Stel je persoonlijke vraag #40

Ja ik zeg ook dat ze niks van jouw online aankoop merken

1 like

Ik heb dit gemist en ben daar niet heel rouwig om geloof ik

3 likes

Wat gaan we vanavond eten

• Mac
  • Plaatselijke snackbar

0 stemmers

2 likes

Oke ik ga proberen zo duidelijk mogelijk te zijn in de context.

Maandag heb ik tickets gekocht voor een concert via de website van een poppodium (legit dus). Deze tickets waren eigenlijk uitverkocht, maar er zijn extra tickets vrijgekomen en die heb ik kunnen afrekenen via Paypal. Dit geld is afgeschreven via Paypal en inmiddels ook via mijn bankrekening. Toch heb ik geen bevestiging van de tickets en volgens de FAQ van de betreffende poppodium is er dan iets misgegaan met de transactie, terwijl er dus wel geld is afgeschreven. Ik ben bang dat het concert opnieuw uitverkocht raakt. Ook ben ik bang dat ik straks per ongeluk met 2 x 2 prijzige tickets op zak zit, of dat het juist tot twee keer toe niet lukt en ik twee keer een groot bedrag heb uitgegeven waarvan niet zeker is of ik mijn geld terugkrijg. Ondertussen reageert de klantenservice (nog) niet. Wat zou jij doen?

• Afwachten
  • Een geschil openen bij Paypal en opnieuw tickets bestellen
  • Ik wil gewoon stemmen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik zou ff bellen naar het poppodium om te vragen wat je het beste kan doen, en anders afwachten tot je per mail reactie krijgt

20 likes

O ja dat vergeet ik nu dus te vermelden maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Wel geprobeerd. Een beller is sneller inderdaad.

Edit: Thanks @Lula

Bestel iets wat je niet kent

Een Lihanboutje ofzo en doe verslag zodat wij er ook nog iets aan hebben.

En dan nu niet flauw doen van ik ben vegetariƫr.

8 likes

Zag laatst iemand die dat deed. Dat is dus gewoon gehakt met iets krokants eromheen.

3 likes

Zou je eventuele dubbele tickets via ticketswap oid kunnen verkopen?

Vaiana, je doet het weer.

1 like

55 jaar geleden uitgevonden door lieke en han en in de vorm van een kippenboutje

Zie m alleen nooit op t menu bij mijn snackbar

7 likes

Maar wel lekker.

2 likes

Ik vind vanaf 12 uur middag, zet vanaf dan in mailtjes ook goedemiddag :flushed:

4 likes

hahahaha hoe moet ik dit voor me zien

1 like

Ja ik raakte gewoon altijd verzeild in discussies met haar als zij irritant was en ik m’n mond weer moest opentrekken :crazy_face:

1 like

Ligt aan de dag en wat het gene is wat ik daarna ga doen. Voor leuke dingen maak ik energie.

8 likes

Het verschilt heel erg van dag tot dag en of ik thuis heb gewerkt of op kantoor met reistijd. Als ik van kantoor kom dan kost het me echt veel moeite om nog boodschappen te doen en te koken, kan dan niks bedenken qua eten en wil het gewoon meteen. Maar in zo’n geval kan ik nog prima met vrienden gaan eten of zo (zolang het niet bij mij is), maar wil lang niet alle avonden iets want dan ben ik in het weekend wel echt kapot. 's Avonds klusjes doe ik sowieso noooooit, eigenlijk alleen 's ochtends als ik vrij ben.

1 like

Heb jij ooit brandend maagzuur gehad?:

• Ja, een enkele keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij iemand van het forum in je hoofd waarbij je denkt ā€˜jij kookt echt altijd zulke lekkere dingen’?

• Nee vgm maakt iedereen hier vies vreten
  • Nee let ik niet op
  • Ja eig wel

0 stemmers

Ik vind bijna alles wat @Dazed post in het ā€˜wat eet je vanavond’ topic bijvoorbeeld echt lekker klinken en krijg er trek van

13 likes

Nee, maar ik wil wel graag de baksels van @George en @FrauHelga eten

25 likes