Ik doe dan sportkleren aan
Ja maar dat gaat toch direct kapot? Vooral qua broek?
Zolang het niet bij mn kont is vind ik het prima haha!
Mensen met een doordeweekse kantoorbaan, werk je ook in het weekend/avond?
Terwijl je overdag ook gewerkt hebt en het dus niet je echte/afgesproken werktijden zijn.
- Ja, meestal
- Ja, af en toe (bijv in drukkere periodes)
- Uitzonderlijk
- Nee
0 stemmers
Niet helemaal alleen want m’n dochter ligt dan boven te slapen. Heb weinig met oud & nieuw maar dit is het 4e jaar op rij en begin het nu wel een beetje zat te worden. Ik kan naar m’n moeder en haar man maar daar heb ik geen zin in. Dus zit ik weer alleen op de bank. En nu moet ik ineens een beetje huilen. Meh
Ik ben sowieso niet alleen, maar de kans is dat ik hem moet doorbrengen in het ziekenhuis, want ik word de 28e geopereerd. Maar de planning is dat ik de 30e of 31e naar huis mag dus daar hoop ik wel heel hard op. En dan ben ik met man, kind en hond.
Als jij nu met je nagel over je wang schraapt, liggen er dan daarna schilfers op je trui?
- Ja
- Nee
- iel goor
0 stemmers
Wow, echt verbaasd over hoe weinig mensen deze struggle hebben deze tijd van het jaar.
Groetjes van iemand met een onwijs vette huid.
Ja maar ik heb een peeling laten doen dus hele stukken vliegen er op dit moment vanaf
Ja als er een deadline is. Dat compenseer ik dan meestal door die week op vrijdag vroeg te stoppen/niet te werken.
Ja als je overdag dan iets anders kan doen is het echt prima! Ik hoor wel vaak in mijn omgeving dat het meestal en die meeting en overdag werken is. Dus avond en weekend erbij en niet om in te wisselen. Ik dacht dat dat misschien dus heel gebruikelijk is, maar dat valt dus wel mee lijkt het.
Als je iets op je kerstboom doet, wat doe je er dan op?
- Een piek
- Een ster
- Iets anders
- Ik doe niet aan kerstbomen
0 stemmers
Ik heb echt een hekel aan verrassingen, maar zou het wel heel lief vinden als mensen echt zoveel moeite voor je doen.
Lijkt me echt super leuk, maar ik zie m’n vrienden en familie dat niet doen helaas
Ik had gisteren een avocado masker opgedaan om de schade binnen de perken te houden
Is dat gewoon geprakte avo of moet je het nog mixen met iets?
Nee nog luier, kopen:
https://www.iciparisxl.nl/clay-and-glow/avocado-mask/hydraterende-masker/p/BP_1145680
Tot nu toe twee keer gebruikt en dat trekkerige gevoel (dat ik in de winter heb) is in elk geval weg.
Citroensap inderdaad
En een yoghurtmasker :’)