ik ben aan het wachten tot het grijze echt doorslaat
Ikea balletjes dinner:
- Vega balletjes
- Vleesballetjes
- Groenten balletjes
0 stemmers
- Aardappelpuree
- Quinoa achtig spul
- Penne
- friet
0 stemmers
- Broccoli
- Sperziebonen
- Anders?
0 stemmers
Met of zonder jam?
- Met
- Zonder
0 stemmers
je vergeet het belangrijkste, die bruine saus
Doperwtjes en 10 liter bruine saus
OH JA
- Met
- Zonder
0 stemmers
- Ik heb dit nog nooit gegeten
0 stemmers
Sorry maar dan heb je echt niet geleefd…
Geen idee, trekt me niet zo. Ik ga altijd voor de hotdog met alles erop en eraan.
Ik kom sowieso niet in het restaurant van de Ikea
Ik wil dus al heel lang ontbijten in de Ikea want ik hoor altijd dat dat een beetje is als de luchtplaats van een gevangenis.
Als je per ongeluk aan de tafel gaat zitten waar een bepaalde groep bejaarden altijd aanzit wordt je schijnbaar gelynched.
Alleen om nou zo vroeg op de dag naar een industrieterrein af te reizen is ook weer zo veel moeite.
Dat heb ik dan weer wel gedaan. Leuk uitje hoor!
Toen waren er trouwens helemaal niet veel bejaarden, vooral gezinnen met kinderen. Was wel weekend, misschien is het doordeweeks voor bejaarden.
Ohja never forget dat mijn moeder en ik aan het vaste tafeltje van de breiclub gingen zitten. Ze haalden er zelfs personeel bij om ons weg te jagen. Die mensen komen daar elke dag en blijven gewoon uren zitten.
Wow ik keek even wat het ontbijt inhoudt maar in mijn herinnering was die van 3 euro de normale inhoud voor een euro maar dan met gekookt eitje? Wat een inflatie zeg.
Ik heb het trouwens nog nooit gehaald maar wel vaak overweegd. Ik woon nu ook best dichtbij de Ikea en ben er wel eens om 10 uur 's ochtends, dan staan er ook echt mensen voor de deur te wachten haha.
Waarom zou het personeel hen helpen? Slaat nergens op.
Jij bent ook een klant (en wil kaas)
Dat het ons goed recht was om te blijven zitten. Uiteindelijk zijn we wel verplaatst en toen kregen we een bon voor een gratis ijsje.
@Zemraluani ja volgens mij hadden ze tegen het personeel gezegd dat we overlast verzorgden ofzo.
Ik had laatst penne met groenteballetjes omdat we rond etenstijd bij Ikea waren en wat moesten eten, maar had het liever niet gegeten. Was gewoon echt niet lekker en ik ben over het algemeen geen moeilijke eter. Vind al het eten van Ikea van dat smakeloze bejaardenvoer.
Als je een auto hebt met zo’n sleutel met knopjes (dus je kan ‘m van het slot halen zonder de sleutel in de deur te steken)
- Ik klik pas als ik naast de auto sta
- Ik haal mijn auto al vanaf best grote afstand van het slot
0 stemmers
Doe het zelf altijd al van ver weg, maar slaat eigenlijk nergens op bedacht ik me vandaag
Ja bij gebrek aan kruiden wordt overal een hele bak zout overheen gegooid. Ik snap dat het ‘goedkoop’ is, maar dan hoeft het toch niet meteen zo slecht te zijn?