Stel je persoonlijke vraag #40

ik vertrouw alleen Fashy kruiken

6 likes

Ik ga deze week nog, dus heb wel gestemd op ‘voor kerst’. En waarom? Er was nog plek en ik ben weer grijs

4 likes

Mijn keuze is het niet maar het is toch juist goed voor te stellen waarom mensen dit doen? Omdat ze er extra leuk uit willen zien voor kerst en oud en nieuw. Echt topdrukte altijd in de kapsalons, schoonheidssalons en nagelstudio’s.

17 likes

Ik ga gewoon toevallig voor de datum van kerst nog naar de kapper, niet omdat ik ‘kersthaar’ wil

11 likes

Dat bestaat niet

56 likes

Haha ja ik heb hetzelfde. Ik ‘moet’ gewoon 1x in de vier maanden anders ziet het er niet uit. En die afspraak valt toevallig nu in de week voor kerst.

En al zou je wel kersthaar willen, lekker doen toch.

2 likes

Ja precies!! Doe t niet expres :relieved::relieved:

5 likes

https://www.instagram.com/reel/ClhgQ8cA4X9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ik ga helemaal stuk hierom. Heb jij wel eens zoiets meegemaakt?

• Ja (vertel!)
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik zie alleen een foto

4 likes

Jaa grrr ik baal hier zo van. Loop er heel vaak tegenaan en zie het bij anderen ook. Is een Instagramreel. Heb het nu aangekaart in het vragen aan de mods topic.

2 likes

Dit vond ik altijd zo fascinerend. Heb het voor het laatst nog opgezocht en toen viel het toch tegen.

Hoe bedoel je? Want als ik een link plak wordt het dus een plaatje. Of ik doe iets echt helemaal verkeerd :flushed:

2 likes

Gefixt! Jullie kunnen stemmen. Of je dus wel eens in een misleidende advertentie bent getrapt of een bestelling ontving die veel kleiner uitviel dan je dacht.
Ik wel maar niet zo grappig als deze.

Thanks @kali. Ik ga gauw mijn vraag aan de mods verwijderen haha.

1 like

Wow best veel mensen die niet weten wat dit was, het was dit programma

2 likes

Dit kwam vannacht ineens in mijn hoofd, na jaaaaaaren.

Zegt jou dit wat?

• Jokkie 1
  • Nokkie 2, 2
  • ???

0 stemmers

Edit: komt uit een aflevering van Zaai, ‘geheimtaal’.

7 likes

Haha wilde ook al een poll maken met de Free Record Shop.
Die zat in mijn dorp waar verder helemaal geen grote ketens zaten, heel maf. Was er vet blij mee. Ik vroeg voor m’n verjaardag altijd cadeaubonnen en heb door hun cd aanbiedingen/koopjes heel veel muziek leren kennen. Sweet memories.

4 likes

Ik ging er eigenlijk alleen maar naar toe (of de plaatselijke cd-winkel) om nieuwe cd’s te luisteren en die dan vor mijn verjaardag of sinterklaas te vragen. Want dat was toch de manier. Er was wel mtv/tmf, maar als je iets anders wilde of een heel album wilde horen moest je wel. Heb daar heel wat tijd doorgebracht :sweat_smile:

3 likes

Beste lied ever

10 likes

Haha doet me denken aan mijn vriend pokkie 3 mokkie die had de ideale naam voor deze taal

10 likes

Ik ga nog steeds regelmatig naar de muziekwinkel hier in de buurt. Lekker door de bakken met platen struinen en kijken of je nog wat leuks tegenkomt. Echt een goede zondagmiddag besteding.

5 likes