Stel je persoonlijke vraag #40

Ben je daar vrijwillig heen gegaan.

4 likes

Of was je ontvoerd door een clown @xoxocharlie :cry:

4 likes

Heb jij dit jaar een vision board gemaakt?

• Ja, op papier
  • Ja, digitaal
  • Ga ik misschien nog doen
  • Nee, maar eerdere jaren wel eens gedaan
  • Nee, nooit gedaan

0 stemmers

2 likes

Wist jij dat Bassie en Adriaan nog in leven waren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn oom vertelde vroeger dat ze stiekem gekloond waren en allang overleden zijn. M’n broer heeft ook nog eens z’n vrouw leren kennen toen hij op vakantie ging naar Amerika om dezelfde rondreis te maken die Bassie en Adriaan ook hebben gemaakt. Blijkbaar is m’n familie gek op B&A.

7 likes

Ooit gedaan met een plaatjes van een fit girl, reizen naar de zee en geld hahahaha jaren geleden, enige wat uit is gekomen is vakanties aan zeešŸ˜‚

1 like

Wat vind jij ervan als een wit persoon een kledingstuk draagt dat is geĆÆnspireerd op de kimono?

• Nooit over nagedacht maar ga ik nu wel doen
  • Nooit over nagedacht en ook geen interesse in
  • Dat is cultural appropriation
  • Dat is geen cultural appropriation
  • Kan alleen als het lichtjes is geĆÆnspireerd op de kimono. Dus bijv. een wijde mouw.
  • Kan gewoon zolang het niet carnavalesk wordt
  • Kan altijd
  • Nog anders

0 stemmers

2 likes

Ik kwam pas wel bijna in de verleiding om deze te kopen vanwege de mooie plaatjes.

Maar niet gedaan. Ga toch nooit een vision board maken. Zou echt iets voor mij zijn dat dan precies het tegenovergestelde van die mooie plaatjes gebeurt.

4 likes

Hoeveel mailtjes ontvang jij per dag in je spam?

• 0-5
  • 5-10
  • 10-20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • meer dan 50
  • ik heb werkelijk geen flauw idee

0 stemmers

Ik denk dat onlangs mijn email ergens gelekt is want ik krijg er opeens echt zoveel :disappointed_relieved:

3 likes

ik heb een tijd gehad dat ik 500/600 spam mails per dag kreeg :joy: ging echt nergens meer over. na een tijdje is het gestopt en nu heb ik er zo’n 10/15 per dag

Ik zie ook voor me dat diegene dan 24/7 van die clownerige trucjes uithaalt. Dan heb je ruzie met hem en hij zegt sorry met een bos bloemen maar dan komt er ineens een straal water uit. Of hij stelt zich voor aan je vrienden en geeft een hand met zo’n buzzer dat ze een schok krijgen.

29 likes

Ik weet niet of het cultural appropriation is maar ik vind het niet aan ons (alle niet-Japanners) om dat te bepalen. Het is sowieso vaak een grijs gebied volgens mij want Japanners in Japan bijvoorbeeld denken er vaak anders over dan Japanners in Europa of de VS. Sorry dubbelpost.

15 likes

Vind dit zo’n mooi liedje en het is ook echt mijn favo album ooit.

3 likes

Ik dacht dat Bassie was vervangen

14 likes

2015-10-14 21.58.53

35 likes

image
Bij ons op zwemles hing die haak alleen maar aan de wand en werd hij nooit gebruikt, maar het leek me zo’n eng en pijnlijk ding.
dit is trouwens geen foto van mijn eigen zwemles :nerd_face:

• bij ons werd die haak niet gebruikt
  • bij ons werd die haak wel gebruikt
  • ik vond de haak/de haak leek mij eng en/of pijnlijk,
  • ik vond de haak/de haak leek mij niet eng en/of pijnlijk
  • ik had totaal geen problemen met de haak
  • ik ken de haak niet
  • ik heb geen zwemles gehad
  • anders

0 stemmers

De enige keer dat ik die haak gebruikt heb zien worden was om een verloren zwemschoentje uit het water te vissen.

9 likes

Bij mij werd hij wel eens gebruikt! Leek me ook altijd een eng ding, maar vond het toen wel meevallen!

2 likes

Haha eng? Het water was eng! En de haak dus m’n redding. Nee love de haak.
Wel een raar ding, dat wel :laughing:

4 likes

Ik vond de haak echt vreselijk, dan kreeg je dat ding om je keel zodat je hoofd boven water bleef. Nou ik zwom liever met mijn hoofd een stukje in het water dan met die haak om mijn keel heen.

2 likes

O, ik moest die haak vasthouden met mijn handen. Blijkbaar had iedereen weer een andere methode met dat ding

1 like