Haal je altijd snacks bij de bios?
- Ik ga nooit naar de bios
- Ja vrijwel altijd
- Nee nooit
- Soms
0 stemmers
Haal je altijd snacks bij de bios?
0 stemmers
Is voor mij half de reden om naar de bioscoop te gaan
Ik hoorde ooit dat dan de schedel het pijnlijkst was om te laten tatoeëren. Ik dacht. Ok. Nouja dat ben ik zelf niet van plan lol. Diezelfde guy zei ook dat hij geen handtattoos meer deed en verder dat de ribbenkast vrij naar was qua pijn.
Popcorn natuurlijk wel daar (en koffie) maar mms neem ik zelf mee.
Vroeger kaanden we nog wel eens een subway broodje weg in de bios đ„č hebben ook wel eens een wok gegeten maar toen zat er maar 1 andere man in de zaal
Ligt er echt aan waar. De tattooâs op mân arm en enkels niet echt, maar die op mân ribben was echt extreem pijnlijk. Never again.
Ligt er echt aan waar. Die bovenop mân voet was 2 uur vloeken, puffen, knijpen in mân handen en ga ik nooit meer doen. Terwijl 10cm daarboven op de zijkant van mn been voelde alsof er een beetje gekrabbeld werd met scherpe nagels, echt totaal geen boeiende âpijnâ.
Ik ga vaak doordeweeks en dan is mijn snack van een proteĂŻnbar of een ander tussendoortje om het vol te houden tot na de film (lunch) haha. Niet echt mega snackwaardig.
Ik neem zelf eten en drinken mee
Ligt er ook helemaal aan of je hem laat inkleuren/met hoeveel naalden de tattoo wordt gezet etc. Ik heb 2 fineline tattooâs en dat wordt met een enkele naald gezet, deed echt 0 pijn.
Fineline (heb geen foto zonder folie)
Nou ja, er zijn natuurlijk heel veel interpretaties van hoe dit werkt volgens de islam en daar weet jij veel meer van dan ik. Maar het is een feit dat de vrouw vaak minder rechten heeft. Raar dat hier gedaan wordt alsof het hetzelfde is als gewoon gaan samenwonen.
Jaaa dit idd. Ik heb een paar plakkaten op mijn been waar ik bij wijze van spreken in slaap viel bij bepaalde plekken en bepaalde plekken deden echt fucking veel pijn hahaha. Sowieso na een paar uur is het gewoon altijd kut voor mij. Ik ga binnenkort voor een sternum tattoo en vrees nu al voor die plek
Ik denk dat je de consequenties meer moet zoeken in de religieuze omgeving. Ik weet zelf alleen wat vanuit christelijk oogpunt, maar misschien helpt het.
Al is scheiden in christelijke kring wel normaler geworden, maar komt nog steeds niet veel voor. Er word verwacht dat je alles doet om je huwelijk te redden voordat je gaat scheiden. Er word ook nog wel gewezen op gescheiden leven van tafel en bed en er word ook wel kritisch gepraat over wrl/geen nieuwe relatie aangaan na een scheiding. Vergeet ook niet dat een kerk best een gesloten groep is die op elkaar let en waar wel die druk van buiten af is van meningen hoe het hoort. Het is toch nog wel wat taboe heb ik het idee.
Je hebt ook een heel huwelijksformulier die gelezen word en waar je ja tegen zegt. Daar staan dan rechten en plichten in. Volgens mij veranderd dat niet super veel van een burgerlijk huwelijk, maar het religieuze aspect maakt het huwelijk wel anders voor de bruid en bruidegom. Een huwelijk aangaan is niet lichtzinnig in de kerk.
Eruit stappen in geval van huiselijk geweld ed is goed. Zo hoor je niet met elkaar om te gaan. Het maakt ook nogal verschil in welke stroming je zit qua kerk hoor hoe er over scheiden gedacht wordt. Ik ken verder persoonlijk niet iemand die te maken had met huwelijkse dwang, maar ik heb wel verscheidene reacties gezien op slechte huwelijken /wel niet gaan scheiden enz.
Hier kan je oa het huwelijkse formulier van de gkv vinden. https://www.gkv.nl/formulieren/ protestant christelijk, aan de behouden/strenge kant maar zit niet aan het uiteinde.
Als ik iets heb gezegd wat niet goed is, excuus. Ik ben ook weer niet zo goed thuis in alle regels qua huwelijk in de kerk.
Het is een feit dat de vrouw vaak minder rechten heeft? Nou, dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Een goede islamitische man die houdt zich aan zijn plichten, ook al ben je niet voor de Nederlandse wet getrouwd. Als je iemand hebt die zich aan de islamitische richtlijnen houdt, heb je nog véél meer rechten (en beide partijen natuurlijk ook plichten) dan in een huwelijk voor de Nederlandse wet.
Enkele rechten van de vrouw in een islamitisch huwelijk (al zal dit vast afhangen van je stroming):
En er zijn er nog veel meer.
Misschien zijn het niet de rechten die jij wil hebben, of de rechten die jou aanspreken. Het zijn wellicht andere rechten, maar niet per se mĂnder rechten in vergelijking met een Nederlands huwelijk. Tuurlijk, om zo zeker mogelijk te zijn van een stabiele toekomst wil je in een westers land gewoon bĂ©ide doen. â
Ăn islamitisch, Ă©n wettelijk. Maar zeker als er nog geen kinderen in het spel zijn, zie ik de meerwaarde er op dit moment niet van in.
Oh en voor verdere vragen mag iemand me DMâen maar vind het nu wel even genoeg in dit topic zo.
Kleedt jij je makkelijk om in bijzijn van anderen?
0 stemmers
Douche je makkelijk in bijzijn van anderen?
0 stemmers
Huh maar verkoopt je partner dan linea recta het huis? Het geld moet toch eerst in de portemonnee komen dan.
Een massage krijgen?
0 stemmers
Ga je wel eens naar een salon om een massage te krijgen?
0 stemmers
Wat voor massage?
0 stemmers
Mijn baas heeft een keer na een drukke periode een masseur laten komen die gewoon op kantoor een massage gaf aan de schouders, rug, nek en handen, was heerlie. Gewoon met kleren aan hoor hahaha
Bij de laatste:
Div massages zijn heel lekker, elk met verschillende doelen maar kon er maar 1tje kiezen
massagestoel
0 stemmers
Er komt om de week een masseur op mijn werk en dan mag je je aanmelden voor een 10minutenmassage maar ik vind het vooral heel pijnlijk