Stel je persoonlijke vraag #40

Ik was inderdaad destijds ook te oud (en nu weer haha). Vriendin van me heeft bij het onderzoek wat je krijgt op je 30e wat cellen weg laten halen. Haar werd verteld dat een vaccin nog steeds zin had, eerste keer dat ik dat hoorde eigenlijk.

Misschien heel dom, maar ik dacht altijd dat je HPV kreeg van seks, als je dan ouder bent met een vaste partner en je bent negatief getest heeft het dan nog steeds zin? Of meer als je wisselende partners hebt?

8 likes

Heb jij de originele echte meisjes in de jungle gezien?

• Ja
  • Nee
  • Zegt me helemaal niks

0 stemmers

Wat was je fave moment?

• Imke die werd gebeten door een slang
  • Amanda die Michella aanviel en “een hoer zonder klanten” noemde en Michella die toen alle extensions uit Amanda’s kop trok
  • Britt die in een Afrikaanse taal had geleerd om “van mij wordt je niet slimmer” te zeggen in het geval ze koppensnellers zou tegenkomen in de SURINAAMSE jungle
  • Michella die neerviel elke keer als ze moest lopen
  • Britt die dacht dat Nelson Mandela een bekende Surinamer was
  • Lesely die dacht dat de decembermoorden plaatsvonden op 1 juli 1863
  • Nog iets anders

0 stemmers

1 like

“Wat een ellende” van Michella.

29 likes

Michella huilend uitgeput midden in de jungle met altijd een peuk in d’r bek terwijl ze dat zei

7 likes

Je gelooft het niet maar dat programma is dus letterlijk de uitzondering op de regel “als het op het internet staat verdwijnt het nooit meer”.

Onvindbaar. Maar misschien komt het nu weer op Videoland na het nieuwe seizoen. Gooische meisjes oude seizoenen kwamen ook online nadat het nieuwe seizoen populair werd. Dus ik heb een beetje naive hoop.

5 likes

Zoals ik al zei is het 100 jaar geleden dat ik 15 was. Dus kan me het niet herrinneren.

2 likes

En daniella die champiiii wilde met haar neppe Amerikaanse accent

Iconisch dit programma ik ook hier ook niet uit kiezen

9 likes

Ik zou zeggen gele auto omdat die van rechts komt voor de rode auto.

2 likes

Eet je buiten de deur dan nooit iets dat je niet kent?

4 likes

Vaak als je van een snelweg komt heb je haaientanden, dus dan rode auto.

1 like

Ja dan heeft rood natuurlijk voorrang haha

12 likes

Zijn gewoon hufters :clown_face:

3 likes

Ik snap niet hoe dit onduidelijk kan zijn voor geel. Er staan haaientanden voor geel en zelfs nog een duidelijk bord bij.

Edit: ho, er stond ‘voor je’ bij, maar ik bedoel ‘voor geel’.

7 likes

Geef het zakje los op het schoteltje of kom met een theedoos en laat diegene het zelf uitzoeken.

64 likes

Ik geef het zakje los en dan nog iets om het op te leggen.

7 likes

Die zat hier niet in, die zat in echte meisjes op zoek naar zichzelf (in Nepal dacht ik?)

1 like

Of shopping queens met Fred van Leer

toen deed Michella ook mee en gaf ze iedereen een 1 hahahaha. Waren ook echt leuke alfveringen bij.

10 likes

Oh vind ik niet want sommige thee wil ik zelf echt maar heeel kort en dan kan de weg van de keuken naar de plek waar de thee wordt neergezet al te lang zijn :stuck_out_tongue:

3 likes

Ooohja Billy uit Utopia die zogenaamd stylist was en toen zo’n enorm lelijke zelfgemaakte top aanhad.

Edit: is dat FUCKING SIENEKE?!

5 likes

Maar dan deze levensvraag: verkies je Shopping Queens boven Op weg naar Cannes?

image

1 like