Stel je persoonlijke vraag #40

Hoeveel pakketjes heb je het afgelopen jaar ontvangen via postnl? (Kun je zien in de postnl app)

• Ik heb die app niet/ik wil die app niet/ik laat niks bezorgen door postnl
  • 0
  • 1 - 10
  • 11 - 20
  • 21 - 30
  • 31 - 40
  • 41 - 50
  • 51 - 60
  • 61 - 70
  • 71 - 80
  • 81 - 90
  • 91 - 100
  • meer dan 100

0 stemmers

Wel echt hysterisch dat alles nu een jaaroverzicht heeft trouwens, de fucking postnl app wrapped haha

20 likes

haha wel slim van ze! ik heb niet zo veel besteld, tevreden mee.

1 like

Hahhah, ja picnic ook al? Zelfs met een quizje erbij

5 likes

Ik voel me nu toch stiekem redelijk boomer maar ik zie het niet en mijn ontvangen gaat maar terug tot juli

Edit: Grapje even na beneden scrollen op het startscherm is niet zo ingewikkeld maar ik negeer altijd al die tips. Dus was mijn blinde vlek.

4 likes

Het staat bij mij op “overzicht” en dan bij tips

3 likes

Ah ik heb dat niet :frowning:

2 likes

Hadden jullie deze vroeger?

• Ja meerdere
  • Ja eentje
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Was jij de pakjeskampioen van jouw buurt?

• Ja die was ik!
  • Nee, top 10
  • Nee, top 100
  • Nee, top 500
  • Nee, buiten de top 500

0 stemmers

1 like

Side note is wel dat hier bijna alles met dhl komt

4 likes

wow mensen hebben meer dan 100?? Ik zou echt niet weten wat ik allemaal zou moeten bestellen joh haha

20 likes

Ik vind het ook bizar wtf bestellen jullie allemaal? En wonen jullie in the middle of nowhere ofzo

7 likes

Gwen Stefani is wel Japans eh :roll_eyes:

11 likes

Konnichiwa Gwen Stefani desu

3 likes

Ja natuurlijk! :joy:
Al moet ik toegeven dat ik als kleine Vaiaan helemaal gek was op de Harajuku Girls en stijl. Dus ik ben geen haar beter

2 likes

Ik ben zelf ook verbaasd hoor, maar ik bestel wel veel voor mijn kind online. Ik woon niet in the middle of nowhere maar heb wel weinig tijd om even de stad in te gaan en op m’n gemak dingen uit te zoeken. En op internet zijn luiers etc vaak wel het goedkoopste.

Dit is wel van mij en mijn man samen en het is nét over de 100, maar ik vind het alsnog bizar veel.

Wel een doel voor volgend jaar in ieder geval, om daar wat mee te minderen.

Edit: we zijn ook eind vorig jaar verhuisd waardoor het ook veel interieurdingen waren.

2 likes

Paardenkarren ook maar ik rij toch liever met de auto naar mijn werk.

29 likes

Mijn punt exact eigenlijk. Winkels bestaan maar er zijn zat redenen voor mensen om online te bestellen.

1 like

Ik snap voor mezelf wel het gemak van online bestellen. Weinig zin en tijd om naar een stad te rijden, parkeerplek zoeken, hopen dat een winkel mijn maat heeft etc. Maar to be fair: ik haat winkelen en koop alleen doelgericht. Dus ik bestel ook doelgericht. Ik stoor me meer aan het achteloos retourneren. Dat mensen 10 stuks bestellen en verkondigen “maar ik mag maar eentje houden hoooorrr”.

1 like

Een buzzfeed quiz linken is ook erg boomer imo

12 likes

Bij mij is het ook grotendeels werk pakketten, alsnog wel veel :smiling_face_with_tear: