Stel je persoonlijke vraag #40

Ligt aan je principes

59 likes

Die vraag over op vakantie gaan met een zwangere vriendin doet me eraan denken dat ik deze zomer een poging heb gedaan om ruim 20 weken zwanger de Vesuvius vulkaan te beklimmen terwijl het 35+ graden was en ik lage bloeddruk had :joy: Weet niet wat ik dacht want ook niet-zwanger was me dat nooit gelukt maar gelukkig was het ritje met de bus ernaartoe ook leuk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Rituals:

• Neutraal/geen mening
  • Nee vind ik niet lekker
  • Ja love it
  • Alleen 1 bepaalde geur

0 stemmers

Leuk om te krijgen en ik vind het ook wel echt lekker dan. Maar ik zou het nooit voor mezelf kopen.

20 likes

Heb jij een adventkalender gekocht? Ik zit er echt over te twijfelen puur en alleen om mn geduld te testen.

• Nee maar nog wel van plan
  • Nee ook niet van plan
  • Ja al gekocht

0 stemmers

Als ik vroeger zo’n ding kreeg maakte ik direct alles open hahaha, was geen ontkomen aan.

Naar aanleiding van de podcast van Elise en Vita: wat vind jij van ligfietsen?

• Geen mening
  • Vreselijk
  • nmsmvpe
  • Leuk!
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Vooral gevaarlijk. Als automobilist zie je ze gewoon echt niet goed en ze gaan meestal stuk harder dan een normale fiets.

10 likes

ik dacht even dat dit over een ligfiets ging

83 likes
13 likes

N.a.v. het bericht hierboven. Als een merk zich schuldig maakt aan cultural appropriation, hierop gewezen wordt en excuses aanbiedt en dit hierna niet meer herhaalt…

• Blijf ik erbij dat het een racistisch merk is
  • Geef ik ze het voordeel van de twijfel
  • Boeit het mij nul, want het boeide me sowieso niet

0 stemmers

2 likes

Mijn opa had een ligfiets omdat hij evenwichtsproblemen had en op zo’n fiets kon hij zijn evenwicht houden. Dus ik vind ze soms super handig!

12 likes

probatie

8 likes

Heb je Chatman vroeger op msn toegevoegd?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

2 likes

Wooow echt memory unlocked nu

11 likes

Dit klinkt zo treurig.

7 likes

Nergens. One life begins, another one ends. And so does the friendship. Dan zeg ik bye Felicia. Ga ik niet daarvoor nog een laatste snoepreisje doen “nu het nog kan”.

7 likes

Ben jij alleen met oud en nieuw?

• Nee
  • Mogelijk, nog geen plannen
  • Ja, maar wil ik
  • Ja, maar wil ik niet

0 stemmers

• Wil ik zien
  • Nee bedankt

0 stemmers

2 likes

Ik snap sowieso niet waarom mensen dat kijken

10 likes

Ik heb een spijkertuinbroek ooit gekregen om te schilderen. En ja daar doe ik dan een shirt onder of over. Die broek heeft ook hele handige zakken, grote steekzakken en kleine zakjes enzo. En ik vind het ideaal. Je hoeft verder dan nergens aan te denken. Alleen als je naar de wc moeten ff die clips open. Ook die spijkerstof is heel sterk.

4 likes