Stel je persoonlijke vraag #40

5 likes

De Yoghurt Barn heeft alleen nog maar plantaardige melk/yoghurt.

• Ik vind dit een goed besluit
  • Hierdoor zou ik eerder naar de YB gaan
  • Ik vind dit jammer
  • Hierdoor zou ik minder snel naar de YB gaan
  • Het maakt mij niks uit

0 stemmers

Moet eerlijk zeggen ik heb nog nooit een yoghurt barn gezien of iets daarvan gegeten. Ik ken het alleen omdat ze een aantal producten bij de jumbo hebben

3 likes

Thanks! Ik denk dat ik hem nu dan ook ga nemen. Ik mocht destijds zelf kiezen van mijn ouders en heb hem niet genomen omdat ik er geen zin in had. :roll_eyes: (En ook een beetje door de verhalen die toen de ronde gingen).

2 likes

Bedoel je dat over mij of mis ik iets?

Ik kwam Hier dus net achter en omdat ik nog nooit plantaardige yoghurt heb gegeten, wil ik niet het ‘risico’ nemen dat ik het niet lekker vind en ik 5/6€ weggooi.
Ik snap dat ze dit doen hoor maar maak liever zelf de keuze op zo’n moment

Oh vergeten te reageren maar dit gaat dus over de yoghurt

Nouja het nut ervan vind ik dus best onderbelicht. Ik maakte uit het nieuws op dat het dus alleen echt nut heeft tot 26 jaar, want waarom zou RIVM alleen tot die leeftijd vaccineren? Maar hierboven staat een linkje met goede informatie erover, dus ik ga het nog eens overwegen. Alleen heb ik niet zomaar 300 a 450 euro liggen nee.

2 likes

Ik ben 42, dus ik was sowieso al veel te oud toen het vaccin geĂŻntroduceerd werd. Hier word je getest op HPV, dat is bij mij vorig jaar gedaan en dat was negatief. Je krijgt hier ook vaker een uitstrijkje, elke drie jaar.
Maar nu begin ik te twijfelen, misschien zou ik me toch moeten laten vaccineren? Als dat ĂŒberhaupt kan hier, geen idee eigenlijk

4 likes

Ik was inderdaad destijds ook te oud (en nu weer haha). Vriendin van me heeft bij het onderzoek wat je krijgt op je 30e wat cellen weg laten halen. Haar werd verteld dat een vaccin nog steeds zin had, eerste keer dat ik dat hoorde eigenlijk.

Misschien heel dom, maar ik dacht altijd dat je HPV kreeg van seks, als je dan ouder bent met een vaste partner en je bent negatief getest heeft het dan nog steeds zin? Of meer als je wisselende partners hebt?

8 likes

Heb jij de originele echte meisjes in de jungle gezien?

• Ja
  • Nee
  • Zegt me helemaal niks

0 stemmers

Wat was je fave moment?

• Imke die werd gebeten door een slang
  • Amanda die Michella aanviel en “een hoer zonder klanten” noemde en Michella die toen alle extensions uit Amanda’s kop trok
  • Britt die in een Afrikaanse taal had geleerd om “van mij wordt je niet slimmer” te zeggen in het geval ze koppensnellers zou tegenkomen in de SURINAAMSE jungle
  • Michella die neerviel elke keer als ze moest lopen
  • Britt die dacht dat Nelson Mandela een bekende Surinamer was
  • Lesely die dacht dat de decembermoorden plaatsvonden op 1 juli 1863
  • Nog iets anders

0 stemmers

1 like

“Wat een ellende” van Michella.

29 likes

Michella huilend uitgeput midden in de jungle met altijd een peuk in d’r bek terwijl ze dat zei

7 likes

Je gelooft het niet maar dat programma is dus letterlijk de uitzondering op de regel “als het op het internet staat verdwijnt het nooit meer”.

Onvindbaar. Maar misschien komt het nu weer op Videoland na het nieuwe seizoen. Gooische meisjes oude seizoenen kwamen ook online nadat het nieuwe seizoen populair werd. Dus ik heb een beetje naive hoop.

5 likes

Zoals ik al zei is het 100 jaar geleden dat ik 15 was. Dus kan me het niet herrinneren.

2 likes

Ik zou zeggen gele auto omdat die van rechts komt voor de rode auto.

2 likes

Eet je buiten de deur dan nooit iets dat je niet kent?

4 likes

Vaak als je van een snelweg komt heb je haaientanden, dus dan rode auto.

1 like

Ja dan heeft rood natuurlijk voorrang haha

12 likes

Zijn gewoon hufters :clown_face:

3 likes

Ik snap niet hoe dit onduidelijk kan zijn voor geel. Er staan haaientanden voor geel en zelfs nog een duidelijk bord bij.

Edit: ho, er stond ‘voor je’ bij, maar ik bedoel ‘voor geel’.

7 likes