Stel je persoonlijke vraag #40

Vind jij het leuk om naar de kapper te gaan?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Huh ik dacht dat jij middenbruin haar had van jezelf. Maar heb je dus dan compleet wit haar eigenlijk? Of gedeeltelijk?

Ja dat heeft een naam toch, ik zat er namelijk aan te denken maar kon er maar niet op komen. Melkboerenhondenhaar. Omg wie heeft deze naam bedacht haha. Maar bedoel je dat?

6 likes

Nou dit, het is niet blond het is niet bruin. Zitten niet echt verschillende tinten in, heel flets.

2 likes

Haha wat een naam. Maar volgens mij hebben heel veel noord europeanen die haarkleur. Vind het niet lelijk, het is alleen ja, niet blond, maar ook weer niet bruin. Volgens mij wel makkelijk te blonderen. Bij mij wordt het namelijk eerst nog 100 keer oranje.

3 likes

Ik had vorig jaar een deel van mn haar geblondeerd en dacht oh daar wil ik wel roze in. Maar toen ik dat aan de kappee vertelde zei ze dat dat er echt met een paar keer wassen weer uit is. Hoop dat dat bij lavendel niet zo is, anders kan je miss beter zelf directions bestellen. Dat kost een stuk minder geld

2 likes

Ja echt, ik vind het heerlijk. Ik ga ook altijd naar Salon B (nu een nieuwe naam hier, geen idee wat ook alweer) en daar hebben ze ligbedden bij de wasbak ipv dat je nek ligt te verrekken, echt geweldig. En geen spiegels tegenover je bij het kleuren, alleen bij het knippen, dan hoef je niet de hele tijd naar jezelf te kijken. Boek erbij. Als ik in de middag kom krijg ik wijn en nootjes, in de ochtend smoothies en koekjes. Love it. Al zn euro’s waard.
Kom er ook altijd helemaal ontspannen vandaan.

26 likes

Dit klinkt echt fantastisch. Dat wil ik ook wel. En ik wil inderdaad ook niet heel de dag naar mezelf kijken in de spiegel haha.

Ik heb nu al 2 jaar mijn haren niet geverfd, omdat het niet zo lekker ging / gaat met mijn haar. Dus nu heb ik voor het eerst in 15 jaar mijn eigen saaie haarkleur. In de zomer is het wel oké, want dan krijg ik een beetje natuurlijke highlights en dan met mijn bruine gezicht is het prima. Maar in de winter vind ik mezelf echt niet mooi met mijn eigen haarkleur en bleke gezicht. Beetje saai vind ik mezelf nu.
Dus ik wacht nu eigenlijk tot mijn haar weer gezond is omdat het dan vervolgens weer kapot te bleken haha.

4 likes

Klopt, maar degene die het hier heeft overgenomen doet alles gelukkig nog steeds hetzelfde, merk hier geen verschil.

2 likes

Yuck Fou

Toen ik stage liep in het onderwijs…

5 likes
  • Zwart
  • Bruin
  • Burgundy

0 stemmers

Ik dacht dat het nog over haarkleuren ging en vroeg me af hoe de kleur burgundy op een hoofd er uit zou zien. Mindfuck dat ze alle 3 hetzelfde haar hebben en toen viel het kwartje :’)

12 likes

Ik had de foto’s niet gezien en dacht dat het gewoon ging om welke kleur je het mooist vindt, vond het al zo’n willekeurige selectie.

4 likes

Ik word steevast tien jaar jonger geschat dus ik zou het wel begrijpen.

Ps how about deze brag hey?!

1 like

Pricipes moet je pragmatisch toepassen.

Heb jij vrienden die heel stabiel zijn? Waar het gewoon (vrijwel) altijd goed mee gaat, een leuke baan hebben zonder gedoe, prima gezond zijn, een leuk dateleven of fijne relatie, geen conflicten in hun werk- en priveleven, heus wel eens een irritatie hebben binnen de familie maar geen heftige familieruzies ofzo, gewoon ja, eigenlijk vrij stabiel saaie maar wel leuke gelukkige mensen?

• ja, ik heb een vriend die zo is
  • ja, een paar van mijn vrienden zijn zo
  • ja, veel van mijn vrienden zijn zo
  • ja, zo ben ik zelf
  • nee die vrienden heb ik niet
  • ik heb geen vrienden
  • iets anders nog

0 stemmers

En heb je ook vrienden die chronisch instabiel zijn? Waarmee altijd wel iets is: ze zijn zelf langdurig ziek, hun opvoeder(s) is/zijn ziek, hebben het contact verbroken met hun broer of zus, een kutrelatie of altijd dates die hen ghosten, werk waar ze geen plezier uit halen, conflicten met collega’s, ruzie met een vriendin. Een vriend waarvan je weet: als ik met deze persoon afspreek is er gewoon ALTIJD iets aan de hand. En niet dat die persoon het er per se om doet, want een zieke ouder veroorzaak je niet zelf natuurlijk en sommige mensen hebben gewoon echt veel pech.

• ja, ik heb een vriend die zo is
  • ja, een paar van mijn vrienden zijn zo
  • ja, veel van mijn vrienden zijn zo
  • ja, zo ben ik zelf
  • nee, die vrienden heb ik niet
  • ik heb geen vrienden
  • nog iets anders

0 stemmers

1 like

Mn vrienden maken wel eens kut dingen mee maar niet altijd

2 likes

Wel soms van augurken :grimacing:

5 likes

In een dirty martini

3 likes

Ben jij een goeie slaper?

• Ja echt een groot talent
  • Gemiddeld ja
  • Meh
  • Nee

0 stemmers

En als kind?

• Ja toen al talent
  • Gemiddeld
  • Meh
  • Nee
  • Echt geen idee joh

0 stemmers

En als je een kind hebt, is die een goeie slaper?

• Ja talentje
  • Gemiddeld
  • Soms allergisch voor slaap
  • Nee een dramatisch geval

0 stemmers

2 likes