Stel je persoonlijke vraag #40

Was gedoe met copyright. Account heette iets van rijksmuseum

3 likes

Ja duizendmiljoenmiljardprocent easy

1 like

Ik haal zelf nooit het zakje eruit dus ik vergeet altijd dat mensen dat wel willen. Drink wel alleen Yogi tea/kruidenthee en dat is ook het enige wat ik in huis heb.

3 likes

Rivm vaccineert volgens mij tot die leeftijd omdat ze een range moeten kiezen en dit de definitie van jongvolwassenen is. Ik ben dus minder dan een maand te oud en mijn huisarts wil de prik niet zetten en de ggd wil niet buigen want de leeftijd staat vast. Beiden geven aan dat het nuttig is als je nog geen hpv gehad hebt en je na de vaccinatie beschermd bent tegen nieuwe hpv besmettingen. Er is overigens ook een website waarop het nut vrij duidelijk uiteen gezet us

2 likes

Oh ik wil dit allemaal echt graag weer zien!! Get the fuck out of my house was ook echt een bizar programma haha. En cheat on me was ook fantastisch, met stellen die steeds husselden en dan moesten ze raden wie bij elkaar hoorden.

3 likes

Oh grapje

2 likes

Maar dan is het toch gek dat er een range is, terwijl het (volgens die website die hierboven werd gelinkt) voor vrouwen ruim boven de 26 ook nut heeft.

Ik zeg dus ook niet dat het niet gek is. Enkel: die range zegt niks over het nut. Het is enkel ergens de grens stellen.

1 like

Ik citeer haar nog steeds met : Wat een aaaarwmoeee.

5 likes

Oh ik had de post waar je op reageerde verkeerd gelezen! Maar begrijp wat je bedoelt ja

1 like

Oh en dr was ook zon gaar programma dat oh oh europa heete ofzo. Met zon hysterische Mika

5 likes

Was te oud. En moet hier elk jaar naar de gyn voor uitstrijkje, waarbij ook elke drie jaar op hpv wordt getest (sinds 2020 voor vrouwen van 35+, daarvoor was het elk jaar, en voor onder de 35 jaar is het nog steeds elk jaar). Als ze het vaccin hier aan zouden bieden, zou mijn gyn dat al wel vermeld hebben denk ik, ze zijn nogal van het vaccineren in die praktijk, heb ook allerlei ā€˜opfrisvaccins’ voor DTP gekregen die je hier elke 10 jaar krijgt

2 likes

Waarom wil de huisarts hem niet zetten dan?

2 likes

Jaa omg dit was toen echt m’n lievelingsprogramma. Met Jill, Kelly en Mika idd.

Het sloeg ook echt helemaal nergens op :joy: maar wel jammer dat de afleveringen nergens meer terug te vinden zijn.

6 likes

Heeerlijk, laatst nog allemaal zitten bingen die fragmenten.

Ik mis ook Wie trouwt mijn zoon, vooral deze iconen:
images.jpeg-2

18 likes

Ik wilde deze ook noemen, ik vond vooral moeder Bulthuis iconisch
Screenshot_2023-01-12-15-21-49-1

6 likes

OkƩ, update: inmiddels heb ik reactie. Duurde voor mijn gevoel drie eeuwen, maar volgens mij gaat het helemaal goedkomen!

3 likes

ā€œDo you know the way to the pleeā€ en ā€œIs het vlees al rijp?ā€ van Britt, dit gebruik ik zelf nog best regelmatig hahaha

7 likes

Ja geluk, komt neer op ā€˜ik heb dit nog nooit gedaan en ik snap niet waar dit ineens vandaan komt’

Nahhh wat een stomme reden dit. Ik zou gewoon nog een keer bellen.
Weet niet hoe het met je eigen risico zit maar als die standaard op gaat kan je ook vragen om een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Maar eigenlijk vind ik het kwalijk dat je huisarts het niet wil doen.

1 like