Stel je persoonlijke vraag #40

Ik hoop het toch niet, want dan ga ik mij omscholen hahah

2 likes

Omg nog nooit gehoord. Hoe gaat dat dan? Een clown die grapjes maakt bij een crematie/begrafenis?

1 like

Ligt er ook wel aan wat ik voor het kaartje heb betaald en hoe goed de show verder is. Als het goedkoop was en ze hebben charisma is het al een stuk minder erg dan wanneer ik meer dan €20 heb neergelegd en ze alleen een beetje staan te staan.

5 likes

Was het maar zo’n feest haha, nee soort van steun en toeverlaat, Om het wat luchtiger te maken.

Heb het ooit ƩƩn keer meegemaakt maar kon er echt helemaal niets mee. Ik was bijna de verborgen camera aan het zoeken.

2 likes

Wist niet eens dat het bestond. Zou ook niet mijn keuze zijn, maar als mensen er steun uit halen is dat fijn

3 likes

Ik moet hier echt heel erg om lachen… En ik snap je helemaal!!

4 likes

Sorry maar ga hier even helemaal stuk om. Ik zie dan voor me dan diegene dan altijd verkleed is als clown.

6 likes

Moest direct aan deze serial killer clown denken haha

7935236366330863960_mq

Vind jij clowns eng?

• Nee
  • Ja
  • Anders blablabla

0 stemmers

1 like

Ik vind alles wat onherkenbaar verkleed is eng.

23 likes

Bassie is toch echt wel Nederlands engste clown. Ik ga nog steeds stuk om Arie en Bastiaan in Mastermovies maar het moest steeds van youtube worden verwijderd.

7 likes

Jaa dit! Zelf ook veel in het ziekenhuis gelegen als kind en vond ze echt top. Ook toen ik als tiener in het ziekenhuis lag… Ik voelde me echt te oud daarvoor maar ze kwamen toch en lag dubbel om hoe ze zichzelf zo voor schut aan het zetten waren; doel bereikt :raised_hands:t2:

Ook toen ik even in het ziekenhuis werkte zag ik hoe blij die kinderen er van waren. Moet wel zeggen dat het verder ook wel bijzondere mensen waren ja en ik ook wel schrok van het salaris toen ik dat voor het eerst hoorde. Denk dat heeeel veel mensen denken dat het vrijwilligers zijn.

12 likes

The clowns convention>

Zou je hier naar toe gaan?

• Ja, leuk
  • Als het moet
  • Nee, verschrikkelijk

0 stemmers

1 like

Ben ik al naar toe gegaan! Was op zich wel een leuke voorstelling, niet super speciaal of eng haha.

5 likes

Ben je daar vrijwillig heen gegaan.

4 likes

Of was je ontvoerd door een clown @xoxocharlie :cry:

4 likes

Heb jij dit jaar een vision board gemaakt?

• Ja, op papier
  • Ja, digitaal
  • Ga ik misschien nog doen
  • Nee, maar eerdere jaren wel eens gedaan
  • Nee, nooit gedaan

0 stemmers

2 likes

Wist jij dat Bassie en Adriaan nog in leven waren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn oom vertelde vroeger dat ze stiekem gekloond waren en allang overleden zijn. M’n broer heeft ook nog eens z’n vrouw leren kennen toen hij op vakantie ging naar Amerika om dezelfde rondreis te maken die Bassie en Adriaan ook hebben gemaakt. Blijkbaar is m’n familie gek op B&A.

7 likes

Ooit gedaan met een plaatjes van een fit girl, reizen naar de zee en geld hahahaha jaren geleden, enige wat uit is gekomen is vakanties aan zeešŸ˜‚

1 like

Wat vind jij ervan als een wit persoon een kledingstuk draagt dat is geĆÆnspireerd op de kimono?

• Nooit over nagedacht maar ga ik nu wel doen
  • Nooit over nagedacht en ook geen interesse in
  • Dat is cultural appropriation
  • Dat is geen cultural appropriation
  • Kan alleen als het lichtjes is geĆÆnspireerd op de kimono. Dus bijv. een wijde mouw.
  • Kan gewoon zolang het niet carnavalesk wordt
  • Kan altijd
  • Nog anders

0 stemmers

2 likes

Ik kwam pas wel bijna in de verleiding om deze te kopen vanwege de mooie plaatjes.

Maar niet gedaan. Ga toch nooit een vision board maken. Zou echt iets voor mij zijn dat dan precies het tegenovergestelde van die mooie plaatjes gebeurt.

4 likes