

Ik dronk als baby al koffie met een scheutje moeder melk.

1 like

Dit ben jij toch

5 likes

Nja het is een beetje lastig uit te leggen, maar ik vond het heel ongemakkelijk en niet grappig. En met een dokter heb je in een gespreksruimte toch een hele andere situatie?

Het is meer dat ik aanneem dat je als cliniclown een beetje om kunt gaan met signalen en lichaamshouding van mensen. Dus als je dan ziet dat iemand actief wegkijkt, dan kun je toch bedenken dat die gene geen zin heeft in je grappen?

Vond het nogal ongepast. En ja, ik weet dat ze er juist zijn om mensen op te vrolijken, maar doe dat dan met mensen die daar voor open staan, dat leer je vast op de clownsopleiding :sweat_smile:

11 likes

Omg

3 likes

En toch - geen vezel in mij wil dit.

5 likes