Het is geen keten maar een zaak van 1 eigenaar. En “indirect” omdat de schoenen 50 euro duurder waren dan online. Voor het loopadvies zou je volgens de bon ook 25 euro betalen, maar die had de eigenaar in mindering gebracht omdat ik schoenen kocht.
Het rendier van @NInja verdient een plekje. Ik keek al helemaal uit naar dat overzicht haha.
Wat is voor jou een reden om iemand op negeer te zetten.
- Diegenes post triggeren mij
- Saaie post dagboek stijl en diegene voegt verder niet veel toe.
- Troll post.
- Heb ooit een discussie gehad met diegene.
- Andere reden namelijk:
- Ik heb niemand op negeer.
0 stemmers
Algehele irritantheid
Zal ik zo doen. Maar ik dacht dat je poll mesr bedoeld was over niet-Japanse mensen die bijv een harajuku stijl willen hebben. Niet specifiek over Gwen
Dat is niet waar zodra internet aankopen bij een keten goed lopen, wordt personeel in een winkel inzetten veel duurder. Ook de stijgende energieprijzen hoge huren etc werken ook niet mee. Veel witgoed winkels zijn daardoor ook alleen maar op internet verder gegaan.
Ook grote ketens zoals Zara sluiten daardoor meer hun deuren.
Het is steeds minder rendabel om een winkel open te houden.
ik heb nog niemand op negeer maar al die redenen zijn voor mij goede redenen om dat te doen
misschien moet ik er dus maar mee beginnen maar op zich ben ik wel goed in er over heen lezen en op die manier negeren
nog iets irritants vind ik als mensen nooit echt actief mee posten maar alleen af en toe een soort meta-communicatie comments plaatsen, vaak midden in discussies oid en om de sfeer nog kutter te maken, over hoe 't forum ‘altijd dit of dat doet’ ofzo. dit forum dan als 1 persoon zien
slechte omschrijving dit, i know
Ik vind mensen die nooit op iemand reageren en alleen maar hun eigen gal komen spuien ook wel een reden. Maar ik mag sowieso niemand op negeer zetten. Boeit me ook niet.
Ik (ofja: mijn vriend en ik, want het meeste is voor ons huis via mij besteld) heb er 104 en ik ben zelf verbaasd ik woon wel in een klein dorpje en ik heb rondom onze verhuizing veel online gekocht in juni/juli, maar dat dit zoveel is t.o.v. anderen verbaast me
Of mensen die alleen een soort hints komen posten waaruit blijkt hoe fantastisch hun leven is of welke mooie spullen ze allemaal wel niet hebben, en verder ook nooit inhoudelijk op posts van anderen reageren.
En ook mensen die er een sport van lijken te maken om altijd contrair te zijn. Ik heb nu niemand op negeer overigens, maar dit zijn wel mijn redenen waardoor ik het soms overweeg.
Als je dit goed kan zou ik iemand niet per se negeren. Want wat ik dus wel irritant vind aan iemand op negeer hebben staan, is dat je natuurlijk wel reacties van anderen op die persoon ziet. Alleen de posts van die persoon dan niet. En dan ben ik toch nieuwsgierig terwijl ik ook denk; ughhh kon ik alles maar negeren.
Ja en hoe meer je te weten komt, hoe minder leuk hun leven echt is.
#petty
Zou jij jezelf op negeer zetten
- Sowieso
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Heb jij @Lula op negeer
- Ja
- Nee
- Durf ik niet te zeggen
0 stemmers
Of kan je geen mod op negeer zetten
Nee kan niet, maar als het kon zou je haar dan op negeer zetten (anoniem)
- Sowieso
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Nee, dat kan niet.
Jup bij alles. Ik typ zelfs achter alles haha. Ik ben een ongemakkelijke lacher.
rip spaceshizzle never forget
Oh wauw dit is precies hoe ik mail
Omg ik had altijd “ruzie” met haar
Ik had dit vanmiddag aan de telefoon met de begroeting juist. Diegene had het ook, begon met “goeiemorgen oh haha het is al middag nee toch morgen haha neee 1 uur is middag” en ik weer terug “GOEIEMORGEN haha oh nee middag oh hahahahaa halloooo”
Wilde mezelf echt alt control deleten uit de hele conversatie