Stel je persoonlijke vraag #40

Ik vind het jullie fout dat jullie Zweeds eten bestellen en dan verwachten dat het goed smaakt.

13 likes

Ik vergeet vaak hoe mijn auto er precies uit ziet/waar hij staat dus daarom klik ik in de hoop dat hij oplicht als ik denk dat ik in de buurt ben.

Toen jij voor het eerst (beschikking over) een auto had, was een van de eerste dingen die je dacht toen ‘omg ik kan gewoon zomaar naar IKEA gaan en zelfs grote dingen meenemen als ik dat wil’.

• Jaaaa inderdaad
  • Nee
  • Geen (beschikking over een) auto, maar ik denk dat ik dit ook zou hebben
  • Geen (beschikking over een) auto, maar dit zou ik niet hebben

0 stemmers

2 likes

En de McDrive :tipping_hand_woman:t3:

28 likes

“Omg ik kan nu zelf door de mcdrive :star_struck::star_struck::star_struck:”

19 likes

Haha dat heb ik nog nooit gedaan, spreekt me minder aan blijkbaar (ik denk omdat ik wel gewoon altijd binnen 5 minuten in een mcdonalds kan zijn als ik dat wil).

2 likes

Ik ben sowieso nog nooit in de Ikea geweest, heb niet het idee dat ik iets mis.

2 likes

Haha had echt een mini auto dus kon niet eens zoveel meenemen, maar alsnog vond ik t idee om zelf naar de ikea te rijden echt geweldig. En de McDrive natuurlijk.

3 likes

Ik denk dus regelmatig dat ik jong dement word of dat er iets anders neurologisch mis is omdat ik dit soort dingen ook heb. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! :smiling_face_with_tear:

1 like

Haha ik bedoel ook geen echt grote pakketten of zo hoor, maar ik heb meer dan eens in de metro staan klooien met spullen die daar net iets te groot voor waren :joy:
En later woonde ik ergens waar de ikea bijna niet met openbaar vervoer bereikbaar was!

2 likes

Jawel hoor, maar ik heb toen voornamelijk spullen gekregen van mijn oudere zussen en andere familieleden en wat dingen bij de kringloop gehaald.
De spullen die ik nu heb staan, heb ik bij andere winkels gekocht. De Ikea is ook bijna een uur rijden vanaf mijn huis, dus dat was een stuk handiger.

3 likes

Ik kan nu ook gewoon zomaar naar de Ikea of door de McDrive gaan maar dan moet ik ff een MyWheels boeken :woman_shrugging:t3: (wel allebei favoriete dingen van mij om te doen met een auto)

3 likes

MyWheels gebruiken is toch beschikking over een auto hebben (of zo bedoelde ik de formulering in ieder geval wel, misschien niet goed gezegd)

3 likes

Oh sorry ik interpreteerde het als een auto bezitten!

1 like

Ja ik besef nu dat het dat misschien ook betekent haha, mijn fout. Ik bedoelde dat je toegang tot een auto had die je kon gebruiken, niet dat je per se een auto moet bezitten.

Nee, het omgekeerde, ik sta doodsangsten uit bij het idee om voor het eerst met de auto naar de Ikea te gaan omdat het me zooo eng lijkt om in de parkeergarage door die spiraal te rijden om naar een andere verdieping te komen

2 likes

Niet ikea. Maar wel allemaal leuke koopjes via/op marktplaats scoren. Dat is echt onhandig als je zelf niet kan rijden/geen grote auto hebt.

7 likes

Noooh, echt Zweeds eten is juist lekker (behalve misschien surströmming). En echt köttbullar zijn megalekker, alleen niet per se bij de ikea in het restaurant

6 likes

Ik ben vroeger in slaap therapie geweest omdat ik gewoon nooit sliep, echt bizar

2 likes

De reactie die ik wist dat zou komen is eindelijk hier

12 likes

Voor de mensen met een vaatwasser. Wanneer zet jij die meestal aan?

• 's ochtends
  • 's middags
  • 's avonds

0 stemmers

En wanneer pak je de vaatwasser meestal uit?

• 's ochtends
  • 's middags
  • 's avonds

0 stemmers