Stel je persoonlijke vraag #40

Ik heb hem toen als 15 jarige al gehaald. Dat is echt 100 jaar geleden. Dus als ik hem nu opnieuw zou moeten halen zou ik dat zo doen.

7 likes

Voor de nee stemmers waarom zou je het niet willen doen? Als je zou toe willen lichten natuurlijk.

1 like

Ik was te oud en ben nu ook te oud om 'm gratis te halen. Inmiddels ook een hpv besmetting en voorstadium baarmoederhalskanker verder dus weet niet of het allemaal nog uitmaakt.🫠

6 likes

Kreeg jij destijds ook een sleutelhanger of iets dergelijks na je vaccinatie?

1 like

Ik ben ouder dan 26 en ik heb al hpv gehad. Weet niet wat het dan kost en of het nog effectief is

1 like

Het was vrij prijzig geloof ik. Weet het niet zeker maar dacht iets van 150 euro?

Ja gaan we dan wereldwijd bijhouden wie waar naartoe vliegt? Want als een Amerikaan meermaals naar Europa vliegt, dan moet ie neem ik aan ook de verhoogd belasting betalen.

Ik ben helaas een jaar te oud :frowning:

2 likes

Ik ben te oud, was ook al te oud toen ze hem aanboden. En ik vraag me af of het nu nog zin heeft?
Doe wel elke keer braaf het uitstrijkje, met die zelftest is het echt veel minder vervelend.

3 likes

Echt blij dat ik als tiener de prikken heb gehad en vind het ook echt goed dat ze het nu aanbieden aan iedereen die 'm toen niet heeft genomen vanwege die spookverhalen idd!

7 likes

Ik ben er toen door het forum ook overna gaan denken dus was blij verrast met de brief in de brievenbus vandaag!

2 likes

Ik ben ook te oud en ik vraag me vooral of hoeveel zin het heeft. Ik vind het best aan de prijs, maar goed, baarmoederhalskanker zal dat ook zijn. Maar als het weinig tot geen nut heeft dan neem ik hem liever niet zolang ik zelf moet betalen.

Edit: dit trouwens met de kennis dat het 300 euro is, dat las ik in een ander topic.

2 likes
5 likes

De Yoghurt Barn heeft alleen nog maar plantaardige melk/yoghurt.

• Ik vind dit een goed besluit
  • Hierdoor zou ik eerder naar de YB gaan
  • Ik vind dit jammer
  • Hierdoor zou ik minder snel naar de YB gaan
  • Het maakt mij niks uit

0 stemmers

Moet eerlijk zeggen ik heb nog nooit een yoghurt barn gezien of iets daarvan gegeten. Ik ken het alleen omdat ze een aantal producten bij de jumbo hebben

3 likes

Thanks! Ik denk dat ik hem nu dan ook ga nemen. Ik mocht destijds zelf kiezen van mijn ouders en heb hem niet genomen omdat ik er geen zin in had. :roll_eyes: (En ook een beetje door de verhalen die toen de ronde gingen).

2 likes

Bedoel je dat over mij of mis ik iets?

Ik kwam Hier dus net achter en omdat ik nog nooit plantaardige yoghurt heb gegeten, wil ik niet het ‘risico’ nemen dat ik het niet lekker vind en ik 5/6€ weggooi.
Ik snap dat ze dit doen hoor maar maak liever zelf de keuze op zo’n moment

Oh vergeten te reageren maar dit gaat dus over de yoghurt

Nouja het nut ervan vind ik dus best onderbelicht. Ik maakte uit het nieuws op dat het dus alleen echt nut heeft tot 26 jaar, want waarom zou RIVM alleen tot die leeftijd vaccineren? Maar hierboven staat een linkje met goede informatie erover, dus ik ga het nog eens overwegen. Alleen heb ik niet zomaar 300 a 450 euro liggen nee.

2 likes

Ik ben 42, dus ik was sowieso al veel te oud toen het vaccin geïntroduceerd werd. Hier word je getest op HPV, dat is bij mij vorig jaar gedaan en dat was negatief. Je krijgt hier ook vaker een uitstrijkje, elke drie jaar.
Maar nu begin ik te twijfelen, misschien zou ik me toch moeten laten vaccineren? Als dat überhaupt kan hier, geen idee eigenlijk

4 likes