Ze zijn daar toch gewoon “katholiek”.
Statistisch gezien katholieker dan Limburg, dan val je wel in de categorie Tering Katho vind ik.
Bij mijn zwembad was er geen zeil met een gat. Ik hoefde voor m’n A niet onder water te zwemmen, voor m’n B was het destijds 7 meter. Ik heb m’n B pas gehaald toen ik 10 was
Zo blij dat ik nu geen zwemlessen meer hoef te nemen, ik zou hopeloos falen.
Zou jij jezelf als stoer omschrijven dan? Misschien verwar ik je met een andere persoon maar ik herinner me vaagjes een incident met een oude microgolfoven ![]()
nou als Disney adult ook want hoe betaal je anders al die kapitalen
ik kies ook clown maar alsnog haha
Volgens mij is Noord-Holland over het algemeen ook meer Katholiek dan Protestants, heb altijd het idee dat Protestants wat meer in de bible belt zit.
Ik heb m’n B uberhaupt nooit gehaald. We moesten in de (school)zwemles een soort ‘test’ doen om te kijken of we mochten afzwemmen voor ons B, moesten we dus door dat zeil met die gaten zwemmen.
Ik was als eerst, zwem onder water naar dat zeil, weet niet of ik door het onderste of bovenste gat moet, en in plaats van dat ik gewoon iets kies blijf ik voor dat zeil twijfelen, krijg geen adem meer, kom naar boven, en mag niet afzwemmen ![]()
Ik kom als kind mn ogen niet open houden onder water en heb daardoor echt een paar keer opnieuw moeten afzwemmen voor mijn A diploma
Na een paar keer waren ze me volgens mij gewoon zat want uiteindelijk sta ik nog op de foto dat ik door dat gat zwem met ogen dicht
Hoe weten jullie dit allemaal nog? Begin me haast zorgen te maken over mijn eigen geheugen
Soms als ik bijna in slaap val zie ik opeens flitsen voor me van Zwembad de Zinkende Zeekoe, een klein Acquiesceje onderwater en een zwemdiploma B waar ik nét niet bij kan. Dan schrik ik gedesoriënteerd wakker en besef ik dat ik gewoon onder mn dekbed lig, en niet onder een zeil met gaten.
Heeft gewoon veel invloed, zulke situaties op zon jonge leeftijd ![]()
Oh man, ik was bij schoolzwemmen als enige gezakt voor mijn B door dat vreselijke onderwaterzwemmen. Jeugdtrauma en nooit meer van water en zwemmen gehouden.
Volgens mij ben ik omgekocht tijdens het afzwemmen. Ik wilde nooit door het gat en met afzwemmen zou ik 5 gulden krijgen van de badmeester als ik het deed. Kwam met 5 gulden en een diploma het zwembad uit
Heb jij zon bookcase telefoon hoesje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja ben jij de rustige, gevoelige van je vrienden groep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Excuses ik deed het ook fout, gecorrigeerd. ![]()
Bookcase owner and proud.
Ik typ niet met 1 vinger trouwens! En ik denk dat er misschien nog een relatie bestaat tussen leeftijd en bookcases (ik ben 40).
Ik ben net wakker ![]()
ik haal m’n stem weg. Je theorie klopt wel denk ik haha.
Ook team bookcase! ![]()
Maaaaar ik typ wel met 1 vinger. Is dit een ding? Wat zegt dit over mij?
Ik zie dat vooral mijn moeder en haar vriendinnen doen. ![]()
- 10%
- 20%
- 30%
- 40%
- 50%
- 60%
- 70%
- 80%
- 90%
- 100%
0 stemmers