Alles beter dan ventje en vrouwtje
Whaha mijn moeder noemde mij dus wel eens vrouwtje toen ik nog echt jong was. En hoewel ik echt een heel druk en actief kind was ik wel ook heel lief maar daar reageerde ik zo fel daar zo fel op. “Nee geen vrouwtje mama!”. Zooo vies he. Ik werd ook altijd echt boos als de bakker zei dat hij verliefd was op mijn moeder, en dat werd telkens uitgelokt. Toen kreeg ik het woord temperament met 2 jaar oud al opgeplakt.
Denk jij dat je een tempramentvol karakter hebt?
- Ja 100%
- Nee
- Een beetje
- Ik weet het niet
0 stemmers
En ja heb ik zeker een temperamentvol karakter. Dat weet ik nu wel zeker. Ik hoop alleen niet dat het aan agressief wordt gekoppeld.
NOORDELIJK
Ik zou hem dan steevast zwijntje noemen
Nee staat gewoon op t prijskaartje in de winkel onder de verpakkingsprijs.
In mijn persoonlijke leven jazeker, op werk totaal niet.
Mijn oma noemde mij altijd kraaloogje, omdat ik nogal fel uit mijn ogen kan kijken
soms, maar was eigenlijk meh
Ja ik was als baby al een agressieveling. Als iets niet lukte of ik kreeg iets niet ging ik met mn handje zwaaien en riep ik " Dadadadada!"
Haha. Bijna niemand in noord europa heeft echt een temperamentvol karakter. Gelukkig maar. Anders zou elke buschauffeur schreeuwend door het land gaan.
@Soy.peor i feel ya. Noordelingen snappen het niet haha. Er is een video dat ik op zo’n wippetje zit, en eh, nou ik weet niet wat ik dacht maar ik ging echt zo voluit dat ik er bijna uitvloog. Zo raar om te zien haha. Maar Nederlanders zijn naast heel aardig, ook best saai.
Goochelaars ontmaskerd op sbs6! Ik zat hier elke zaterdagavond klaar voor
Ben je sarcastisch of niet
Want doen niet alle kinderen dit?
Jaaa dit was geweldig. Zou het nu weer kijken
Haha nah ik denk toch deels sarcastisch! Ik was toevallig wel echt een druk kind. En ik snap een wel wat @Soy.peor bedoelt. Maar is ook weer lastig uit te leggen.
True
Sorry morgen heb ik geen meningen meer en ben ik uitgebloed hopelijk. En dat openbaar zetten ging oprecht per ongeluk, toen dacht ik nouja. Maar ik sluit hem wel.
Maar nou we hier toch zitten, van dat anti homo huwelijk wist ik niet! En dat het toch vrij racistisch is enzo. Terwijl ik altijd me zo thuis voelde in Italië, en dan ben ik echt niettttt, de typische blond, blauwe ogen lange girl. Dus waar komt dat dan ineens vandaan denk jij?! Je hoeft uiteraard hier geen antwoord te geven hoor.
Sorry ik begin weer over de kapper:
Ga jij voor Kerstmis nog naar de kapper?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Doe jij kokend water in je kruik?
- Ja
- Nee
- Gedeeltelijk
0 stemmers