En die mensen zijn ook allemaal arm?
Nee, maar ik vind het wel heel lief dat je dat denkt! Koken is wel mijn grote hobby en mijn vriend en ik werken allebei in de horeca, us we koken thuis regelmatig uitgebreide recepten en nieuwe dingen. In februari ga ik ook nog starten met een patisserie cursus, dus dan hoop ik nog beter te worden!
En vliegen meer dan 3 keer per jaar naar hun familie? Lijkt me al best wat en die kosten zijn toch wel te overzien voor welvarende mensen. Vliegen is nu hoe dan ook veel te goedkoop.
Eh o ja klopt
Als je weinig geld hebt kan je ook niet meerdere keren per jaar naar ze toe vliegen lijkt mij?
Ja, die heb ik ook gezien. En ik werd gewoon boos toen er tijdens een interview een kritische vraag kwam over deze zaak en Jomanda zei dat Sylvia âachter haar stond en aangaf dat het wat rustiger moestâ. Een overleden iemand gebruiken voor je eigen gewinâŠ
Ja dat was ook zo erg! Er was nog een gezin met een kind met een ziekte, weet niet of ze haar hebben aangeklaagd, waar hun kind uiteindelijk was overleden. Jomanda had gezegd dat hun kind zou spelen, dansen etc. Daar kwam ze toen op terug van oh ik heb nooit gezegd dat het op aarde was. Ik zat toen echt naar mijn tv te schreeuwen van boosheid.
Je bent jarig op een onhandige dag. Zou je je verjaardag dan al vieren* voordat je echte verjaardag is geweest?
*zelf in te vullen wat voor jou onder je verjaardag vieren valt
- Ja hoor geen probleem
- Neen dan na je echte verjaardag
0 stemmers
Laatst nog gedaan inclusief versierd huis! Was er niet minder gezellig om dat mân verjaardag nog niet officieel was geweest
Nee mijn beste vriendin is zo bijgelovig dat ze dan bang is dat ik nog voor mijn verjaardag dood ga. Mag van haar ook nooit op een putdeksel staan of op een koud bankje zitten
Ja zo grappig! Ik ben dus enorm opgevoed met het idee NOOIT je verjaardag al te vieren voor je echt jarig bent want zo jinx je het!!! Kom verder totaal niet uit een bijgelovige familie oid maar dit was (is) echt heilig bij ons. Altijd als iemand zân verjaardag ook viert voor de echte datum denk ik âomg wat doe je?â terwijl het niks afdoet aan de feestvreugde ofcourse ahahaha
Wat gebeurt er als je op een koud bankje zit?
Ja ik vind dit soort verhalen weer zoân uitzondering op de regel. Ik denk dat de drempel voor mensen gewoon echt drastisch verhoogd moet worden om te gaan vliegen. zo vaak mensen die goedkoper uit zijn om naar het buitenland te vliegen dan met het OV in eigen land te reizen.
âAls ik het beleven magâŠâ
Gaan je eierstokken KAPOT
Waarom reis jij niet met de trein naar Nederland als ik vragen mag?
Mijn oma zei altijd dat je daar aambeien van krijgt. Is dat bij haar ook de reden?
Nee volgens haar Russische oma word je daar onvruchtbaar van
Hierbij Nederlandse cijfers (die download is wel lekker overzichtelijk). Wel een paar jaar oud, maar kan geen recentere data vinden :
De mensen met een hoog inkomen vliegen het meest. En 80% van de vluchten is vanwege vakantie.
Misschien heeft er dan net een forummer anaal op geneukt
God kan me de post nog vaag herinneren maar instant associatie met koud bankje