Je haar wassen met bier
Ei in je haar en vervolgens niet bedenken dat een warme douche dan geen goed idee is
Haar gespoeld met bier en ik heb lang mijn haar gespoeld met appelazijn, al bedacht ik me pas later dat je azijn beter kon verdunnen met warm water.
Oke, maar ik heb nu last van cystic acne dus mijn huid is enorm aan het vervellen
Wat vind je acceptabel om uit te geven bij de kapper?
Voor wassen / knippen / drogen (niet stylen)
- <20€
- 20-30€
- 30-40€
- meer dan 40€
0 stemmers
Voor bovenstaande + verven of highlights
- <50€
- 50-75€
- 75-100€
- meer dan 100€
0 stemmers
Ik heb dus m’n haar al jaren niet meer laten verven ofzo, alleen knippen. En schrik me echt kapot wat je daar voor betaald
Mijn huid kan echt bijna nergens tegen, dus denk dat ik deze toch even oversla.
Ik vind dit echt cheap. Misschien ben ik biased maar mijn haar is zoo vaak verneukt (en ik heb gewoon stijl haar) bij betaalbare kappers, gewoon compleet scheef geknipt, en sinds ik naar een dure ga nooit meer problemen. Was altijd huilen na de kapper en nu altijd tevreden. Portemonnee wat minder maar goed.
Ja je bent niet de enige zo te zien die het cheap vindt haha!
Ik dacht: nou wel eens leuk, laten verven. Keek naar zo’n Balayage en schrok me dood (93€ voor mijn lengte, en dan nog knippen). Maar kennelijk best normaal.
Ik betaal ook echt veel, kost me rond de 250 euro. Maar ik zit er uren en ze zijn echt heel goed. Ik ben altijd supertevreden en mensen vragen me vaak naar welke kapper ik ga. Vroeger ging ik naar goedkope kappers en ik was eigenlijk nooit blij met het resultaat.
Een gouden glitter rendier
Ik ben zelf te skeer om het te laten verven, maar áls ik daar geld aan zou uitgeven verwacht ik wel dat het prijzig is. Als je het uitrekent naar uurtarief kom je vaak echt op heel weinig. Het moet ook wel rendabel zijn voor de kappers, als je er uren zit vind ik dus 200+ normaal. Of je het ervoor over hebt is een andere vraag (ik besteed dat liever ergens anders aan).
Maar veel van die uren hou je alleen een stoel bezet toch haha? En zit je gewoon te “wachten”? Of niet?
Misschien een berekening maken van uurtarief, aantal uren werk aan jou, hoeveelheid stoelen en locatie (huur/hypotheek van het pand) :’) en dan moeten ze er ook nog iets op verdienen. Denk dat 200+ dan snel redelijk is.
Bij mij zijn ze van de uren dat ik er zit de meeste tijd wel echt met me bezig. Balayage inzetten kost veel tijd, ze verven het echt per 10 haren ofzo. De tijd dat ik in de stoel zit te wachten terwijl het inwerkt is misschien een halfuur, op bijna 3,5 uur kapper vind ik dat best weinig.
Hahaha mijn gedachte: hoe kun je 1x per jaar ongesteld zijn en wat verandert dat aan je haarkleur?
Met henna al sinds forever. Bevalt perfect. Krijg al jaren complimenten van kappers dat ik zo’n lekker haar heb
Wat ik maar te pakken kan krijgen, wat de winkel maar heeft!
Op mijn favoriete staat ‘Souad’, die is mooi diep roodbruin.
Oh fun fact iedereen waarschuwt toch dat je geen metaal mag gebruiken bij de bereiding? Dat je sws groen haar krijgt? Maar ik heb het honderden keren in een metalen kommetje gedaan en dat is altijd goedgegaan.
I see. Dus dat ligt wat genuanceerder.
Dat fake news altijd!
Welke pizza heb je liever?:
- Pizza met een dunne bodem
- Pizza met een dikke bodem
- Pizza is vies
0 stemmers
Nah echt zelden, ik heb donkerbruin/bijna zwart haar en dat staat eigenlijk ook gewoon het best. Voor mijn lengte en dikte rekenen ze dan iets van 300 euro en doen ze er allerlei producten doorheen waar je ineens extra voor moet betalen, daar kom je bij het afrekenen pas achter. Prima hoor maar ik heb echt het geduld er niet voor en ik houd niet van naar de kapper gaan. Vind het zo’n gedoe man.
Ben jij tevreden met jouw natuurlijke haarkleur?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel/soms
0 stemmers
Ik gil echt dat ik ooit blond wilde zijn. Staat echt NIET.