Stel je persoonlijke vraag #40

Ik mis dat echt ja. Den Haag had nog vrij lang een videotheek, echt huilen toen die uiteindelijk ook sloot

2 likes

En in Rotterdam natuurlijk de Vidioot.

3 likes

Zitten er mensen die je kent op dit forum waarvan jij weet wie ze zijn, maar zij niet van jou weten dat je op dit forum zit?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet alleen dat mensen die ik ken op dit forum zitten, maar niet wie ze zijn

0 stemmers

1 like

Nu niet meer, maar op EGF wel!

1 like

heel nederland is het noorden dus jumpsuit heeft gelijk!

7 likes

Never forget dat ik mijn zus op het Viva forum ontdekte en las dat ze kokosolie als glijmiddel gebruikte. Heb het wel netjes gemeld.

25 likes

images (4)
mqdefault

R.i.p. the videotheek.

Dit is trouwens n.a.v. een aflevering in southpark waarin randy een videotheek heeft gekocht wat totaal niet meer loopt etc.

5 likes

Slaap jij wel eens met je hoofd helemaal onder je dekbed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wel met een kussen over mn hoofd als ik in de zomer een mug niet kan vinden

8 likes

Heb ooit via marktplaats een gietijzeren tafel gekocht. Vond de prijs al opvallend laag, maar de foto’s zagen er goed uit. Ik vroeg aan de verkoper of ik achterom moest lopen om de tafel te tillen, maar hij zei neuhhhh die staat hier gewoon in de gang! Was het dus een miniatuurtafeltje. Nu staat ie onder een afdak in de tuin met een asbak erop voor rokend bezoek

21 likes

Mijn optie zat er toen niet bij dus priem.
Ik vind die 100 euro wel een goed idee! Voor een tijdschriftje hier en een verse kant-en klaar maaltijd daar. Hallo ik moet toch dat echte kerstpakkettengevoel een beetje hebben hoor.

Edit: overigens koop ik dat gewoonlijk ook heeel af en toe dus eigenlijk is het wel weer hetzelfde als gewoonlijk :laughing: ingewikkeld.

2 likes

wel tot net over mn neus omdat de lucht in mn neus zo koud is als het raam op een kier staat : (

2 likes

Moet jij weleens huilen van commerciële reclames met een verzonnen verhaal? Omdat je er emotioneel van wordt dan hè, niet omdat de reclame om te janken is.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee, maar mijn vader heeft daar last van. Vooral die ‘zielige’ kerstreclames van de staatsloterij. Ik roep dan regelmatig dat hij gemanipuleerd wordt. Dat weet hij ook wel. Hij is gewoon een gevoelig mens als het om computer geanimeerde dieren gaat.

6 likes

Ik ga dit even terugkijken, maar mijn eerste gedachte: die man werkt voor PLUS.

5 likes

Er was ooit zo’n reclame met zo’n uil(?) die dan niet binnen mocht en in z’n eentje naar gezelligheid zat te kijken. Alles waarin dieren alleen zijn zorgt voor tranen hier hoor :cry:

9 likes

Doe jij ooit mee met loterijen zoals Euro Millions?

• Ja, wekelijks
  • Ja, maandelijks
  • Ja, jaarlijks
  • Ja, als er een gigantische pot is
  • Nee, gokken is verboden door God!

0 stemmers

• veger en blik
  • stoffer en blik

0 stemmers

1 like

Wow ik moet nu denken aan een troll op EGF, die had het wel eens over euromillions. Weet even niet meer wie het was.

3 likes

zijn jullie serieus haha?

1 like