Hoeveel mailtjes ontvang jij per dag in je spam?
- 0-5
- 5-10
- 10-20
- 20-30
- 30-40
- 40-50
- meer dan 50
- ik heb werkelijk geen flauw idee
0 stemmers
Ik denk dat onlangs mijn email ergens gelekt is want ik krijg er opeens echt zoveel
Hoeveel mailtjes ontvang jij per dag in je spam?
0 stemmers
Ik denk dat onlangs mijn email ergens gelekt is want ik krijg er opeens echt zoveel
ik heb een tijd gehad dat ik 500/600 spam mails per dag kreeg ging echt nergens meer over. na een tijdje is het gestopt en nu heb ik er zo’n 10/15 per dag
Ik zie ook voor me dat diegene dan 24/7 van die clownerige trucjes uithaalt. Dan heb je ruzie met hem en hij zegt sorry met een bos bloemen maar dan komt er ineens een straal water uit. Of hij stelt zich voor aan je vrienden en geeft een hand met zo’n buzzer dat ze een schok krijgen.
Ik weet niet of het cultural appropriation is maar ik vind het niet aan ons (alle niet-Japanners) om dat te bepalen. Het is sowieso vaak een grijs gebied volgens mij want Japanners in Japan bijvoorbeeld denken er vaak anders over dan Japanners in Europa of de VS. Sorry dubbelpost.
Vind dit zo’n mooi liedje en het is ook echt mijn favo album ooit.
Bij ons op zwemles hing die haak alleen maar aan de wand en werd hij nooit gebruikt, maar het leek me zo’n eng en pijnlijk ding.
dit is trouwens geen foto van mijn eigen zwemles
0 stemmers
De enige keer dat ik die haak gebruikt heb zien worden was om een verloren zwemschoentje uit het water te vissen.
Bij mij werd hij wel eens gebruikt! Leek me ook altijd een eng ding, maar vond het toen wel meevallen!
Haha eng? Het water was eng! En de haak dus m’n redding. Nee love de haak.
Wel een raar ding, dat wel
Ik vond de haak echt vreselijk, dan kreeg je dat ding om je keel zodat je hoofd boven water bleef. Nou ik zwom liever met mijn hoofd een stukje in het water dan met die haak om mijn keel heen.
O, ik moest die haak vasthouden met mijn handen. Blijkbaar had iedereen weer een andere methode met dat ding
Bij mijn zwemles werd de haak aan de rand gehaakt, het lange deel was dan op het niveau van het water je en moest er eronderdoor zwemmen. Als je dat niet durfde hield de badmeester je onderwater dus ja erg vriendelijk was het allemaal niet.
Het was volgens mij om je hoofd boven water te houden haha. Als je zon ding een keer hebt meegemaakt hou je die daarna vanzelf wel boven water haha.
Als je dit zo allemaal leest snap ik niet hoe wij allemaal de jaren 90 hebben door staan.
De chocolade sigaretten hielden mij op de been.
@Eddie nee, maar bij het babyzwemmen pleurden ze mij zo erin. Ik zonk als een baksteen op de bodem
Ik kan me helemaal niks herinneren van hoe we als 5-jarige kleuters van helemaal niet kunnen zwemmen naar prima watertrappelen met twee handen boven water gingen.
Dit gebeurde tijdens de reguliere zwemles, en de watervreesles wel. Als je niet onder water durfde, zou de zweminstructeur wel even demonstreren dat het helemaal niet eng was, door je hoofd onder water te houden. Blijkbaar in die tijd een geaccepteerde methode? Ik ben tot de dag van vandaag angstig onder water/bij plots veel water in m’n gezicht, het lukt me niet blijvend van het angstige gevoel af te komen.
Same.
En ik denk ook dat ik daardoor een kleine trauma heb opgelopen.
Ja en nee. Dat zwemmen met kleren aan vond ik zo goor voelen. Dus dat liever niet