Stel je persoonlijke vraag #40

Ik ook

5 likes

Pas als ik iets van @FrauHelga haar baksels (hehehe) heb gegeten dan kan ik rustig sterven.

En ik heb altijd het idee dat @grace goed kan koken. Maar ook alleen maar omdat ze ooit een goede hummus post had en een x friet van polenta had gemaakt. Ik ben heel snel onder indruk.

10 likes

Nou je hoort het @FrauHelga. Als je van soy.peor af wilt, moet je even een taart haar kant opsturen.

8 likes

@George ben jij professioneel kok oid? Want alles van jou lijkt echt ziek profi

9 likes

Ja @bostons

3 likes

Ja meerdere! Heel wat vast posters in het wat eet je vanavond, maar @BiloxiParish haar dingen klinken altijd heerlijk.

3 likes

Eén teentje is geen teentje!

9 likes

26 likes

Potentiële oplossing om mensen minder te laten vliegen:
“Volgens Milieudefensie zou deze belasting dan per vlucht moeten worden verdubbeld. Dus bijvoorbeeld 40 euro belasting voor de eerste vlucht, 80 euro voor de tweede vlucht, 160 euro voor de derde en 320 euro voor de vierde. Voor de vluchten erna blijft de belasting op het tarief van de vierde vlucht.”

• Goed idee
  • Mwoah
  • Slecht idee

0 stemmers

Zou je hier minder door vliegen denk je?

• Ja
  • Nee
  • Ik vlieg al (bijna) nooit

0 stemmers

1 like

Ja @Bunnyslippers

4 likes

Ik zou zeggen eerst zorgen dat vliegtickets kosten wat ze moeten kosten (dus btw heffen en accijns op kerosine), dan lijkt dit daarbovenop me een prima plan.

7 likes

Had Jomanda toch vervolgd moeten worden voor de dood van Sylvia Millecam?
(bij Sylvia werd borstkanker geconstateerd, maar Jomanda ‘kreeg door’ dat het geen borstkanker was)

• Ja, ze heeft een wanhopig iemand misleid en heeft niet ingegrepen (nalatenschap)
  • Nee, Sylvia koos er zelf voor om Jomanda te geloven
  • Wie zijn dit?

0 stemmers

1 like

Klimaatrampen waarbij mensen sterven zijn nog een stuk lulliger

Met levende familie kan je tenminste nog bellen

6 likes

Ik hoop echt niet dat er mensen zijn die voor de laatste optie kiezen

2 likes

Die is uiteindelijk vervolgd toch?

1 like

Nee ze is vrijgesproken. Volgens mij in 2013 definitief.

Daarom gaat het (als je het mij vraagt) in dit soort keuzes ook niet om wat beter is voor een specifiek individu, maar om wat overall relatief het minste leed oplevert

6 likes

Ik heb een documentaire over Jomanda gekeken en met grote verbazing zitten kijken. Een van de ergste beelden was een vrouw die met haar dochter (lichamelijk en verstandelijk beperkt) aan haar enkels aan het rondzwaaien was. Iedereen moest die vrouw ook maar lekker laten gaan volgens Jomanda want ze was in trance.
Echt dat arme meisje :sob:

3 likes

Dan is ze dus vervolgd, alleen niet veroordeeld

2 likes

Ik vind het een moeilijke kwestie want ja er werd zelf in geloofd door Sylvia en als die Jomanda zelf ook echt geloofde dat het geen kanker was, dan sta je qua wettelijke gronden volgens mij best machteloos

Ik vind bijna dat ze niet veroordeeld had kunnen worden hierdoor, maar natuurlijk slaat het nergens op dat zij vond dat het geen kanker was.

1 like